- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DUde, snap er niks vanZelda zei:
Gister kocht je nog een AD-300 en nu een TT GPS muis ? Of heb je alleen software gekocht?Homer17 zei:DUde, snap er niks vanGister kocht je nog een AD-300 en nu een TT GPS muis ? Of heb je alleen software gekocht?
Frenkpie zei:gejat van GoT.. leuk topic waar iedereen zijn nieuwe aankopen kan showen in dit topic.
Voorwaarde: je moet wel fototje erbij zetten.. of een link naar een foto.
Na veel tobben en afwegen toch maar een laptop gekocht voor school:
http://nl.computers.toshiba-europe....product_page.jsp?service=NL&PRODUCT_ID=109738
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
koste me 730 piek... meteen een US robotics router bij gekocht om thuis overal wireless te kunnen internetten![]()
Zelda zei:Ik bedoelde eigenlijk meer het Tomtom gedeelte. De laatste keer dat ik software heb gekocht is trouwens meer dan 10 jaar geleden.
kamikaza zei:
Haha ben jij er zo eenwazzup zei:Sindsdien alleen maar freeware en gnu-software... toe maar (of bedoel je dat je sindsdien in de criminele asociale hoek zit waarbij je programmeurs en concerns besteelt)

wazzup zei:Sindsdien alleen maar freeware en gnu-software... toe maar (of bedoel je dat je sindsdien in de criminele asociale hoek zit waarbij je programmeurs en concerns besteelt)

sportslive zei:
wat een onzin ja,haha iraanser abu is tha shizzleAngerfist zei:

Homer17 zei:

haha ik welAngerfist zei: