XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

mag het toch wel hopen met zo'n aanschafprijs
Het is een beetje de vraag welke informatie. Hartslag is vrij goed. Kcals is een leuke inschatting maar zeker niet exact.

Ik vind mijn schema volgen via mijn horloge echt top. Hardlopen en wandelen/hiken in de bergen ook. Navigeren met trails is perfect. Wel met de juiste apps.

Het is een beetje de vraag welke informatie. Hartslag is vrij goed. Kcals is een leuke inschatting maar zeker niet exact.

Ik vind mijn schema volgen via mijn horloge echt top. Hardlopen en wandelen/hiken in de bergen ook. Navigeren met trails is perfect. Wel met de juiste apps.
Ik weet niet welk klokje jij hebt, maar de Tactix 7 is vanaf ~ 800,-

Zit er zelf nog aan te denken om een whoop aan te schaffen, zodat ik nog meer gegevens kan inzien. En eventueel vergelijken.
Maar dat abonnement wat je ervoor moet afsluiten staat me beetje tegen.

#edit we dwalen af excuzie.

Laatst bewerkt:
Die is ook prijzig ja. voor sport/tracking hoeft dat niet zo duur. Zoals ik ook bij imnewhere zei, het is wat je ervan wilt gebruiken, wat je wilt uitgeven en wat je ervan verwacht.
Maar het ging om de vraag eerder of de Germin Tactix 7 alles goed trackt, dan wel weergeeft qua metingen.

Die is ook prijzig ja. voor sport/tracking hoeft dat niet zo duur. Zoals ik ook bij imnewhere zei, het is wat je ervan wilt gebruiken, wat je wilt uitgeven en wat je ervan verwacht.
Maar het ging om de vraag eerder of de Germin Tactix 7 alles goed trackt, dan wel weergeeft qua metingen.
Klopt, ik gebruik hem voor alles. Dan is Apple wel handig. Met berichten en agenda etc.

Ik gebruik mijn Watch voor hardlopen (met Stryd pod), bergwandelen, sportschool en fietsen (behalve mijn racefiets, daarvooor heb ik een computer).

Tracking is uitstekend, gps is ook behoorlijk accuraat. Apple heeft de beste heart rate meting van alle horloges, maar dat is niet echt boeiend. O f de kcals echt kloppen is de vraag, maar het geeft een idee.

Het enige nadeel van Apple is de accuduur. Voordeel is het scherm, integratie met Apple spul en smartwatch functies.

Zit er zelf nog aan te denken om een whoop aan te schaffen, zodat ik nog meer gegevens kan inzien. En eventueel vergelijken.
Maar dat abonnement wat je ervoor moet afsluiten staat me beetje tegen.

#edit we dwalen af excuzie.
Je kunt ook je hrv tracker en daar een app voor gebruiken oid. De whoop meet niets meer dan een goed horloge. Dus best zonde van de abonnementsprijs.

Helemaal happy met mijn nieuwe kwark beker 😁

Bijlagen

• Screenshot_20240520-093303_Gallery.jpg
    Screenshot_20240520-093303_Gallery.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 75

Ga ik morgen kopen 2x voor thuis
Doe ik dan fat gripz extreme op voor overhead press en Shrugs
Nu dat ik eraan denk, Ga er ook wat pushups op doen die 6 hoekige vorm.
Je moet hier wel mee oppassen, sommige stinken als de t*ring

Wat is de samenstelling hiervan ?
Mocht je er interesse in hebben. Heb hem vanmiddag voor het eerst gehad, de cola smaak.
Smaak:6,5
Net als een calippo cola ijsje maar wat zuur.
Stim:9/10
vind dit persoonlijk echt de sweet spot niet te opgejaagd of hartkloppingen maar gewoon lekker veel energie en focus.
Je lippen jeuken al van de beta alanine als je hem opdrinkt en als het eenmaal ingewerkt is is de jeuk echt flink. Jeuken hield pas op na ongeveer ~45a60 minuten en de energie van de caffeine zo'n anderhalf a 2 uur.
Pomp:10/10
Gewoon supper niks op aan te merken echt een stuk beter dan van andere preworkout of dergelijke.

Mocht je er interesse in hebben. Heb hem vanmiddag voor het eerst gehad, de cola smaak.
Smaak:6,5
Net als een calippo cola ijsje maar wat zuur.
Stim:9/10
vind dit persoonlijk echt de sweet spot niet te opgejaagd of hartkloppingen maar gewoon lekker veel energie en focus.
Je lippen jeuken al van de beta alanine als je hem opdrinkt en als het eenmaal ingewerkt is is de jeuk echt flink. Jeuken hield pas op na ongeveer ~45a60 minuten en de energie van de caffeine zo'n anderhalf a 2 uur.
Pomp:10/10
Gewoon supper niks op aan te merken echt een stuk beter dan van andere preworkout of dergelijke.
Mooi, ook goede dosering. deze is ook goed

Terug
Naar boven