AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Netjes, kans op neuken voor de gemiddelde dbber was al laag maar met zulke slippers is het 0%.

Dit gaat hem niet worden om je sex appeal te boosten, enigste wat je nog kan redden als je dit aanhebt is als je uit je lambo ofzo stapt.
Wat een kontverhaal weer 😂🤣😂
Vergeet je niet te drinken tijdens je krantenwijk vandaag?
Een zonnesteek oplopen is niet zo fijn namelijk 🩴🩴

Het is een samenwerking bij ons.
Dit dus.

Als het aan mij ligt loop ik liefst hele dag in jogging outfit en slippers, maar dit is geaccepteerd tot op zekere hoogte. Ff appie of boodschap doen kan, maar date night als we met zijn 2e ergens keer gaan uit eten dan hoef ik het niet te proberen, behalve als we all inc mac donalds gaan dan kan het weer wel 🫃🏻

Donker blauwe adidas slippers met witte strepen en witte sokken tot halverwege de scheen. Sex appeal ten top.
Maar dan wel in combinatie met een lekker geurtje op, en niet te vergeten, geurstokjes en pillow spray op de hotelkamer, wilde roosjes doen het ook altijd goed 👀

Kampsjaak heeft wel een punt. Het is wel belangrijk dat je er goed voor elkaar uitziet. Of iig zo nu en dan hier wat moeite voor doet.

Dit dus.

Als het aan mij ligt loop ik liefst hele dag in jogging outfit en slippers, maar dit is geaccepteerd tot op zekere hoogte. Ff appie of boodschap doen kan, maar date night als we met zijn 2e ergens keer gaan uit eten dan hoef ik het niet te proberen, behalve als we all inc mac donalds gaan dan kan het weer wel 🫃🏻
Teenslippers dragen op je vakantie in Turkije aan het strand/zwembad vind ik toch een stuk minder tokkie/acceptabeler dan daarmee rondlopen in de Appie. But hey.

Je gaat vanzelf slippers en sandalen dragen vanaf een bepaald bw 😂

Je gaat vanzelf slippers en sandalen dragen vanaf een bepaald bw 😂
Ik draag alleen maar slippers thuis. De meest tokkie slippers die er zijn.

Deze rakkers.
Screenshot_20250618_093913_Chrome.jpg

Dit dus.

Deze rakkers.
En dan met schimmelnagels erin en "infected" erop is wel passend .

Deze rakkers.
Denk dat het ook ligt of het in de regio waar je woont “normaal” is. Hier in Helmond loopt vrijwel iedereen op slippers zodra de zon schijnt en is het vrij normaal dat je buiten huis ermee weg kan, restaurants etc in helmond is niks aparts als je op slippers aankomt. Ik train momenteel zelfs ook op slippers of Birken Stock inloop sandalen en vaak tijdens een set gewoon op sokken.

Verschrikkelijk dichte schoenen en/of sokken aan met die hitte.

Terug
Naar boven