Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

De horlogie die ik van Armani heb gekocht is ferm groot , op de foto toont het minder , kan nu wel niet zeggen als hij even groot , groter , kleiner is als de foto die jij hebt gepost :D
Zo is het misschien wat duidelijker hoe groot hij is :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, de huidige horloges zijn meestal zo'n 5cm in doorsnede.

Hoe groter de horloge hoe kleiner je arm lijkt... toch leuk ding hoor :D

Had je beter zelf samen kunnen stellen..had je beter spul gehad!
Aegia Physx heb je ook niet zoveel aan..

Maargoed voor de gene die kant en klaar kopen is ie goed ;)

Edit: Wat voor een videokaart zit erin? Staat er niet eens bij???

er zit een 8800 gt in.
en als ik hem zelf had laten samenstellen had ik €400 duurder uitgeweest.
ik kan nu alles wat ik wil op dit ding.
kan zelfs crysis helemaal op very high spelen.

er zit een 8800 gt in.
en als ik hem zelf had laten samenstellen had ik €400 duurder uitgeweest.
ik kan nu alles wat ik wil op dit ding.
kan zelfs crysis helemaal op very high spelen.

:stupid:

Iemand met een QX6850 en 2 8800Ultra's in SLI kan Crysis niet op Very High draaien met alles open en jij kan het wel...:rolleyes:

Ik speel crysis wel op high met de 8800gt... maar heb geen vista dus geen dx10 en kan very high niet selecteren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik bleek via mijn verzekering een bril tot max 380 euro te kunnen declareren, ik heb dus maar een leuke Armani uitgezocht. Heb -1 en is wel prettig bij autorijden 's nachts en tv kijken. Het is trouwens niet het afgebeelde model, dat kon ik niet vinden.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik bleek via mijn verzekering een bril tot max 380 euro te kunnen declareren, ik heb dus maar een leuke Armani uitgezocht. Heb -1 en is wel prettig bij autorijden 's nachts en tv kijken. Het is trouwens niet het afgebeelde model, dat kon ik niet vinden.

:eek: ik kreeg alleen de glazen [199 euro] vergoed :( montuur van ray ban zelf kunnen betalen.... daar ging mn maandloon :P

wat kostte de bril? meer dan 380?

:eek: ik kreeg alleen de glazen [199 euro] vergoed :( montuur van ray ban zelf kunnen betalen.... daar ging mn maandloon :P

wat kostte de bril? meer dan 380?

Heb een uitgebreid pakket, blij dat ik het een keer te gelde kan maken. :D Hoef het ook niet voor te schieten dat regelt Eyewish met de verzekering. Twee glazen van 90,- per stuk en het montuur was 180,-. 360 totaal dus. Er waren nog wel duurdere modellen natuurlijk, maar dit was het mooiste model vond ik. Ik heb het in m'n eentje uitgezocht dus nu maar hopen dat vriendin enz het diggen, je moet er tenslotte toch een tijd mee rondlopen.

180 valt nog mee dan :) zat zelf ook te twijvelen tussen een armani [die was maar 60 ofzo :eek:] een gucci [300+] een CK [450+] en de Ray ban [150+]. Deze vonden ik en de dame die me hielp het mooiste staan ^^. Gvd wat kunnen brillen duur zijn :P hadden daar hele lelijke, gewoon ijzerdraad,maar dan heel flexibel....500 pleuro, montuur alleen ??? wie de hell geeft dat voor een stukkie ijzerdraad?

Ik speel crysis wel op high met de 8800gt... maar heb geen vista dus geen dx10 en kan very high niet selecteren.

DX9 High lukt ook wel..maar helemaal op Very High ( dus met alles open ) lukt nooit met die PC ;)
Ik trek hem met moeite op Medium/High DX10 op 1680x1050..heb de 8800GTS ;)

8800gts is minder snel, komt door de nieuwere chip die in de 8800gt zit.
De gts hoort sneller te zijn maar is het niet, en dat voor meer geld dan de 8800gt dus...;)

180 valt nog mee dan :) zat zelf ook te twijvelen tussen een armani [die was maar 60 ofzo :eek:] een gucci [300+] een CK [450+] en de Ray ban [150+]. Deze vonden ik en de dame die me hielp het mooiste staan ^^. Gvd wat kunnen brillen duur zijn :P hadden daar hele lelijke, gewoon ijzerdraad,maar dan heel flexibel....500 pleuro, montuur alleen ??? wie de hell geeft dat voor een stukkie ijzerdraad?

:D
is geen ijzerdraad maar een speciaal soort metaal dat je oneindig veel keer kan buigen zonder dat het in 2 breekt en je ook kan "vormen" hoe je wil ;)
is eerder een soort ijzersterk (maar dan buigbaar) titanium ofzo :D vandaar zo duur ;)

8800gts is minder snel, komt door de nieuwere chip die in de 8800gt zit.
De gts hoort sneller te zijn maar is het niet, en dat voor meer geld dan de 8800gt dus...;)

Wat is je punt nu? Hij is inderdaad iets minder snel, de GT kan misschien iets meer FPS halen dan mijn GTS maar zal ook niet veel verder komen dan Medium/High DX10 op 1680x1050. Hij kan in ieder geval nooit Very High halen met zijn systeem en daar ging het om;)

De prijs is een waardeloos argument imo:rolleyes:

jah... hijs best duur... maar ik had altijd 2 telefoons... had vriendin in buitenland dus had er 1 internationaal bellen en 1 lokaal bellen. ik hoef nu nietmeer naar het buitenland te bellen dus kan beide weg doen. ik heb 2 n95's waarvan 1 een 8 gb is, die hebbik verkocht nu, en met een kleinbeetje bijleggen trakteer ik me op deze :D... 8800 arte winkel prijs is €1050,- maar ik koop de vr8wagen variant :P maar is dan nogsteeds €800,-

Wat is je punt nu? Hij is inderdaad iets minder snel, de GT kan misschien iets meer FPS halen dan mijn GTS maar zal ook niet veel verder komen dan Medium/High DX10 op 1680x1050. Hij kan in ieder geval nooit Very High halen met zijn systeem en daar ging het om;)

De prijs is een waardeloos argument imo:rolleyes:

Ik heb crysis gespeeld op een 8800 gt (wel de SSC) dus een 700mhz speed.

Crysis zonder patch 1 ondersteunde nog geen SLI, dus ik heb hem enkel moeten spelen. ik kon hem op de rustige momenten verry high met 2xA.A. spelen (Noord Koreanen dus) bij de aliens werd het zwaarder. speelde ik very high zonder A.A. en het eind gevecht speelde ik op High zonder A.A. wel alles op 1680x1050

nu met SLI kan ik hem op verryhigh. 16x A.A. maar ik zie alleen niezoveel verschil :P

jah... hijs best duur... maar ik had altijd 2 telefoons... had vriendin in buitenland dus had er 1 internationaal bellen en 1 lokaal bellen. ik hoef nu nietmeer naar het buitenland te bellen dus kan beide weg doen. ik heb 2 n95's waarvan 1 een 8 gb is, die hebbik verkocht nu, en met een kleinbeetje bijleggen trakteer ik me op deze :D... 8800 arte winkel prijs is €1050,- maar ik koop de vr8wagen variant :P maar is dan nogsteeds €800,-

:roflol:

Ja, ik had al zoiets gelezen qua prijs, maar ik dacht dat de komma verkeerd stond:eek::o

neej ze zijn schandalig duur maar wel sexy. dit toestel hou ik 3 jaar ofzo. normaal hebbik elk jaar een nieuwe, maar nu 1 goeie en super mooie waar ik lang mee kan doen. Ben ik in verhouding goedkoop uit... en laat hem goed verzekeren...

je hebt ook de 8800 arte sapphire. die is €1150,- ofzo.. die vind ik niet zo mooi. is van stanless steel, gerookt glas, leer en zit een sapphire in als druk knopje...

Ipod nano 8Gb Black :D
De doorspoel functie vind ik zalig ( niets nieuw voor ipod maar toch:D)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En deze lekkere horlogie heb ik ook nog aangeschaft een tijdje terug
Armaniiii :D Goed voor een lekkere 259€
emporioarmani-1.jpg

Komt er geld uit bij jou misschien als jij gaat schijten;)?

Terug
Naar boven