royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt nog nooit van Rice Cream gehoord.. Foto? Lekker?
Lekker , ik gooi het gwn samen met whey pre workout als een shake. Je kunt er ook pap van maken of andere dingen.Echt nog nooit van Rice Cream gehoord.. Foto? Lekker?
Nu een uurtje gespeeld en moet zeggen dat de game me wel trekt. Ik heb het origineel op de gamecube niet gespeeld. Maar Super Metroid op de snes (klassieker) en dread op de switch vond ik top. Verschil is dat prime een fps is.

DikLaatst behuizing laten vallen toen ik de moederbord er uit haalde om mobo+cpu+ram te vervangen. Beetje pijnlijk, maar wel een goed excuus op all-out te gaan met een nieuwe build. Alleen nog een keer de GPU vervangen voor een wit/zilvere zoals een gigabyte vision. Twijfel nog om de cpu koeler fans te vervangen voor matchende RGB fans, alleen de wittint is spierwit wat bij de CPU meer gebroken wit is. En de sticker moet er nog van af.
![]()
![]()
Bijna uitgespeeld inmiddels. Kmoet zeggen, een zeer goede, vermakelijke en best verslavende game. Ja de graphics zijn natuurlijk niet zoals de nieuwste games, maar de gameplay (waar het in mijn optiek om draait) is echt top.Nu een uurtje gespeeld en moet zeggen dat de game me wel trekt. Ik heb het origineel op de gamecube niet gespeeld. Maar Super Metroid op de snes (klassieker) en dread op de switch vond ik top. Verschil is dat prime een fps is.
Men zegt dat het 1 van de beste games ooit is, een klassieker die zijn tijd vooruit was. Ik ben benieuwd. Verkoopcijfers doen het iig goed, wat mooi is voor de ontwikkeling (en remastering) van nieuwe games in de franchise.
Hoe heet dat ras ook al weer?Mijn zoon en ik gaan zondag besluiten of we zo een gaan kopen
![]()
Abessijn.Hoe heet dat ras ook al weer?
Zijn toch best grote katten? Mooi beestje
Ook mooi ik denk nog altijd aan een sphynx
Heb ik ook voor gekeken maar ben geen fan van naaktkatten. Zijn wel tof.