- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Tsja, zoals ik al zei het is wel leuk om zo een hoop films op HD kwaliteit te kunnen kijken voor weinig geld, absoluut waar. Maar ik zou persoonlijk toch aanhikken tegen het idee dat je na een paar maanden niets meer aan die speler hebt omdat je alle beschikbare films hebt gezien. Dan is het toch een hoop geld per bekeken film. Voor 89 euro kan je ook 9 keer naar de bioscoop om films in topkwaliteit te bekijken. Maar goed als jij dit leuk vind moet je vooral niet storen aan zwartkijkers zoals ik.![]()
Niks meer aan de speler hebt? Dat ding is gewoon een fatsoenlijke DVD-speler met upscaling mogelijkheden. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden om deze speler te kopen. HD media was ik nooit aan begonnen als die prijsverlaging van HD DVD niet was gekomen.
DVD blijft voor mij de winnaar in het spel tussen Bluray en HD DVD. Bluray kan me gestolen worden maar voor DVD-prijzen nog wat HD-media oppikken laat ik me niet ontgaan.

Een 8800 GT in SLI is sneller en verbruikt minder stroom. Lijkt me niet veel duurder of je moet echt een spotprijsje betaald hebben voor die GX2.

it!