AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ibood van de dag. Wordt die hele verzameling van afstandsbedieningen een beetje zat en over het algemeen gebruik ik toch alleen maar de standaardfuncties per losse afstandsbediening die ik heb. Tijd voor een AB die goed toe programmeren valt.

Eu 90,- is toch iets te veel voor me. Wel jammer dat je het niet met een PDA of smartphone kunt (IR te zwak doorgaans)... misschien kan ik een IR-zender in een laptop hangen .... ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ibood van de dag. Wordt die hele verzameling van afstandsbedieningen een beetje zat en over het algemeen gebruik ik toch alleen maar de standaardfuncties per losse afstandsbediening die ik heb. Tijd voor een AB die goed toe programmeren valt.

Ik vind die van Philips mooier.;)

Retroshirtjes voor in de zomer:)
:D

Heb jij niet onderhand een loods nodig Eric om al je elektronische speeltjes in op te slaan? :D

pathetic, ik hoop dat er ooit een ricochetschot perongeluk in zn oog komt.

Waarom niet? De huidige maatschappij is me toch echt te zeer vervrouwelijkt. Mannen zijn tegenwoordig de moderen huisman aka de poetsvrouw. Met snelle wagens rijden mag niet meer want dat is stoer doenerij. Romantisch zijn is in. Jagen is al helemaal te gruwelijk voor woorden.

Je weet toch dat jagen hetgeen is waarvoor wij mannen hier oorspronkelijk op de aardbol zijn gezet? Alles wat je adrenaline pijl ook maar enigzins laat stijgen is tegenwoordig macho gedrag.

Nee, tegenwoordig gaan we liever me de vrouw "gezellig" op restaurant, lekker zonnebank bruin, mooie kleertjes aan inclusief roze hemdje want dat vinden we echt mooi, we hebben namelijk geen schrik om onze vrouwelijke kant te laten zien.

... wake up and smell the roses zou ik zeggen:

- koop die wagen die je altijd al wou hebben
- koop die motor
- ga aan de AAS en word superhuman :p als je dat wil
- zet je vrouw achter het fornuis en gooi dat roze hemdje in de prullenbak
- koop je een geweer en ga jagen, is trouwens voor die dieren veel eervoller dan vetgemest worden op een stal en daarna evenzeer geslacht worden

Klopt, als we dan toch over 'oorspronkelijk' beginnen. Doe het dan met speren en pijl en boog, tegen leeuwen of neushoorns.

En het doel van jagen vroeger was eten verzamelen, dus het had nut. Nu kan je dat in de winkel kopen, dus recreatief jagen op deze manier ben ik op tegen. En vind ik pathetic.

Op eekhoorns schieten is indeed voor bitches.. ik vind dat je alleen mag jagen op beesten die je dood kunnen bijten als je mist en/of niet goed genoeg raakt.

Shooting squirrels is gay as the day is long.

:roflol: :roflol:
Er is nergens gezegd dat ik op dieren schiet... Wat een reacties. En +1 trouwens voor Davy.

Eet jij geen vlees? Dat mag wel? Als je het mooi verpakt bij de slager kunt gaan halen is er niets aan de hand.

My god, hoe naïef, de mensen verliezen hun gevoel met de natuur, eigenlijk best wel triest...

edit: supreme banned :roflol: :roflol: :roflol:

Gevoel met de natuur :roflol: In de natuur vind je zeker veel van dat soort wapens, groeien aan bomen of zo?

Klopt, als we dan toch over 'oorspronkelijk' beginnen. Doe het dan met speren en pijl en boog, tegen leeuwen of neushoorns.

En het doel van jagen vroeger was eten verzamelen, dus het had nut. Nu kan je dat in de winkel kopen, dus recreatief jagen op deze manier ben ik op tegen. En vind ik pathetic.
:roflol: met pijl en boog op neushoorns schieten :roflol:

Heb liever een echt geweer ipv die luchtshizzzle... Blijf het speelgoed vinden.

zeg eric, jij ben de gadget man toch?

waar kan ik cheape minisd kaartjes kopen? ;)

kan ik hier weer posten.

3 pakken :roflol:, als het wat afdoet zal ik het posten in de voedingssectie

let us know ;)

2x deze gehaald;
[Link niet meer beschikbaar]
5.95 en 4.95 verzendkosten, niet veel goedkoper dan andere sites, maar ach, je moet het toch ergens vandaan halen :P

Een paar True Religion jeans...

15eczgh.jpg

en mn eerste paar Chucks... :o

20hvioj.jpg

Ik vind jagen alleen rechtvaardig als het geen dieren zijn met jonkies en als het dier ook opgegeten wordt.

nieuwe schoenen :D en nog 2 spijkerbroeken en 4 truitjes, en een nieuwe mascara, trouwens een aanrader, mascara van MAC! Glijdt soepel en geen klontjes.
2hriw75.jpg

Laatst bewerkt:
2x deze gehaald;
[Link niet meer beschikbaar]
5.95 en 4.95 verzendkosten, niet veel goedkoper dan andere sites, maar ach, je moet het toch ergens vandaan halen :P

Ik wou het net zeggen! Ook toevallig, dat dit net de aanbieding van de dag is.:D

Terug
Naar boven