Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.755
Mag niet in de zorgVerschrikkelijk dichte schoenen en/of sokken aan met die hitte.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag niet in de zorgVerschrikkelijk dichte schoenen en/of sokken aan met die hitte.

Nee ik mag ook niet op mn werk naar binnen lopen met een korte broek, mag ik dat nog wel klote vinden.
Op de stortplaatsen is een volledige overall, zonder opgestroopte mouwen, een helm en veiligheidsbril vrwijwel overal verplicht. Loopn je dan een half uur lang mee in de brandende hitte.of lidl imo kan het daar wel
Nee ik mag ook niet op mn werk naar binnen lopen met een korte broek, mag ik dat nog wel klote vinden.
Ja ik ken jongens in de process industrie, die hebben het soms extreem in de fabriek.Op de stortplaatsen is een volledige overall, zonder opgestroopte mouwen, een helm en veiligheidsbril vrwijwel overal verplicht. Loopn je dan een half uur lang mee in de brandende hitte.
Dat nieuwe teneu van de marine. In een machinekamer waar het 40+ graden is. Ook geen aanrader.Op de stortplaatsen is een volledige overall, zonder opgestroopte mouwen, een helm en veiligheidsbril vrwijwel overal verplicht. Loopn je dan een half uur lang mee in de brandende hitte.
Je went er nooit aan. Je lichaam krijgt steeds weer een harde klap. Je staat ook niet stil, je loopt , trekt en sjouwt ook nog. Wel meteen 0.5 liter kwijt😁Ja ik ken jongens in de process industrie, die hebben het soms extreem in de fabriek.
Vertel mij wat.Ja ik ken jongens in de process industrie, die hebben het soms extreem in de fabriek.
Jep, bij ons op bepaalde verdiepingen is het standaard 30°, in de zomer richting 50°. Door de aard van de stoffen (chloor, fenol, ...) moeten de meeste werken ook worden uitgevoerd in volledig zuurpak (soort van hazmat suits). Ook mag er dan tijdens deze werken niemand in de fabriek komen. 'Normale' kledij om gewoon rond te lopen is lange broek + lange mouwen met veiligheidsbril en helm en veiligheidsschoenen. Allemaal anti-statisch en chemisch resistent tot een bepaald niveau. Ik doe mijn ronde in de voormiddag op dagen zoals dezeJa ik ken jongens in de process industrie, die hebben het soms extreem in de fabriek.
of blijf lekker binnen op mijn bureauProctoloog? 🤭
Lijk erg op mijn Tommie ton hij klein was. 🤭
Zeg dat wel! Weetje, ik moet katten over algemeen helemaal niet qua hoe ze zijn maar soms zit er een speciale tussen & dat zijn 9 vd 10x rode