Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ja das balen, volgens mij was ik niet gebanned (hoop t niet tenminste :bang:) van mij heeft maar heel kort online gehangen..
Maar goed, dacht vermeld t even, misschien wist jij of iemand anders t niet en kan ie nu z'n kapotte 360 weer laten fixen :D

Ik heb net een Nokia N73 gekocht, met abonnement. Gaaf dingetje hoor: 3,2MP camera (H)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk toestel, heb hem zelf ook alweer een tijdje... werkt zonder problemen, in tegendeel wat vele andere hier beweren..

Ik gebruik hem ook voor navigatie met tomtom (had wel een online firmware update nodig).. Tot nu toe prima toestel :)

Leuk toestel, heb hem zelf ook alweer een tijdje... werkt zonder problemen, in tegendeel wat vele andere hier beweren..

Ik gebruik hem ook voor navigatie met tomtom (had wel een online firmware update nodig).. Tot nu toe prima toestel :)

Ik heb de N73 al bijna 1,5 jaar en gebruik m ook voor TomTom....ideaal :D
Misschien is dit ook nog een leuke optie voor jou, heb ik ook gedaan en werkt perfecto (wel op eigen risico!)
[Link niet meer beschikbaar]

Mijn omgebouwde en gebande Xbox 360 willen ze niet hebben :D Risico van het vak, met de spellen haal ik het er wel weer uit.

Proberen kan geen kwaad bro... Mijn maat had hem ook omgebouwd en terug omgebouwd (drive terug geflashed) en hij kreeg ook een nieuwe van Microsoft.

Als ik jou was had ik hem gewoon opgestuurd, kost je verder toch niks.

Proberen kan geen kwaad bro... Mijn maat had hem ook omgebouwd en terug omgebouwd (drive terug geflashed) en hij kreeg ook een nieuwe van Microsoft.

Als ik jou was had ik hem gewoon opgestuurd, kost je verder toch niks.

Is al gedaan, maar ze willen die Xbox 360 niet zoals ik zeg. Was al terug geflashed maar dat haalde niks uit.

diesel horloge gekocht.

Ong. deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nudie regular Alf Straight :

Nudie Average Joe (maar dan de volledige kleur, niet dat lichtere verwassen erin) :

2s11vzs.png

STvolle herenschoenen, Mexx in lichtbruin(kleur heet camel, helaas alleen plaatje van de donkerbruine variant) riem in zelfde kleur gekocht bij deze schoenen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe trainingsbroeken , 1 grijze en een zwarte, gewoon standaard..:

en ik heb mijn superdude collectie uitgebreid met wel 4 stuks:

16254150.jpg

als laatste voor het uitgaan nog even een tierlantijntje gekocht :

als laatste voor het uitgaan nog even een tierlantijntje gekocht :

niet een bijpassend vestje gekocht ?

Hee, het is tenslotte carnaval (oh nee, net te laat)

vanochtend binnengekregen.

zeker weten kerel! :D

mooi setje man :D

Wtf heeft iedereen toch met die sjaaltjes tegenwoordig? Zo'n ding droeg ik vroeger toen ik klein was terwijl ik als cowboy speelde...

Terug
Naar boven