MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vet oxgene, dat ga ik ook kopen binnekort:D alleen een andere TV. Waar heb je je ps3 gekocht?

Mijn 20 HD DVD's van Planet Earth gaan niet komen zoals het er nu naar uit ziet. Zo te zien was de animo te groot en de voorraad te klein. Mijn geld maar ergens anders aan besteden dan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Supermicro: SuperChassis 846TQ-R900B

Optimized for enterprise-level heavy-capacity storage applications, Supermicro's SC846 Chassis features 24 hot plug SAS/SATA hard drive trays and 2 fixed internal hard drive bays in a 4U space. With availability and stability as top priority, the SC846 design offers maximum HDD per space ratio in a 4U form factor, high power efficiency (85%+), optimized HDD signal trace routing and improved HDD tray design to dampen HDD vibrations.

Paar weken terug:
42 inch

Vorige week:

Incl Ratchet and Clank, Uncharted en UT3

Nice!!! :D

ik heb net wat g-star schoenen gekocht, kan geen plaatje vinden.
Ging eigenlijk kijken voor lacoste schoenen, maar deze waren wel nice. Heb ook later mooie adidas en k-swiss gezien, dus misschien ff halen :). En nog coole armband en ketting gezien van buddha to buddha, dus maybe die ook ff halen :)

Mijn 20 HD DVD's van Planet Earth gaan niet komen zoals het er nu naar uit ziet. Zo te zien was de animo te groot en de voorraad te klein. Mijn geld maar ergens anders aan besteden dan.

TWINTIG?

WTF? Dacht dat ik alle delen inmiddels wel (in HD) had gedownload? (geloof stuk of 8 afleveringen, plus een paar 'extra's', zo uit het hoofd, heb m'n mediacentre niet aanstaan)

TWINTIG?

WTF? Dacht dat ik alle delen inmiddels wel (in HD) had gedownload? (geloof stuk of 8 afleveringen, plus een paar 'extra's', zo uit het hoofd, heb m'n mediacentre niet aanstaan)

20 x 4 HD DVD's. Had wat boxen besteld voor de handel. Maar helaas gaat de order niet door. Er is bijna niemand waarbij de order wordt doorgevoerd en ik wist gisteren al dat de kans klein was dat mijn order er doorheen kwam.

Nice!!! :D

ik heb net wat g-star schoenen gekocht, kan geen plaatje vinden.
Ging eigenlijk kijken voor lacoste schoenen, maar deze waren wel nice. Heb ook later mooie adidas en k-swiss gezien, dus misschien ff halen :). En nog coole armband en ketting gezien van buddha to buddha, dus maybe die ook ff halen :)

Dude jij koopt teveel kleren/schoenen.

Dat komt omdat hij toch niet meer buffer wordt, kan hij zoveel kleren halen als hij wilt :D ;)

In navolging van EricR en wellicht hebben sommigen er ook nog iets aan (Homer17 bijv.), heb ik deze net gekocht:
[Link niet meer beschikbaar]

net binnen gekregen :D ziet er erg goed uit voor de prijs

(maar dan blauwe)

Oh en deze:

humax_pvr_9200c.jpg

Ik heb een:
Western Digital Raptor 150GB :) ( 16 MB / 10.000 RPM )
besteld :) Over een tijdje nog een erbij om in RAID0 te zetten :D

Terug
Naar boven