Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Oef.... komen wij aan... 32 inch... 4,5 m afstand en "not even smart" :roflol:
 
Voor 4 a 5k heb je wel een goeie goeie 85 inch.

Kzag er een tijd geleden 1 bij de mediamarkt. €5000. Kzat nog te twijfelen.

Kheb zelf een 12 jaar oude 46 inch LCD die ik ooit voor €1100 heb aangeschaft voor mijn studentenkamer van 3 bij 4. Daar maakte ik toen wel de blitz mee. Toen waren grote flatscreens opkomend (tegenwoordig heb je een 46 inch voor 200-300 euri), en te duur voor de meeste skerre studenten.

Nadeel is dat de kleine met zijn vingers aan deze tv zit en soms met speelgoed er tegenaan slapped. Dus ik wacht nog ff.
 
Laatst bewerkt:
Aan dat audio systeempje wordt dan weer vaak relatief weinig aan uitgegeven.
Ja grappig is dat, beetje zelfde verhaal als met een sportauto naar de Tango te rijden om er dan euro95 in te pleuren :roflol:
 
Aan dat audio systeempje wordt dan weer vaak relatief weinig aan uitgegeven.
Dit is inderdaar echt underrated. Als je voor 2k oid een TV koopt en je gebruikt de ingebouwde speakers heb je het echt niet begrepen. Ik snap ook echt niet dat ze nog speakers inbouwen bij TV's TBH.

Goede audio setup kost je net zo veel als je TV, maar dan heb je echt de volle ervaring.

Onze TV was nu €1100 en dat is dan met de 'instap' 5.1 set van Sonos voor totaal €1200.

Als je eenmaal een goede stereo hebt kan je echt niet meer zonder.
 
Nadeel is dat de kleine met zijn vingers aan deze tv zit en soms met speelgoed er tegenaan slapped. Dus ik wacht nog ff.
Speelgoed hamer tegen aan gegooid 🙋‍♀️


12A9F435-5F48-49DE-9E7A-8E5DEA2A8AEE.jpeg
 
Maar ja, 5k vond ik wel wat gortig. Kwas beetje windowshoppen in de mediamarkt en liep langs de tv afdeling.

Er stonden 3 schermen midden op de afdeling, die dus het meest werden gepromoot. O.a. dus die van 5k. Daarnaast stond een 75 inch, prachtig beeld. Ik check de prijs..

€15k.. Vijftienduizend euro. Hoe dan.
 
Speelgoed hamer tegen aan gegooid 🙋‍♀️


Bekijk bijlage 572859
Ik heb opeens allemaal dode pixels in het midden van m'n tv sinds een week. T lijkt alsof de liquid display lekt.

Kheb het een paar jaar eerder gehad met deze tv. De streep werd groter en groter en groter... en toen opeens was het weg. Heel vreemd.
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Maar ja, 5k vond ik wel wat gortig. Kwas beetje windowshoppen in de mediamarkt en liep langs de tv afdeling.

Er stonden 3 schermen midden op de afdeling, die dus het meest werden gepromoot. O.a. dus die van 5k. Daarnaast stond een 75 inch, prachtig beeld. Ik check de prijs..

€15k.. Vijftienduizend euro. Hoe dan.

Ik zag een filmpje van Linustechtips, die hadden een 88 inch 8k HDR LG Oled staan in hun medewerkers lounge, ding was cadeau van LG, MSRP van $29.999.


Maarja ik denk dat dit soort dingen meer is voor de mensen die ook al €250.000 aan hun auto's hebben uitgegeven en gewoon denken 'ik ben rijk en wil het beste wat er is'
 
Ik heb opeens allemaal dode pixels in het midden van m'n tv sinds een week. T lijkt alsof de liquid display lekt.
Hebben thuis alle meubels hoogglans en sinds de kleine kruipt zitten er vreemd genoeg overal krassen tot een bepaalde hoogte 🫠

Hebben sinds paar dagen ook overal glitters in huis, oorzaak;

5D4E3219-931C-4543-9142-153008AAB2CB.jpeg
 
Vorig jaar om deze tijd met de bejaarde overbuurman een Sony KD-55A89 gekocht.
kost nu €1800,- toen €1029,- Erg mooi beeld met Ziggo in zijn appartement. Denk dat ie er 3-3.5m vanaf zit.
 
Ik zag een filmpje van Linustechtips, die hadden een 88 inch 8k HDR LG Oled staan in hun medewerkers lounge, ding was cadeau van LG, MSRP van $29.999.


Maarja ik denk dat dit soort dingen meer is voor de mensen die ook al €250.000 aan hun auto's hebben uitgegeven en gewoon denken 'ik ben rijk en wil het beste wat er is'
Een paar jaar later kan je zoiets al voor een acceptabele prijs kopen.
 
Back
Naar boven