AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jep, als je ze bij een goeie fokker haalt wordt een kater +/- een kilo of 8. Een Noor wordt gemiddelt een kilo lichter.

Die van mij: 1. is heel erg ziek geweest (is nog steeds) woog 6,5 kilo. Is naar 3,5 kilo gegaan. Hij is geopereerd en weegt weer 5+ kilo en is nog steeds aan het beteren, maar dat kan nog jaar of 2 duren. (nierfalen etc).
2: Is een rooie. Grootste dondersteen in huis. Slechte tanden, maar voor de rest goed = 6 kilo.
En de last but not least: onze Baloe keigezond +9 kilo whehehehe. Hij staat hier ergens op de forum met de komentaren santa claus etc :D

Heb enkele jaren geleden 2 Noren gehad. Eentje was Europees kampioen. Die van mij wogen vlot 8kg hoor. Hele leuke beestjes.

Ik prefereer de Noren, de Main Coons zijn overfokt en worden sneller ziek.;)

Heb enkele jaren geleden 2 Noren gehad. Eentje was Europees kampioen. Die van mij wogen vlot 8kg hoor. Hele leuke beestjes.

Ik prefereer de Noren, de Main Coons zijn overfokt en worden sneller ziek.;)

Ja, daar heb je gelijk in en ik heb het er wel bij staan "bij een goeie fokker".
Ik heb eigenlijk bij de slechtste fokker de beste kat overgehouden.:o

Mijn volgende wordt een Somali (lang harigge Abesijn).

FF een update. De kitten, die we krijgen is nu zo groot en weegt iets meer dan een kilo. Nog een week of 2 en we mogen hem halen.:D
Frits6.jpg

Héél schoon. Men lievelingsdieren :)

Dit is mijn laatste aankoop voor in Februari op snowboardvakantie wat mooie beeldjes te kunnen maken en daarna een montage van te maken op de pc :)
Sony DCR-SR52E HDD Camcorder + nog een batterij bijgekocht want die standaard gaat nooit lang mee.

6wnf69e.jpg

Dit is mijn laatste aankoop voor in Februari op snowboardvakantie wat mooie beeldjes te kunnen maken en daarna een montage van te maken op de pc :)
Sony DCR-SR52E HDD Camcorder + nog een batterij bijgekocht want die standaard gaat nooit lang mee.

6wnf69e.jpg

je vergeet je eiwitrepen te noemen ;)

das al efkes gelede eh ;)

Thanx! Hij komt zondag bij ons. Iets eerder dan gepland, dus dat is mooi. Hij is vandaag bij de dierenarts geweest en hij is helemaal gezond, behalve een ding; hij heeft hartruis. We hopen dus, dat hij daar niet teveel last of daadwerkelijk kwalen van gaat krijgen.
Frits7.jpg

Frits8.jpg

sweet :)

Hartruis is meestal ongevaarlijk trouwens dan heet het systolicum.
Tenminste bij mensen. Mn broer heeft het ook maar is dus helemaal niet gevaarlijk.
maar er zijn dus ook wel gevaarlijkere varianten. Hopelijk heeft die het niet.
Zien er grappig uit :D

Tenminste bij mensen. Mn broer heeft het ook maar is dus helemaal niet gevaarlijk.

ik heb ook hartgeruis , heb er tot nu toe nog geen last van gehad

Het hoeft ook niet gevaarlijk te zijn; het kan alleen wel. Er zijn bepaalde afwijkingen, waar hartruis een symptoom van kan zijn. Balen is dat, want hij is de grootste, zwaarste en (uiteraard) mooiste van het nest. En de enige met hartruis.:( Maja, we zullen wel zien f er wel of niet iets bij hem zit, wat niet goed is. Als dat wel zo is, kunnen we er toch al niets meer aan doen en anders wordt hij gewoon oud, net als zijn broertjes en zusje.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4 DVD voor een spotprijsje, 1 van de belangrijkste films ooit gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.112
Waarom vind jij dat een van de belangrijkste films?

nog nooit van die film gehoord lolzz

Waarom vind jij dat een van de belangrijkste films?

Omdat het een document is van 1 van de meest gruwelijke periodes uit de menselijke geschiedenis. Personen uit die tijd ondervragen wordt steeds lastiger omdat velen reeds overleden zijn, ten tijde van de opnamen van Shoah was dat veel minder het geval.

Voor personen met weinig historische interesse is het gewoon een saaie docu van ooggetuigen, meer niet.

Thanx! Hij komt zondag bij ons. Iets eerder dan gepland, dus dat is mooi. Hij is vandaag bij de dierenarts geweest en hij is helemaal gezond, behalve een ding; hij heeft hartruis. We hopen dus, dat hij daar niet teveel last of daadwerkelijk kwalen van gaat krijgen.

Ik heb er ook 1 met een hart ruis. Hij rent de hele dag rond, dus hij heeft er geen of weinig last van. Zolang hij niet om de meter moet liggen om te hijgen laat ik het zo. Mits er een medicijn is om het volledig te herstellen.
Ook niet door een arts laten in peperen van je moet dit en moet dat, want het zijn allemaal geld trekkers. Doen wat je zelf ingeeft, want mij hebben ze al veel gekost.

357_0.jpg

Barbarian multi rack. Besteld bij fitness seller + 2*25kg, 2*20 kg , 2* 15kg

hoeveel heb je er voor betaald?

WHAAAAAAAAT duur!

Terug
Naar boven