- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dat beste ?
Ik neem alleen maar Creapure.
idd, dat geldt voor meer shops. Beetje rondkijken kan je wel wat besparen tegenwoordig.Powersupps is nice. Heb jarenlang altijd daar m'n supps gehaald. Maar prijzen tegenwoordig zijn niet mals.
Die is al tijd lang uit de handelCreatine monohydraat is creatine monohydraat. Wat je echter vaak merkt bij de goedkopere creatine is dat de korrels een stuk minder fijn zijn, waardoor je het gevoel krijgt alsof je zand eet. De crea van de action is een goed voorbeeld.
De crea van MP is bijv. echter prima
O joh.
Dacht 11 euro voor 200g zoiets.Maar damn, die crea was 2 jaar trug nog iets van 15 ofzo per pot.

Wat is die soort van citruspers-achtige centrifuge bovenop ?Paar weken geleden eindelijk 'n beetje een acceptabel koffieapparaat gekocht.
De dag start 'n heel stuk beter met zo'n apparaat joh.
![]()
Koffie grinder. Daar gooi je de koffiebonen inWat is die soort van citruspers-achtige centrifuge bovenop ?
Da's als je jus d'orange wilt drinken i.p.v. espresso.Wat is die soort van citruspers-achtige centrifuge bovenop ?
Dat zou wel een innovatieve koffiemachine zijnDa's voor als je jus d'orange wilt drinken i.p.v. espresso.
(Of als je bonen wilt malen)

Je zult geen spijt krijgen van deze aankoop. Heb er hier ook een staan. Echt fijn en degelijk ding.Rogue echo bike gekocht. Korting gekregen. 961 ipv 999.
Getwijfeld tussen meerdere merken maar na iedere analyse bleek de echo er het best uitkomen.
Ik moet binnenkort onder het mes. De knie moet geopereerd worden.
Dit toestel zal helpen met de revalidatie maar ook reeds om de cardio te verbeteren. Interessant is dat je het toestel ook kan gebruiken door enkel de armen te gebruiken. En ik stel ook vast dat je er niet alleen hiit mee kan doen maat ook steady state cardio. Zonet 20 min aa 150 watt...lekker rustig. Staat als een huis. Zat in elkaar op een veertigtal minuutjes zonder me te haasten.
Nu nog een borstband bestellen
Ik zag ook dat je de echo kan verbinden met Bluetooth. Maar wat je er mee kan verbinden, en wat je daar dan mee kan doen, dat moet ik nog opzoeken.
Ik ga proberen met deze echo van 22 % BF (schatting) naar ongeveer 13 te gaan. En pas daarna terug proberen clean spiermassa op te bouwen. Maar de bedoeling is dus functioneel gespierd en atletisch te worden. De 200 kilo deadlift ga ik niet meer nastreven.