AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dat ziet er wel heel vetjes uit, maar werkt het ook echt ?

Beter dan ovenpatat maar natuurlijk niet 100% vergelijkbaar met patat uit een echte frituurpan. Vet draagt veel bij aan een smaaksensatie maar toch benadert deze bereidingswijze best de smaak van goede patat.

Voordeel is dat je in deze pan vooraf kan kruiden, in een frituurpan zou je hooguit je vet sneller vernken door gekruide patat te gebruiken. Vandaag patat gemaakt met paprikakruiden geroerd door de gebruikte olie, viel niet tegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Staat nu recht langs me pc, alleen ik denk dat hij toch teveel lawaai maakt om 24 uur per dag aan te staan, en teveel stroom kost, daarna is het op zolder nogal warm in de zomer, dus ik denk dat ik doordeweeks maar de fust in de koelkast in de schuur gooi. Dan slaap ik doordeweeks ook stil en draait hij geen onnodige uren.

Kost bakken aan energie en maakt veel lawaai idd:D

met dit warme weer eens opzoek naar een airco. zo'n mobiel ding. iemand hier ervarinen daarmee?

Kost bakken aan energie en maakt veel lawaai idd:D

Mwa ik slaap er zo doorheen, en met muziek aan, of de pc aan, valt het bijna niet op. Maar me vader zeurt toch beetje opver stroom gebruik. Dus weekends gaat het vat erin en doordeweeks in koelkast.

Anders krijg ik dalijk de rekening van stroomkosten wat dalijk duurder dan dat ding zelf is:P

Airco heb ik ook nog nodig, gewoon een kleine simpele voor een slaapkamer. Maar die dingen kosten allemaal 200+ euro. Mij te duur zo eventjes.

Rijk ben ik totaal niet, dus wat ik koop is meestal profijtig. :roflol:
Dit gezondheidspakket komt van bij de Turk.
800gr cashew noten + 500gr losse groene thee
samen: 6,60€

wvydg3.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zojuist in thailand aangeschaft, met ongeveer 40%korting. en heb er nog wat filtertjes bij gekocht, gewoon in nederland.

Die wilde ik ook kopen! Maar ze hadden alleen nog achterlijk grote maten :(
Wel 5 andere shirts gekocht :rolleyes: Post morgen wel een foto ofzooo.

Ik vond hem echt tof!
Ze hadden ook nog een andere van de Muppets. En ook nog de Simpsons en Popeye ;) ( Jack & Jones ben ik trouwens geweest )

9a4xfm.jpg

Oude pc knalde mijn voeding er uit, mooi excuus om een nieuwe pc te kopen :D

Heb er een Thermalright 120 extreme koeler bijgekocht. Was ik nog vergeten op te nemen in het lijstje.

9a4xfm.jpg

Oude pc knalde mijn voeding er uit, mooi excuus om een nieuwe pc te kopen :D

Heb er een Thermalright 120 extreme koeler bijgekocht. Was ik nog vergeten op te nemen in het lijstje.

Die koeler is wel goed. Ik heb hem zelf ook. (ik was daarstraks in het overclock topic de naam kwijt, en heb de verkeerde foto gepost)

Mijn Q6600 kreeg ik werkend op 3.6 GHz met die koeler. Dus de jouwe zal ook wel tegen die richting gaan. (gaat behoorlijk snel. Een dvd9 naar dvd5 in iets meer dan 2 minuten ofzo. :D)

Die koeler is wel goed. Ik heb hem zelf ook. (ik was daarstraks in het overclock topic de naam kwijt, en heb de verkeerde foto gepost)

Mijn Q6600 kreeg ik werkend op 3.6 GHz met die koeler. Dus de jouwe zal ook wel tegen die richting gaan. (gaat behoorlijk snel. Een dvd9 naar dvd5 in iets meer dan 2 minuten ofzo. :D)

Toch maar een Tuniq Tower gekocht en een andere case. De Antec Nine Hundred.

Welke windows ga je gebruiken? Ivm met je 4gb geheugen.

Mischien kijk ik er over heen maar, welke video kaart stop je er in eric?

Mischien kijk ik er over heen maar, welke video kaart stop je er in eric?

Mijn 7900GTO die ik nog heb liggen, voldoet voorlopig nog wel. Heb wel een machine die geschikt is voor gamen in principe maar overwegend heb ik die power nodig voor photoshop en videobewerking. Gamen doe ik wel op mijn Xbox 360.

Terug
Naar boven