AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nette prijs voor zo'n beetje de laatste stalen frames die in grote oplage zijn gemaakt. Blijft toch heerlijk rijden zo'n stalen frame.

wie is er de eerste om info te vragen ???

Momenteel niks meer te koop...ik ben compleet:

barbarian multi rack inclusief barbarian bench en halterset 140 kg
lat pull powertec
multipresse powertec
cable cross over bodysolid 2*70kg
biceps curl machine powertec
bowflex dumbbells (5 tot 26 kg instelbaar)
hyperextention
4 dumbbells (30 - 34 -36 -40 kg)
3 olympische baren
500 kg 50 mm gewichten
standaard voor gewichten

Maak binnenkort enkele foto's....en neen er is niks meer te koop ...al mijn brol (manier van spreken) is weg.

600 euro, maar 800 was ie nog wel waard vermits hij amper van nieuwstaat is te onderscheiden.

400 voor een Colnago met Ultegra groep in deze staat :o

Nja bedoelde meer 500 zo, 400 was wel wat overdreven, is gewoon niet meer het nieuwste model he.
Maar 600 heb je je broek niet aangescheurd, 500 moet gewoon lukken met wat geluk.

B131864.jpg

Hartslagmeter Polar F55 - AL
Handig ding als je graag de vorderingen opvolgt van conditie, kCal verbranding enz...
Handig programmaatje in om te zien welke oefening volgt bij fullbody KT...enz.....

B131864.jpg

Hartslagmeter Polar F55 - AL
Handig ding als je graag de vorderingen opvolgt van conditie, kCal verbranding enz...
Handig programmaatje in om te zien welke oefening volgt bij fullbody KT...enz.....

Vet, kan je je eigen schema erin verwerken? Dat ie dan laat zien wat je moet doen hoeveel sets en reps, en hoeduur is het aparaatje?

Mijn laatste aanschaffing was een garage, zodat ik mijn autos niet meer hoeft te bevrijden van ijs en sneeuw ...heerlijk :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vet, kan je je eigen schema erin verwerken? Dat ie dan laat zien wat je moet doen hoeveel sets en reps, en hoeduur is het aparaatje?

Ja, maar het is zeer beperkt. DB flyes enz... staan er niet bij. Je moet je aan zo'n eenvoudig full-body schemaatje houden.

De ingebouwde agenda die alles bijhoudt en weergeeft is pattat en zijn 200 euro zeker waard.

staat goed daar, in de tropen

Nee Suisse

Edit Suisse = CH = Zwitserland

Laatst bewerkt:
Waar the hell ligt Suisse, en belangrijker, staat het bier al koud? :D

In een neutrale zone...

Terug
Naar boven