AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

of lidl imo kan het daar wel :roflol:

Nee ik mag ook niet op mn werk naar binnen lopen met een korte broek, mag ik dat nog wel klote vinden.
Op de stortplaatsen is een volledige overall, zonder opgestroopte mouwen, een helm en veiligheidsbril vrwijwel overal verplicht. Loopn je dan een half uur lang mee in de brandende hitte.

Op de stortplaatsen is een volledige overall, zonder opgestroopte mouwen, een helm en veiligheidsbril vrwijwel overal verplicht. Loopn je dan een half uur lang mee in de brandende hitte.
Ja ik ken jongens in de process industrie, die hebben het soms extreem in de fabriek.

Ja ik ken jongens in de process industrie, die hebben het soms extreem in de fabriek.
Je went er nooit aan. Je lichaam krijgt steeds weer een harde klap. Je staat ook niet stil, je loopt , trekt en sjouwt ook nog. Wel meteen 0.5 liter kwijt😁

Jep, bij ons op bepaalde verdiepingen is het standaard 30°, in de zomer richting 50°. Door de aard van de stoffen (chloor, fenol, ...) moeten de meeste werken ook worden uitgevoerd in volledig zuurpak (soort van hazmat suits). Ook mag er dan tijdens deze werken niemand in de fabriek komen. 'Normale' kledij om gewoon rond te lopen is lange broek + lange mouwen met veiligheidsbril en helm en veiligheidsschoenen. Allemaal anti-statisch en chemisch resistent tot een bepaald niveau. Ik doe mijn ronde in de voormiddag op dagen zoals deze :D of blijf lekker binnen op mijn bureau

Ja idd, een Schotse rok mag bij ons wel.

Niet gekocht maar gekittennapt van het werk
IMG_20250619_122202682.jpg
IMG_20250619_122211185.jpg

IMG-20250624-WA0003.jpeg

Lijk erg op mijn Tommie ton hij klein was. 🤭

IMG-20240722-WA0020.jpg
Zeg dat wel! Weetje, ik moet katten over algemeen helemaal niet qua hoe ze zijn maar soms zit er een speciale tussen & dat zijn 9 vd 10x rode

Deze komt van boerderij waar ik werk; ze krijgen geen voer of wat dat ook, zijn echt puur tegen de ratten aanwezig, worden regelmatig over gereden met trekker en is zoveel inteelt dat elk jaar meer scheel kijken of maf lopen... Deze kwam onder de stront op me af begon in mn benen te klimmen, hij moest en zou aandacht.

Ik heb een emmer over hem heen gezet met gewicht erop, mn baas gezegd dat ik naar huis moest omdat me moeder zogenaamd zichzelf buitengesloten had & heb diertje naar mn moeder toe gebracht

Mocht geen Eddie noemen van mn vriendin, heb nog gedreigd om hem Teun, Naruto of Reinier te noemen maar ben akkoord gegaan met Blue

IMG_2025-06-26-14-19-47-524.jpg

Het gaat toch Spanje worden dit jaar 🩴🤭 om alvast in de Spaanse sfeer te komen.

Vond mijn voorstel toch beter.

Terug
Naar boven