MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Is een handgesmeed Japans koksmes niets voor jou?

Voor het dagelijkse werk een victorinox ofzo en voor thuis zoiets…
Voor werk heb ik een Wusthof Classic Ikon set

Zo'n Japans mes wil ik mijzelf dit jaar cadeau geven voor thuis. Iets tussen de €300 en max €1000.

Voor werk heb ik een Wusthof Classic Ikon set

Zo'n Japans mes wil ik mijzelf dit jaar cadeau geven voor thuis. Iets tussen de €300 en max €1000.
Heb je al een idee wat je graag zou willlen hebben?

Je hebt natuurlijk werkmessen en messen voor de leuk… sabatier, wisthof, zwilling zijn prima werk messen. Of zijn fibrox, gewoon op tijd slijpen en aanzetten. Met zo’n Japans ding kan je natuurlijk prima werken, maar je moet ze wel goed behandelen, zeker de Carbon stalen messen.

Ik heb er een paar, gewoon omdat het mooi spul is. Die (een) takeshi saji rainbow mag ik van mezelf kopen als ik mijn bonus krijg… Het is wel echt een genot om mee te werken, altijd scherp, licht, goede balans… echt heerlijk. Kai shun is een fabrieksmerk maar dat is ook echt prima.

Er zit veel mooi spul tussen bij Meesterslijpers. Japanse messen.nl is iets goedkoper maar heeft minder keuze.

Ik heb de prijs van de Bullworker challenge ontvangen, de limited edition 60th anniversary model.

1000039371.jpg

1715718807127.png

Postertje met voetballegendes. 'k Heb alleen geen flauw idee wie er onder Ronaldo Lima staat. (Yashin?)

Laatst bewerkt:
Ik zat er laatst ook naar te kijken zo'n garmin smartwatch ivm krachttraining, zwemmen en inline skaten. Is het nauwkeurig met bijhouden van informatie? Ook ga ik vaak over m'n grenzen dus dacht door m'n hartslag in rust bij te houden bijvoorbeeld dat ik op tijd rustdagen in plan.

💯
Ik zat er laatst ook naar te kijken zo'n garmin smartwatch ivm krachttraining, zwemmen en inline skaten. Is het nauwkeurig met bijhouden van informatie? Ook ga ik vaak over m'n grenzen dus dacht door m'n hartslag in rust bij te houden bijvoorbeeld dat ik op tijd rustdagen in plan.
Ja eigelijk wel voornamelijk icm een hartslag borst band dan ook weer van garmin.
Had hiervoor de tactix delta van garmin ook prima horloge.
Maar deze heeft weer net wat extra mogelijkheden.
Ben me ervan bewust dat een garmin natuurlijk niet 100% accuraat is kwa informatie maar vaak blijkt het bij mij wel te kloppen met hoe ik mij voel.

maarja voor welke het beste bij jouw past beste reviews op YouTube bekijken en dan zelf bepalen.

Mijn huidige boekencollectie.

1000038592.jpg
1000038593.jpg
1000038594.jpg
1000038595.jpg
Ik kreeg volgend bericht van Marlon Birch:

Johan........ how are you coming along with your training these days? Is it doing ok? There’s a number of books I’m bringing out soon. At least 5 before the year is out. And as soon as it is ready, I will forward them over to you, one at a time

Zijn de geruchten dat ik een influencer ben dan toch waar?! 🥴

mag het toch wel hopen met zo'n aanschafprijs

Terug
Naar boven