AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dacht laatst van ik koop weer zon gillera citta of tomos voor de gein. Marktplaats kijken. Laat maar.

Gek he die prijzen.

Ik kom uit de tijd dat je voor 150 euro een puch maxi kocht met 70cc en 15mm bing. Ik Dacht ik koop weer een maxi, 1200 euro voor een roestige opknapper🤣

Kocht vroeger Honda MT voor een paar meijer. Die ik nu heb was een goede maar wel een echte opknapper, dik 2K voor afgetikt🥴. Maar hij is nu bijna klaar. Frame gecoat, nieuwe brug en voorvork en nog een hoop dingetjes aangepakt. Zit nu een 125cc athena onder en komt nog een 26mm Mikuni achter.
20250408_192218.jpg

Die tomos heb ik echt veel fun mee. Snelle 50 en hogedruk kop en een 15mm dellorto

Laatst m'n Tomos project voor € 150 aan wat jongens verkocht. Blok geheel gereviseerd en Tomos helemaal compleet. Moest alleen nog een likje verf op.

Kreeg ik een paar weken geleden een foto toegestuurd dat de Tomos helemaal af is. Plaatje geworden en de jongens helemaal blij.

Geld is ook niet alles. Beter dat ze voor een klein bedrag deze hobby hebben, dan de hele dag online rondhangen.

Laatst m'n Tomos project voor € 150 aan wat jongens verkocht. Blok geheel gereviseerd en Tomos helemaal compleet. Moest alleen nog een likje verf op.

Kreeg ik een paar weken geleden een foto toegestuurd dat de Tomos helemaal af is. Plaatje geworden en de jongens helemaal blij.

Geld is ook niet alles. Beter dat ze voor een klein bedrag deze hobby hebben, dan de hele dag online rondhangen.
Netjes man. Dat is tenminste een bezigheid waar die jongens wat aan hebben en beter van worden. En je krijgt er een stukje respect en voldoening voor terug doordat ze jou graag wilden laten zien hoe die is geworden.

De MT doe ik ook samen met mn zoon, mag die gereedschap aangeven/vasthouden en weer terugleggen in de kar. Moertje aandraaien etc. Leuk voor die kleine apen

Ja precies. Zijn leuke dingen die prijzen slaan alleen nergens op. 1000 tot 1500 is moeilijk veel voor een tomos enzo.

Waar staan de vialtjes dan?

Terug
Naar boven