XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kleinigheidje voor de slaapkamer

ff.jpeg

1746186376436.png

In Noorwegen kennen ze het woord garantie niet. Die moest je er nog los bijkopen.

De vorige was pas 4 jaar oud maar was al regelmatig uit aan het vallen. Deed die in Nederland al. En die 2000km naar hier zonder doos in de vrachtwagen zal het ook geen goed hebben gedaan.

1746186376436.png

In Noorwegen kennen ze het woord garantie niet. Die moest je er nog los bijkopen.

De vorige was pas 4 jaar oud maar was al regelmatig uit aan het vallen. Deed die in Nederland al. En die 2000km naar hier zonder doos in de vrachtwagen zal het ook geen goed hebben gedaan.
Volgens mij heb je in Europa twee jaar garantie bij aankoop van elektrische apparaten?

Volgens mij heb je in Europa twee jaar garantie bij aankoop van elektrische apparaten?
Ik kan er ook van uit gaan dat de tv 5 jaar heel blijft. 5 jaar garantie was 1500 nok (127 euro).
Mocht er nu iets kapot gaan komen ze de tv ophalen. We hebben een flinke auto maar niet zo groot dat deze er in kan.

Kleinigheidje voor de slaapkamer

ff.jpeg
Ik denk dan altijd.... als je dat nodig hebt in de slaapkamer doe je ergens iets niet goed 🙄😝
kom ik aan met mijn 32 inch tv in de huiskamer 🤣🤣 en ja... t is wel een (niet smart) flatscreen 🙄

Laatst bewerkt:
Kleuren etc. zijn bizar goed. Veel beter dan ik dacht. En volgens mij ook beter dan de G3 die ik heb, rip.
2e2.jpeg

wdwd.jpeg

Goede TV, maar consumeer je al niet genoeg? Moet er niet aan denken om weer een TV op de slaapkamer te hebben, dan kom ik tussen het rukken en jewtube kijken niet meer toe aan pitten joh
Why? Ik had mijn oude TV in een gare GHB bui kapotgeslagen of iets. Weet niet meer wat er mee gebeurd is. Maar goed, ik vind het ook zo knullig om YT filmpjes op je telefoon in bed te kijken.

Jongens stop nou eens met die pocket watching. Ik heb er ook gewoon hard voor moeten werken.

Terug
Naar boven