Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

167768836351131674940393971387.jpg

Kaffee getrâncke mit vitamin 😂🤣😂
IMG-1143.jpg

IMG_1142.jpeg

Laatst bewerkt:
Nu een uurtje gespeeld en moet zeggen dat de game me wel trekt. Ik heb het origineel op de gamecube niet gespeeld. Maar Super Metroid op de snes (klassieker) en dread op de switch vond ik top. Verschil is dat prime een fps is.

Men zegt dat het 1 van de beste games ooit is, een klassieker die zijn tijd vooruit was. Ik ben benieuwd. Verkoopcijfers doen het iig goed, wat mooi is voor de ontwikkeling (en remastering) van nieuwe games in de franchise.

Laatst bewerkt:
Google Pixel 6a, had nog een Huawei Mate 10 Pro.
Maar die lens had z'n beste tijd gehad, de hele telefoon wel na 5/6 jaar gebruik.
Maar de Pixel is een fijne telefoon, geweldige camera voor een mooie prijs.

Laatst behuizing laten vallen toen ik de moederbord er uit haalde om mobo+cpu+ram te vervangen. Beetje pijnlijk, maar wel een goed excuus op all-out te gaan met een nieuwe build. Alleen nog een keer de GPU vervangen voor een wit/zilvere zoals een gigabyte vision. Twijfel nog om de cpu koeler fans te vervangen voor matchende RGB fans, alleen de wittint is spierwit wat bij de CPU meer gebroken wit is. En de sticker moet er nog van af. :p
PXL_20230315_182528895.jpg

PXL_20230315_182507669.jpg

Laatst behuizing laten vallen toen ik de moederbord er uit haalde om mobo+cpu+ram te vervangen. Beetje pijnlijk, maar wel een goed excuus op all-out te gaan met een nieuwe build. Alleen nog een keer de GPU vervangen voor een wit/zilvere zoals een gigabyte vision. Twijfel nog om de cpu koeler fans te vervangen voor matchende RGB fans, alleen de wittint is spierwit wat bij de CPU meer gebroken wit is. En de sticker moet er nog van af. :p
PXL_20230315_182528895.jpg

PXL_20230315_182507669.jpg
Dik

Nu een uurtje gespeeld en moet zeggen dat de game me wel trekt. Ik heb het origineel op de gamecube niet gespeeld. Maar Super Metroid op de snes (klassieker) en dread op de switch vond ik top. Verschil is dat prime een fps is.

Men zegt dat het 1 van de beste games ooit is, een klassieker die zijn tijd vooruit was. Ik ben benieuwd. Verkoopcijfers doen het iig goed, wat mooi is voor de ontwikkeling (en remastering) van nieuwe games in de franchise.
Bijna uitgespeeld inmiddels. Kmoet zeggen, een zeer goede, vermakelijke en best verslavende game. Ja de graphics zijn natuurlijk niet zoals de nieuwste games, maar de gameplay (waar het in mijn optiek om draait) is echt top.

Zeker een aanrader.

Ps. Wat sommigen wel een nadeel kunnen vinden is dat er veel backtracking is. Maar wie bekend is met Metroid games weet dat dit bij deze franchise hoort. Ik vind het niet heel storend.

Terug
Naar boven