AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik moet zeggen dat voor wandelen ik net zo goed liep op hardloopschoenen.
probeer eens een keer trail runners, soort hardloopschoen wandelschoen hybride; veel lange-afstandlopers (400-500km) zweren er bij. Altra lone peak 6 of 7 wordt bijvoorbeeld veel aangeraden

probeer eens een keer trail runners, soort hardloopschoen wandelschoen hybride; veel lange-afstandlopers (400-500km) zweren er bij. Altra lone peak 6 of 7 wordt bijvoorbeeld veel aangeraden
Ah, interessant. Ik loop niet meer trouwens, was in de periode dat ik nog (veel) liep.

Je hoort idd vaker dat zelfs voor lichte hikes mensen soms voor trailrunners kiezen, zeker als ze van het Ultra Light Weight zijn. Punt is wel dat die mensen vaak zelf ook Ultra Light Weight zijn, zeker in verhouding tot @BB_ .

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb twee paar Mizuno trail schoenen als wandelschoenen. Eentje met en eentje zonder goretex.

nvt

Laatst bewerkt:
IMG_7986.jpeg

• Wow
Waarderingen: Onit
Wel een leuke naam voor een paard. ☺️

Mijn dochter was al bijna toe aan een nieuwe fiets en na een paar keer een rondje gereden te hebben op de MTB van haar broertje wilde ze ook zo'n soort fiets, haar oog viel al snel op deze:

trek.jpg

Was wel ff goed zoeken want het is de kleurstelling van vorig jaar, maar ik heb er eentje gevonden.

Mijn dochter was al bijna toe aan een nieuwe fiets en na een paar keer een rondje gereden te hebben op de MTB van haar broertje wilde ze ook zo'n soort fiets, haar oog viel al snel op deze:

trek.jpg

Was wel ff goed zoeken want het is de kleurstelling van vorig jaar, maar ik heb er eentje gevonden.
Leuk dat je al die moeite doet voor je dochter!

Onder werktijd, naar ik aanneem? :D

Terug
Naar boven