Heeft hij wel, op weg draagt hij hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij wel, op weg draagt hij hem.
. Duw hem eens van een hoge bult af dan. Kunnen wij ook een beetje lachen. 😋
Binnenkort ga ik naar een simpel mtb parkoers. Duw hem eens van een hoge bult af dan. Kunnen wij ook een beetje lachen. 😋
North Shore?
In Oostvoorne heb je een route waar een deel geheel vlak is.
Wel opnemen.
probeer eens een keer trail runners, soort hardloopschoen wandelschoen hybride; veel lange-afstandlopers (400-500km) zweren er bij. Altra lone peak 6 of 7 wordt bijvoorbeeld veel aangeradenIk moet zeggen dat voor wandelen ik net zo goed liep op hardloopschoenen.
Ah, interessant. Ik loop niet meer trouwens, was in de periode dat ik nog (veel) liep.probeer eens een keer trail runners, soort hardloopschoen wandelschoen hybride; veel lange-afstandlopers (400-500km) zweren er bij. Altra lone peak 6 of 7 wordt bijvoorbeeld veel aangeraden
Je hoort idd vaker dat zelfs voor lichte hikes mensen soms voor trailrunners kiezen, zeker als ze van het Ultra Light Weight zijn. Punt is wel dat die mensen vaak zelf ook Ultra Light Weight zijn, zeker in verhouding tot @BB_ .probeer eens een keer trail runners, soort hardloopschoen wandelschoen hybride; veel lange-afstandlopers (400-500km) zweren er bij. Altra lone peak 6 of 7 wordt bijvoorbeeld veel aangeraden
Paard of je vrouw?

Ja, ik betaal per kg
Paard of je vrouw?

Leuk dat je al die moeite doet voor je dochter!Mijn dochter was al bijna toe aan een nieuwe fiets en na een paar keer een rondje gereden te hebben op de MTB van haar broertje wilde ze ook zo'n soort fiets, haar oog viel al snel op deze:
![]()
Was wel ff goed zoeken want het is de kleurstelling van vorig jaar, maar ik heb er eentje gevonden.

Je denkt toch niet dat ik iets nuttig doe in mijn eigen tijd.Leuk dat je al die moeite doet voor je dochter!
Onder werktijd, naar ik aanneem?![]()