AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

heb een qtek9100 maar vind alles reuze meevallen met windows mobile 6.1, wm6.1 is dan ook wel vele malen sneller dan wm6. misschien ben ik ook wel minder veeleisend, ik heb ook wel wat laadtijd overal mee, mja verder werkt alles prima

Welja, over die laadtijd heb ik het. Het wordt m'n HTC soms wat teveel als ik naast IE nog iets anders doe.

Welja, over die laadtijd heb ik het. Het wordt m'n HTC soms wat teveel als ik naast IE nog iets anders doe.
oh zo, ja multitasking werkt nie echt lekker, maar volgens mij ligt dat ook aan je ram? ik sluit zowieso altijd alles af. en ie gebruik ik niet (gigantisch k*tprogramma, ik raad je opera mini aan, 1000x beter)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

njaah vorige week gekocht maar is te verslavend vooral omdat je online kan spelen:cool:

Heb hiervoor nog een pot Whey,multi,dextrose en amino gekocht

Ik heb zelf een HTC Touch en processor van die is niet erg traag heb wm 6 erop en een paar kleine progjes zoals: battery status (weergeeft meer info en kan je het overclocken) en htc home customizer (begin menu helemaal customizen:rolleyes: )
Alhoewel als je een Touch haalt is de dual sneller maar voor de normale touch zijn er meer roms en programma's beschikbaar

Bestelling XXL binnen met vetmeter, 2 x nitrocrea, wheyproteine 2,5kg [voor bikerbabe], multivitaminen en wat bbq sauce thick and spicy.

ook ff een mouwloos shirtje van deputamadre gehaald net voor Emporium :D en een korte spijkerbroek van levi's.

korte spijkerbroek? is dat weer hip?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan ik wel even vooruit, gezien de vorige nog niet eens leeg is:D

Een hele tijd geleden heb ik een link voorbij zien komen waar je goedkoop schoenen kon bestellen, weet er iemand die site nog?

heb hem gekocht dus niet met abo sluit altijd abo af sim only kom je altijd goedkoper uit ;)

n95

Toch nog een shop gevonden die de HD DVD verkoopt voor minder dan de DVD-versie. Dit is een serie die nou echt in HD een groot verschil maakt t.o.v. de DVD-versie.

Toch nog een shop gevonden die de HD DVD verkoopt voor minder dan de DVD-versie. Dit is een serie die nou echt in HD een groot verschil maakt t.o.v. de DVD-versie.

vet! mag ik vragen waar je deze besteld/gekocht hebt?

haha, zonder handleiding duurde het 10 min. voor ik wist hoe ik moest bellen ;) en met smse telkens misdrukken enzo.. Zowieso heb ik wel het idee dat sommige zones van de tel minder gevoelig zijn..

Een vriend van mij heeft die ook en werkt precies hetzelfde als de gewone touch. Maar binnen een weekje heb je alles precies door hoe het werkt en als je het een beetje saai begint te vinden moet je ff op internet zoeken naar extra software zoals Slide2unlock,battery status en dergelijke word dan een nog leukere phone ;)

veel plezier ermee ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan ik wel even vooruit, gezien de vorige nog niet eens leeg is:D

2x Belgisch bier :thumbup:
(Tip: Brugse Zot is ook lekker maar weet niet als je dat in dit soort vaten vind)

Ik hoorde van mensen in nederland dat stella artois zo'n lekker biertje was. Dat is toch ook belgisch bier ofzo? Toen ik maandje terug in antwerpen was schonken ze alleen maar stella. Was best te drinken!

Bijna alle bieren zijn Belgisch (InBev)

Terug
Naar boven