Bij de buren(dan besteld diegene toch gewoon via een ander adres. Succes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de buren(dan besteld diegene toch gewoon via een ander adres. Succes.
Ja, bijvoorbeeld.
Pakketten stelen die bij iemand voor de deur staan kan je gewoon voor aangehouden, ook achteraf nog.Ja idd of totdat ineens diep in de nacht je voordeur word opgeblazen door het AT en dat ze je meenemen, omdat ze erachter zijn gekomen dat je je pakketje wel hebt ontvangen!!111 dus pas maar goed op!!![]()
Ik had het over de persoon die paketten steelt. Ik dacht dat dat bedoeld werd.Er komt niemand langs van politie, alleen medewerker van PostNL die onderzoek doet naar verduistering. adhv dat bezoekje kun je een uitnodiging verwachten tot het vergoeden van, of in de rechtbank gedaagd voor een onrechtmatige daad, waarvoor men civielrechtelijk schadevergoeding kan eisen. Dat is makkelijker omdat de bewijslast minder groot is dan in het strafrecht.
Op het gebied van slechte smaak?De klassieke Air Max. Elke jaar een nieuw paar. Onverslagen.
![]()
mt38De klassieke Air Max. Elke jaar een nieuw paar. Onverslagen.
![]()

Je ogen zijn beter dan die van mij, maar ik dacht dat @Japio ongeveer 1m90 is?
Waarom moet jij altijd mensen afkraken? Probeer je de aandacht die je thuis niet krijgt hier te compenseren ofzo?
Hij steekt zn tong uit tijdens foto’sWaarom moet jij altijd mensen afkraken? Probeer je de aandacht die je thuis niet krijgt hier te compenseren ofzo?
Het is niet eens dat ie zn tong uitsteekt voor de foto...Hij steekt zn tong uit tijdens foto’s
Denk dat dat genoeg uitleg is
Nice, dat zijn de leuke dingen!Wilde dit al langer, sinds vorige maand een 5.1 systeem dus een goede TV moest ook wel echt gaan komen.
4k Oled HDR![]()
Voor![]()
Na![]()
![]()
4k LOTR extended marathon incoming.

Als het maar niet van je motor budget afgaat.Wilde dit al langer, sinds vorige maand een 5.1 systeem dus een goede TV moest ook wel echt gaan komen.
4k Oled HDR![]()
Voor![]()
Na![]()
![]()
Met een beetje mazzel ga ik volgende week kijken bij een FZ6.
Jammer dat je soundbar een stukje beeld bedekt. OLED is wel mooi spul, heb zelf de Philips 65OLED936 staan. Mooier dan m'n vorige Samsung Qled.Wilde dit al langer, sinds vorige maand een 5.1 systeem dus een goede TV moest ook wel echt gaan komen.
4k Oled HDR![]()
Voor![]()
Na![]()
![]()
Jammer dat je soundbar een stukje beeld bedekt. OLED is wel mooi spul, heb zelf de Philips 65OLED936 staan. Mooier dan m'n vorige Samsung Qled.