MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GAMO HUNTER-440

Dat is mijn wapen dat ik gisteren gekocht heb. En geloof me maar op mijn woord, dit is ander speelgoed dan op de kermis.. :cool:

- snelheid : 305 m/s

- vizier

En daar schiet je dieren mee neer?

pathetic, ik hoop dat er ooit een ricochetschot perongeluk in zn oog komt.

En daar schiet je dieren mee neer?

pathetic, ik hoop dat er ooit een ricochetschot perongeluk in zn oog komt.

Waarom niet? De huidige maatschappij is me toch echt te zeer vervrouwelijkt. Mannen zijn tegenwoordig de moderen huisman aka de poetsvrouw. Met snelle wagens rijden mag niet meer want dat is stoer doenerij. Romantisch zijn is in. Jagen is al helemaal te gruwelijk voor woorden.

Je weet toch dat jagen hetgeen is waarvoor wij mannen hier oorspronkelijk op de aardbol zijn gezet? Alles wat je adrenaline pijl ook maar enigzins laat stijgen is tegenwoordig macho gedrag.

Nee, tegenwoordig gaan we liever me de vrouw "gezellig" op restaurant, lekker zonnebank bruin, mooie kleertjes aan inclusief roze hemdje want dat vinden we echt mooi, we hebben namelijk geen schrik om onze vrouwelijke kant te laten zien.

... wake up and smell the roses zou ik zeggen:

- koop die wagen die je altijd al wou hebben
- koop die motor
- ga aan de AAS en word superhuman :p als je dat wil
- zet je vrouw achter het fornuis en gooi dat roze hemdje in de prullenbak
- koop je een geweer en ga jagen, is trouwens voor die dieren veel eervoller dan vetgemest worden op een stal en daarna evenzeer geslacht worden

die lieve eekhoorntjes :no:

Staat er daar een afstandsbediening op vanachter???

Waarom niet? De huidige maatschappij is me toch echt te zeer vervrouwelijkt. Mannen zijn tegenwoordig de moderen huisman aka de poetsvrouw. Met snelle wagens rijden mag niet meer want dat is stoer doenerij. Romantisch zijn is in. Jagen is al helemaal te gruwelijk voor woorden.

Je weet toch dat jagen hetgeen is waarvoor wij mannen hier oorspronkelijk op de aardbol zijn gezet? Alles wat je adrenaline pijl ook maar enigzins laat stijgen is tegenwoordig macho gedrag.

Nee, tegenwoordig gaan we liever me de vrouw "gezellig" op restaurant, lekker zonnebank bruin, mooie kleertjes aan inclusief roze hemdje want dat vinden we echt mooi, we hebben namelijk geen schrik om onze vrouwelijke kant te laten zien.

... wake up and smell the roses zou ik zeggen:

- koop die wagen die je altijd al wou hebben
- koop die motor
- ga aan de AAS en word superhuman :p als je dat wil
- zet je vrouw achter het fornuis en gooi dat roze hemdje in de prullenbak
- koop je een geweer en ga jagen, is trouwens voor die dieren veel eervoller dan vetgemest worden op een stal en daarna evenzeer geslacht worden

Klopt, als we dan toch over 'oorspronkelijk' beginnen. Doe het dan met speren en pijl en boog, tegen leeuwen of neushoorns.

En het doel van jagen vroeger was eten verzamelen, dus het had nut. Nu kan je dat in de winkel kopen, dus recreatief jagen op deze manier ben ik op tegen. En vind ik pathetic.

Op eekhoorns schieten is indeed voor bitches.. ik vind dat je alleen mag jagen op beesten die je dood kunnen bijten als je mist en/of niet goed genoeg raakt.

Shooting squirrels is gay as the day is long.

En nu met een jachtgeweer op je rug naar de supermarkt gaan :D

Kan je lekker de vleeshompen in het diepvriesvak overhoop schieten.. even exciting.

Ibood van de dag. Wordt die hele verzameling van afstandsbedieningen een beetje zat en over het algemeen gebruik ik toch alleen maar de standaardfuncties per losse afstandsbediening die ik heb. Tijd voor een AB die goed toe programmeren valt.

Ibood van de dag. Wordt die hele verzameling van afstandsbedieningen een beetje zat en over het algemeen gebruik ik toch alleen maar de standaardfuncties per losse afstandsbediening die ik heb. Tijd voor een AB die goed toe programmeren valt.

Kan je er ook mee bellen? :D

Terug
Naar boven