XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

IMG_0319.jpeg

Ik neem alleen maar Creapure.
Vroeger gewone van MDoubleYou gehad, maar deed niks. Sinds Creapure uit was alleen die nog maar gebruikt.
Zie nu net op de site dat het 28,90 kost voor 600gr.
Er zijn andere meningen dat het commerciële onzin is, maar dat geldt hetzelfde voor Hydro-Whey en low lactose iso en veel meer sups.

Powersupps is nice. Heb jarenlang altijd daar m'n supps gehaald. Maar prijzen tegenwoordig zijn niet mals.

Creatine monohydraat is creatine monohydraat. Wat je echter vaak merkt bij de goedkopere creatine is dat de korrels een stuk minder fijn zijn, waardoor je het gevoel krijgt alsof je zand eet. De crea van de action is een goed voorbeeld.

De crea van MP is bijv. echter prima

Creatine monohydraat is creatine monohydraat. Wat je echter vaak merkt bij de goedkopere creatine is dat de korrels een stuk minder fijn zijn, waardoor je het gevoel krijgt alsof je zand eet. De crea van de action is een goed voorbeeld.

De crea van MP is bijv. echter prima
Die is al tijd lang uit de handel

Maar damn, die crea was 2 jaar trug nog iets van 15 ofzo per pot.

Laatst bewerkt:
Wij hebben de zelfde voor sinterklaas gekochterkregen, echt een top ding!

Eindelijke goede koffie.

Rogue echo bike gekocht. Korting gekregen. 961 ipv 999.
Getwijfeld tussen meerdere merken maar na iedere analyse bleek de echo er het best uitkomen.

Ik moet binnenkort onder het mes. De knie moet geopereerd worden.
Dit toestel zal helpen met de revalidatie maar ook reeds om de cardio te verbeteren. Interessant is dat je het toestel ook kan gebruiken door enkel de armen te gebruiken. En ik stel ook vast dat je er niet alleen hiit mee kan doen maat ook steady state cardio. Zonet 20 min aa 150 watt...lekker rustig. Staat als een huis. Zat in elkaar op een veertigtal minuutjes zonder me te haasten.
Nu nog een borstband bestellen

Ik zag ook dat je de echo kan verbinden met Bluetooth. Maar wat je er mee kan verbinden, en wat je daar dan mee kan doen, dat moet ik nog opzoeken.
Ik ga proberen met deze echo van 22 % BF (schatting) naar ongeveer 13 te gaan. En pas daarna terug proberen clean spiermassa op te bouwen. Maar de bedoeling is dus functioneel gespierd en atletisch te worden. De 200 kilo deadlift ga ik niet meer nastreven.

Bijlagen

• 20230217_193301.jpg
    20230217_193301.jpg
    119,4 KB · Weergaven: 69
Mooie bike. Zat pas ook hieraan te denken toen jij dit advies kreeg. Altijd handig als het slecht weer is voor mij om te ‘hard’ lopen

Rogue echo bike gekocht. Korting gekregen. 961 ipv 999.
Getwijfeld tussen meerdere merken maar na iedere analyse bleek de echo er het best uitkomen.

Ik moet binnenkort onder het mes. De knie moet geopereerd worden.
Dit toestel zal helpen met de revalidatie maar ook reeds om de cardio te verbeteren. Interessant is dat je het toestel ook kan gebruiken door enkel de armen te gebruiken. En ik stel ook vast dat je er niet alleen hiit mee kan doen maat ook steady state cardio. Zonet 20 min aa 150 watt...lekker rustig. Staat als een huis. Zat in elkaar op een veertigtal minuutjes zonder me te haasten.
Nu nog een borstband bestellen

Ik zag ook dat je de echo kan verbinden met Bluetooth. Maar wat je er mee kan verbinden, en wat je daar dan mee kan doen, dat moet ik nog opzoeken.
Ik ga proberen met deze echo van 22 % BF (schatting) naar ongeveer 13 te gaan. En pas daarna terug proberen clean spiermassa op te bouwen. Maar de bedoeling is dus functioneel gespierd en atletisch te worden. De 200 kilo deadlift ga ik niet meer nastreven.
Je zult geen spijt krijgen van deze aankoop. Heb er hier ook een staan. Echt fijn en degelijk ding.

Terug
Naar boven