Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Tsja, zoals ik al zei het is wel leuk om zo een hoop films op HD kwaliteit te kunnen kijken voor weinig geld, absoluut waar. Maar ik zou persoonlijk toch aanhikken tegen het idee dat je na een paar maanden niets meer aan die speler hebt omdat je alle beschikbare films hebt gezien. Dan is het toch een hoop geld per bekeken film. Voor 89 euro kan je ook 9 keer naar de bioscoop om films in topkwaliteit te bekijken. Maar goed als jij dit leuk vind moet je vooral niet storen aan zwartkijkers zoals ik. :D

Niks meer aan de speler hebt? Dat ding is gewoon een fatsoenlijke DVD-speler met upscaling mogelijkheden. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden om deze speler te kopen. HD media was ik nooit aan begonnen als die prijsverlaging van HD DVD niet was gekomen.

DVD blijft voor mij de winnaar in het spel tussen Bluray en HD DVD. Bluray kan me gestolen worden maar voor DVD-prijzen nog wat HD-media oppikken laat ik me niet ontgaan.

Niks meer aan de speler hebt? Dat ding is gewoon een fatsoenlijke DVD-speler met upscaling mogelijkheden. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden om deze speler te kopen. HD media was ik nooit aan begonnen als die prijsverlaging van HD DVD niet was gekomen.

DVD blijft voor mij de winnaar in het spel tussen Bluray en HD DVD. Bluray kan me gestolen worden maar voor DVD-prijzen nog wat HD-media oppikken laat ik me niet ontgaan.

Waarom de DVD als winnaar tussen HD-DVD en Bluray???

Waarom de DVD als winnaar tussen HD-DVD en Bluray???

Omdat DVD zo wijd verspreid is dat HD-media er een harde dobber aan krijgt om echt terrein te winnen. DVD's zijn een stuk goedkoper dan ooit videobanden waren in de tijd dat DVD de VHS-tapes uit de winkels verdreef.

Bluray zal best goedkoper worden maar het verschil HD-beelden en DVD is waarschijnlijk niet groot genoeg om het grote publiek over de streep te trekken.

Zelf kijk ik wel graag naar HD-media maar gelet op de HD-sales is dat maar een hele kleine minderheid. Bluray is nu ook alweer 2 jaar op de markt en echt aangeslagen is het toch niet.

HD media in de huidige vorm (op een drager) gaat het denk ik later afleggen tegen HD downloads (of on demand services). Met alleen de filmliefhebbers als afnemers ga je het in ieder geval niet winnen.

Wedden dat je binnen een jaar of 2-3 toch die bluray speler gaat kopen?

Omdat DVD zo wijd verspreid is dat HD-media er een harde dobber aan krijgt om echt terrein te winnen. DVD's zijn een stuk goedkoper dan ooit videobanden waren in de tijd dat DVD de VHS-tapes uit de winkels verdreef.

Bluray zal best goedkoper worden maar het verschil HD-beelden en DVD is waarschijnlijk niet groot genoeg om het grote publiek over de streep te trekken.

Zelf kijk ik wel graag naar HD-media maar gelet op de HD-sales is dat maar een hele kleine minderheid. Bluray is nu ook alweer 2 jaar op de markt en echt aangeslagen is het toch niet.

HD media in de huidige vorm (op een drager) gaat het denk ik later afleggen tegen HD downloads (of on demand services). Met alleen de filmliefhebbers als afnemers ga je het in ieder geval niet winnen.

Denk dat de verkopen van bluray wel zullen aantrekken nu de consument (behalve jij dan :D) weet welk format hij moet kiezen. En uiteindelijk kopen we er allemaal een natuurlijk, wie kijkt er nu immers nog videobanden?

ja maar de strijd tussen hd-dvd en blue ray is net gestreden met blue ray als winnaar dus let maar op binnen 2jaar is blue ray dvd aan het verstoten.

Wedden dat je binnen een jaar of 2-3 toch die bluray speler gaat kopen?

Wedden van niet? Ik download vanaf nu wel gewoon mijn HD media. Heb straks alles wat ik wil in HD DVD. 15 euro of meer voor een film ga ik niet uitgeven en ik denk dat Bluray nog zeker 3 jaar gemiddeld hogere prijzen heeft.

Denk dat de verkopen van bluray wel zullen aantrekken nu de consument (behalve jij dan :D) weet welk format hij moet kiezen. En uiteindelijk kopen we er allemaal een natuurlijk, wie kijkt er nu immers nog videobanden?

Denk dat het heel erg tegenvalt. De boost van Bluray was/is de PS3 maar zelfs die kopers zijn amper bereid om films aan te schaffen.

Als Bluray richting de prijzen van DVD gaat is er een kans dat het doorbreekt maar voor kleinere studio's of media uitgeverijen is persen op Bluray gewoon te duur. Een special edition DVD koop je voor 5 of 6 euro bij de mediamarkt, dezelfde film op Bluray kost misschien bij een prijsverlaging 15 euro. Tja dan is de keuze snel gemaakt. Verschil in kwaliteit tussen HD en DVD is voor veel consumenten in ieder geval geen aanzet om over te stappen.

DVD-spelers koop je voor 40 euro bij de Blokker, kan je gelijk 20 films meenemen uit de ballenbak voor een prikje. Met dat soort dumpzooi is het voor Bluray lastig om een doorbraak te forceren.

Je hebt nu eenmaal een hoop types die graag die nieuwe zooi in huis halen. Zelf vind ik het ook zonde hoor om meer dan 10-15 euro voor zo'n schijfje te betalen, of het nou hd of gewoon is. Maar het zal me niets verbazen als over een jaar of 3-4 de prijzen van bluray vergelijkbaar zijn met dvd's nu.

Mij wel gelet op de securitycrap en rechtenkwesties die samenhangen met die nieuwe media. DVD'tje pers je tegenwoordig als particulier al vrij makkelijk, Bluray (en ook HD DVD) is gekoppeld aan allerlei crap om kopieren lastiger te maken. Dat maakt productie ook lastiger en duurder.

net een xbox 360 mongoose,halo 3 edition gekocht

29fa7g7.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

xboxparty @mhr huis

ik breng wel een sixpack jupiler mee ;)

hehe ok mij goed , maar ik kan wel maar tot 5u game want dan moet ik gaan werkken :(

Een 7950 GX2 kopen :scratch: Een 8800 GT in SLI is sneller en verbruikt minder stroom. Lijkt me niet veel duurder of je moet echt een spotprijsje betaald hebben voor die GX2.

heb dit beestje daarnet geinstalleerd, werkt 100% vlotjes
Ook NFS Carbon op m'n hard disk gezwierd, kwestie van er wat van te genieten ;)
Need for speed Carbon op Maximum Details, alles volledig open... hééééééérlijke graphics voor iemand die zoveel van auto's houdt als ik :D

Check zelf maar, in-game graphics via print screen:

KLIK OP DE FOTO OM DEZE TE VERGROTEN

2naqib4.jpg

Die Mazda ziet er toch echt vet uit zo, lekkere metallic paint en achterlichtreflexie effecten :grinny:
Die vlammen, het beige lederen interieur dat je kunt zien, de achteruitkijkspiegel, de details in die gebouwen en bomen, de opdrukken op de dozen op de achtergrond van de eerste printscreen,... en let ook op details zoals de reflexie in de lak van de achterzijde die helemaal hetzelfde waargeeft als de achteruitkijkspiegel... :heart: it!
Mijn grondgebiek in de game heet trouwens Dutchbodybuilding crew :D
Vind m'n pc nu echt wel vetter dan een PS3, maar gezien de totale kostprijs van m'n geavanceerd typemachine mag dat wel ;)
Voor consolegaming heb ik thuis een Wii staan :D

De resolutie kan trouwens nog een hééééééél pak hoger, maar dat kan m'n rotte 19" CRT op kot hier niet aan :sad:
Gelukkig zit er een HDMI kabel bij zodat ik 'm ook op het 50 inch HD tvke kan aansluiten :p

edit: auto ziet er eindelijk uit zoals ik 'm wil... bredere bodykit en veel gebruik van carbon (hood, roofscoop, spoiler) :thumbs: :cool:

2079mjt.jpg

2chrl1d.jpg

dwyr0l.jpg

Toch al een heel stuk beter dan de eerste foto (die ook al zwaar getuned is)... vind dat hij zelfs Lexus-allures begint te krijgen.

Nog een laatste om het af te leren ;)

dbmqyo.jpg

dit zijn de beelden die ik in-game zie :p

nice dat gevoel voor detail als je de graphics helemaal open kunt zetten :D
de brug en bergen achter het raam op de achtergrond en de bureau binnenin, sweet indeed ;)

Ongelooflijk hé, slechts 140 euro voor betaald, thuis afgeleverd en al.
Nog een jaar garantie trouwens, maar zal wel niet nodig zijn. Gelukkig hebk een sterke voeding want het beestje lust stroom al te graag :evil: ;)

Het nadeel is dat die printscreens niet te vergelijken zijn met wat jij in-game ziet. Ingame ziet het er allemaal nog veel mooier en scherper uit meestal.

Het nadeel is dat die printscreens niet te vergelijken zijn met wat jij in-game ziet. Ingame ziet het er allemaal nog veel mooier en scherper uit meestal.

yup idd, met printscreen komt het nog veel hoekiger over dan het is als je het als vloeiend beeld ziet
echt verliefd op deze kaart :D gekocht voor een lan waarbij we gaan CS sourcen ;)

absolute aanrader! m'n maat wou direct ook zo eentje ipv zen 8800 gt ;) kost namelijk 40-60 euro meer, voor dat geld steek je 2 a 3 gig ram bij :D

voeding van 450 watt is genoeg hoor trouwens, absoluut geen enkel probleem ofzo, doet het hier perfecto :thumbs:

1zmgevn.jpg

2n1z1v9.jpg

m'n nieuwe "ride" trouwens ;) technisch gezien heb'k 'm gekocht :D
vet hé, zelfs het Alfa interieur en de sound kloppen :cool:
bovenste foto is origineel en onderste is getuned

2a0jkow.jpg

25pqo3b.jpg

2jb9klz.jpg

2pzmw7a.jpg

2m5jwhe.jpg

a3e2o0.jpg

machtige omgevingen om door te racen

nieuw kleurtje gegeven aan de Alfa trouwens, nu wit met blauw ipv goud met blauw:

hs9nw6.jpg

ftm0xk.jpg

kleine ontploffing in een tankstation :grinny:
ook volledig in-game gerenderd

Laatst bewerkt:
Paar weken terug:
42 inch

Vorige week:

Incl Ratchet and Clank, Uncharted en UT3

Terug