Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kerel, had dat gezegd.. Ik heb ze al opgehaald samen met mn vriendin, afgelopen zaterdag ochtend!
Anders had ik wel even langsgekomen... Wel k*t daar man, alle straten waren opgebroken....

Maar met 200 KG in de kofferbak stuurde de auto zeer licht, tevens kon ik op de snelweg niet ver naar achter kijken, ik zag het dak + een stukje weg. :D
De wielen zaten ook helemaal in de kassen, voorin vet veel ruimte in de kassen, kortom: Tzag er niet uit!
Maar wat wil je met een 206'je :S

Was later nog even naar Helisport gegaan, maar die hadden niet veel, geen gewichten, geen stangen, niets...
In Juni/Juli kregen ze weer nieuw!

Waar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou eigenlijk meer een idee van mijn vriendin, het kan me niet zoveel schelen, zoveel TV kijk ik toch niet, maar goed, beeld op HD is toch wel heel erg strak (nu nog HDTV uitzendingen (en een decoder))

Mooi karretje Noppes!
Mooie TV Wazzup!:D

Blijkt dat ik Wazzups tv heb gekocht :D Welke maat heb jij gekocht Wazzup, 82cm of groter? Ik zelf 82cm, vond de 102cm te groot gelet op de kijkafstand en de 94cm was niet direct leverbaar.

DCB-H360R_Zwart600.jpg

Deze decoder er ook bij gekocht, kan ik het WK in HDTV bekijken. Decoders schijnen moeilijk verkrijgbaar te zijn, maar bij de MediaMarkt hier waren ze volop op voorraad.

Mooi design zeg :cool:

Wat kosten die dingen nou nog (Wk-acties?)

€ 1.400,- voor de 82cm Samsung, € 299,- voor de decoder. Decoder krijg je € 100,- korting bij aanschaf Samsung LCD.

LCD TV had goedkoper gekund, maar nu kan ik tenminste op zicht deze TV testen en ruilen mocht ik het niks vinden. Bij een webshop meestal wat lastiger.

EricR zei:

Blijkt dat ik Wazzups tv heb gekocht :D Welke maat heb jij gekocht Wazzup, 82cm of groter? Ik zelf 82cm, vond de 102cm te groot gelet op de kijkafstand en de 94cm was niet direct leverbaar.

82 cm hier. Erg mooi ding.

HD-decoder nog niet gekocht. Was niet leverbaar, dus een gewone digitale decoder gekocht. Wel afgesproken dat ik als ik binnenkort toch een HD-decoder wil ik hem mag omruilen (met slechts 100 euro bijbetalen). Ik zit nog te twijfelen. Volgens mij moet je straks een extra abo nemen om de HDtv uberhaupt te kunnen zien en de kans dat ik dat ga doen is verwaarloosbaar.

Enige minpunt is dat als ik digitale TV kijk ik geen geluid over mijn versterker krijg omdat het niet via de stereo-out van de TV komt (alleen tuner signaal, niet dat van ext-1) Nu zit er wel een digitale-out op de decoder, maar mijn versterker heeft geen digital-in ... nog een goed idee ?

Mooie tv's idd:D
Maar schijnt dat HD pas in 2010-2015 komt... Dus aan die decoder heb je nie zoveel :D hehe

Homer17 zei:
Mooie tv's idd:D
Maar schijnt dat HD pas in 2010-2015 komt... Dus aan die decoder heb je nie zoveel :D hehe

:D Casema is in onderhandeling met Discovery en National Geographic o.a.

Dat zijn kanalen die ik graag in HD wil zien, films knal ik er zelf wel via usenet en mijn Xbox360 als MCE op.

Discovery komt in juni/juli. En het WK voetbal komt in HDTV uiteraard

wazzup zei:
Discovery komt in juni/juli. En het WK voetbal komt in HDTV uiteraard

Klopt idd, maar gehoord dat ze toch delay hadden ofzo... TOch weer 2 maandjes terug... Hopen dat het niet zo is :D

EricR zei:
:D Casema is in onderhandeling met Discovery en National Geographic o.a.

Dat zijn kanalen die ik graag in HD wil zien, films knal ik er zelf wel via usenet en mijn Xbox360 als MCE op.

Idd, ik kijk nooit tv... Maar als ik kijk is et discovery. En films idd gewoon via I-net haha

Nu nog ff (GOEDE) panelen met standaard 1920x1080 en 1080p en rond de 3000 euro en ik koop er ook een :D Duurt denk ik nog wel ff.

Krijgen we de 1080P discussie weer? :D Dat wordt echt geen mainstream, laat ze eerst maar 1080i en 720P brengen, is al lastig genoeg om dat door de lijnen te proppen.

EricR zei:
Krijgen we de 1080P discussie weer? :D Dat wordt echt geen mainstream, laat ze eerst maar 1080i en 720P brengen, is al lastig genoeg om dat door de lijnen te proppen.
Haha ik zeg et ook zeker niet voor Tv kijken.. Ik bedoel et echt voor films kijken. Dan koop ik ook wel een leuk HTPC'tje erbij ofzo, écht HD zien op native resolutie met 42/50" lijkt me wel wat :D

Zojuist gekocht voor € 99,90.

Terug
Naar boven