AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mijn hond (jack russel) wordt een dagje ouder en raakt moeilijk in bed. (slaapt met mijn moeder)

Daarom heb ik deze gekocht [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(de trap hé, niet een nieuwe hond...)

Als je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.

Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.

Even terugkomend op de Tytn II

HTC reageert op driver-klachten | Tweakers.net Nieuws

Helaas, maarjah weinig mensen (noujah weinig) kopen hem voor filmpjes af te spelen en video's op te nemen.

Maar goed dat ik hem niet heb genomen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1.60m 16:9

daarstraks een neiuwe helm gekocht
een airoh s4
dankzij de salon conditie's slecht 179.10€ :)

ht5q8p.png

Sennheiser PMX100 voor m'n MP3

nice

Sennheiser is het beste merk qua hoofdtelefoons . Heb 7 jaar geleden een Sennheiser gekocht van 6000 BEF en die doet het nog steeds . Verder heb ik ook een minder dure voor recreatief gebruik die ook al een jaar of twee meegaat .
Toen ik Sennheiser nog niet kende heb ik zowat elk merk gekocht en steeds weer ben ik tot de constatie gekomen dat het suckte .
Ole ole Sennheiser !

Ik werd gister gebeld dat mijn anderhalf jaar oude Asus laptop (twee jaar garantie) niet meer te repareren is en dat ik een nieuwe krijg ter waarde van 1100 euro. :D

Oude gegevens worden ook nog overgezet van de harde schijf van m'n oude laptop. De medewerker van MyCom zei dat ie dit in zijn carrière nog maar één of twee keer eerder had meegemaakt. Topservice van Asus. :thumb:

a500big.jpg

M'n grote jeugdliefde.
Amiga 500 met 20mb harddisk, 2,5MB extra ram, 2e 3,5inch drive, monitor en hele boel games. 35 eurootjes :D

Jeugdsentiment. :D

Mijn oude omgebouwde Xbox 360 was al een tijdje naar de klote, nu maar een Arcade gehaald zodat ik weer kan gamen.

Mijn oude omgebouwde Xbox 360 was al een tijdje naar de klote, nu maar een Arcade gehaald zodat ik weer kan gamen.

Haha gaat nergens over.

Had laatst ook weer een Arcade gekocht, begeeft ie et ook !

Gaat echt te ver met Microsoft... Nog één keer en ik ga over naar PS3 :D

Haha gaat nergens over.

Had laatst ook weer een Arcade gekocht, begeeft ie et ook !

Gaat echt te ver met Microsoft... Nog één keer en ik ga over naar PS3 :D

Een Arcade die het begaf? Damn wat een rotzooi is het ook. :D Nu maar hopen dat dit misbaksel langer meegaat. Die Falcons zouden betrouwbaarder moeten zijn, maar ja meestal komt de ellende pas na een jaar boven water.

Een Arcade die het begaf? Damn wat een rotzooi is het ook. :D Nu maar hopen dat dit misbaksel langer meegaat. Die Falcons zouden betrouwbaarder moeten zijn, maar ja meestal komt de ellende pas na een jaar boven water.

Die van mij heeft het precies 4 weken gedaan... Niet eens omgebouwd, niet eens zwaar lopen gamen... Af en toe doordeweeks een uurtje gegamed.

Beetje triest

Die van mij heeft het precies 4 weken gedaan... Niet eens omgebouwd, niet eens zwaar lopen gamen... Af en toe doordeweeks een uurtje gegamed.

Beetje triest

En dan zouden alle Arcades een Falcon Xbox 360 moeten zijn. Dat geeft weinig hoop voor de toekomst van deze SKU.

Heb je dat ding al opgestuurd?

En dan zouden alle Arcades een Falcon Xbox 360 moeten zijn. Dat geeft weinig hoop voor de toekomst van deze SKU.

Heb je dat ding al opgestuurd?

Jep, hij ligt al 6 dagen bij Microsoft...
Wat is een Falcon btw?
Wel heel leuk en aardig die goede service bij UPS en die vriendelijke mensen aan de lijn bij de klantenservice die de veren heel ver je reet in steken.... Maar doe mij maar gewoon een goedwerkende console.

Terug
Naar boven