royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Hahaha wist nieteens dat ze zo heten, ken ze alleen als loafers of italiaanse bootschoenen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha wist nieteens dat ze zo heten, ken ze alleen als loafers of italiaanse bootschoenen.
Is een handgesmeed Japans koksmes niets voor jou?Knives and tools heeft mooi spull. Kwil er nog steeds een keer een mooie Fiskars of Hultafors bijl halen.
Voor werk heb ik een Wusthof Classic Ikon setIs een handgesmeed Japans koksmes niets voor jou?
![]()
Takeshi Saji Rainbow VG10 Bunka · uniek Damast patroon
Bunka met een schitterende damastpatroon met koper en messing. Met een traditioneel handvatwww.meesterslijpers.nl
Voor het dagelijkse werk een victorinox ofzo en voor thuis zoiets…
Heb je al een idee wat je graag zou willlen hebben?Voor werk heb ik een Wusthof Classic Ikon set
![]()
Wusthof Classic Ikon Koksmes 20cm
Wusthof Ikon Classic Koksmes. Het allerbeste Europese koksmes. De maat is perfect en je snijdt er top mee. Gratis gegraveerd met je naam of leuke tekst.www.meesterslijpers.nl
Zo'n Japans mes wil ik mijzelf dit jaar cadeau geven voor thuis. Iets tussen de €300 en max €1000.
Bij ons noemen we ze bordeelslippers of bordeelsletsen
Nog niet echt specifiek.Heb je al een idee wat je graag zou willlen hebben?
Blijft toch een appel horloge 😌Nieuwe smartwatch. Oude begin de accu te ver terug te lopen. Redde langere dagen niet meer qua sport en gps enzo.
Dus nu een meer outdoor model gekocht.
![]()
Ja, ik heb ook een appel telefoon. Werkt allemaal prima.
Ik ook 😌Ja, ik heb ook een appel telefoon. Werkt allemaal prima.
Ja, ik heb ook een appel telefoon. Werkt allemaal prima.
Team Garmin 💪
Ik zat er laatst ook naar te kijken zo'n garmin smartwatch ivm krachttraining, zwemmen en inline skaten. Is het nauwkeurig met bijhouden van informatie? Ook ga ik vaak over m'n grenzen dus dacht door m'n hartslag in rust bij te houden bijvoorbeeld dat ik op tijd rustdagen in plan.
💯
Ja eigelijk wel voornamelijk icm een hartslag borst band dan ook weer van garmin.Ik zat er laatst ook naar te kijken zo'n garmin smartwatch ivm krachttraining, zwemmen en inline skaten. Is het nauwkeurig met bijhouden van informatie? Ook ga ik vaak over m'n grenzen dus dacht door m'n hartslag in rust bij te houden bijvoorbeeld dat ik op tijd rustdagen in plan.
Ik kreeg volgend bericht van Marlon Birch:
mag het toch wel hopen met zo'n aanschafprijsIk zat er laatst ook naar te kijken zo'n garmin smartwatch ivm krachttraining, zwemmen en inline skaten. Is het nauwkeurig met bijhouden van informatie? Ook ga ik vaak over m'n grenzen dus dacht door m'n hartslag in rust bij te houden bijvoorbeeld dat ik op tijd rustdagen in plan.