- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.
Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.

Sennheiser PMX100 voor m'n MP3
http://www.sennheiserusa.com/media/hiresImages/PMX100_hires.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn oude omgebouwde Xbox 360 was al een tijdje naar de klote, nu maar een Arcade gehaald zodat ik weer kan gamen.

Haha gaat nergens over.
Had laatst ook weer een Arcade gekocht, begeeft ie et ook !
Gaat echt te ver met Microsoft... Nog één keer en ik ga over naar PS3![]()
Nu maar hopen dat dit misbaksel langer meegaat. Die Falcons zouden betrouwbaarder moeten zijn, maar ja meestal komt de ellende pas na een jaar boven water.Een Arcade die het begaf? Damn wat een rotzooi is het ook.Nu maar hopen dat dit misbaksel langer meegaat. Die Falcons zouden betrouwbaarder moeten zijn, maar ja meestal komt de ellende pas na een jaar boven water.
Die van mij heeft het precies 4 weken gedaan... Niet eens omgebouwd, niet eens zwaar lopen gamen... Af en toe doordeweeks een uurtje gegamed.
Beetje triest
En dan zouden alle Arcades een Falcon Xbox 360 moeten zijn. Dat geeft weinig hoop voor de toekomst van deze SKU.
Heb je dat ding al opgestuurd?