AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

is enkel bedoeld om naar mijn werk te gaan....is slechts 10 km van bij mij thuis.
Ideaal voor in het zomerseizoen .....anders vind ik moeilijk parkeerplaats.

Is niet om mee te gaan toeren.

Whoei, gister Nijmeguh onveilig gemaakt met een BMW M6!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas mocht ik zelf niet rijden maar het was ZO ABNORMAAAAAAAAL vet!!!
Binnen no time de toerenbegrenzing induiken is echt ultiem! Binnen 100km was de tank half leeg hahah

Heb hem niet gekocht, maar plaats het toch maar in dit topic :D

Super vette ervaring!

usb drankjes cooler of opwarmer
apex_usb_chiller.jpg

is enkel bedoeld om naar mijn werk te gaan....is slechts 10 km van bij mij thuis.
Ideaal voor in het zomerseizoen .....anders vind ik moeilijk parkeerplaats.

Is niet om mee te gaan toeren.

waarom een 500cc voor slechts 10 km af te leggen? Heb ik 5 jaar lang gedaan met een 50cc.
Ik zou een 125cc gekocht hebben als ik jou was, daar trek je al vlot alle auto's mee weg aan het stoplicht

was een koopje...
Puur geluk. Amper 1 jaar oud....3500 km....zo goed als nieuw.
3000 euro...kon ik niet laten gaan.
De verkoper had geld nodig.

Zeker kickuh :D Gelijk gebeld naar enkele autoverhuurzaken om er eentje voor een dag te huren... Ten eerste zijn ze 900 euro per dag ??? En ten tweede gaat er iemand mee, das saai.

Zooooooo lekkere auto :D
die M3 is al lekker maar M6 daar is die M3 niets tegenover whahaha
zoooo nice :D

Haha zijn maat heeft de nieuwe M3, ook vaak gezien... Maar die is ook ERG gaaf! Super lekkere V8 roffel.

@Zelda, kan je geen karma geven ...blabla :D over paar daagjes mss weer haha

Nog een nieuwe g-star broek en g-star t-shirt :)

Mijn nieuwe nier.
De oude was versleten
Heb ik van een pakistaan gekocht voor 200 euro.

Zo goed als nieuw zei hij !

:roflol: :roflol:
Een pakistaanse nier? Krijg je nu ook zelfopblaasgedachten?

Zeker kickuh :D Gelijk gebeld naar enkele autoverhuurzaken om er eentje voor een dag te huren... Ten eerste zijn ze 900 euro per dag ??? En ten tweede gaat er iemand mee, das saai.

Haha zijn maat heeft de nieuwe M3, ook vaak gezien... Maar die is ook ERG gaaf! Super lekkere V8 roffel.

@Zelda, kan je geen karma geven ...blabla :D over paar daagjes mss weer haha

dan moet je een ouder iemand de auto laten huren. dat kan al een heel stuk schelen. ik weet niet of je zelf had geinformeerd maar je valt nog onder de risico groep ivm leeftijd

dan moet je een ouder iemand de auto laten huren. dat kan al een heel stuk schelen. ik weet niet of je zelf had geinformeerd maar je valt nog onder de risico groep ivm leeftijd

Mwah, ik vind 900 euro aan de dure kant om een dagje te rubberen... Voor dat geld kan ik 10 dagen op vakantie :D

Als je het een halfuurtje huurt dan gaat er iemand mee in de auto, daar heb ik geen zin in.

Mijn beste aankopen voor vandaag :P Ik kon het niet laten om eventjes lekker te gaan smikkelen :P

OMG een nieuwe B&J mmmmm must try it

hagen dahz is beter :p

Terug
Naar boven