MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Lian Li vind ik zelf een beetje saai. Ik heb een Antec Sonata II, die is ook wel vet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb deze besteld:

2iav3ww.jpg

Body-Track® Hi Professional BT534 Rotary Leg
This Body-Track® BT534 Rotary Leg design will allow you to perform seated leg extensions and leg curls on one space efficient machine. If you have ever worked out in a club you will quickly recognize this unit as being very similar in design and function to those found in clubs. This space efficient design will help you really blast both your quads and hamstrings in a quick and easy workout.
Technical Specifications:
Contoured, high density foam pads.
Molded foam pads.
Space efficient design allows leg extensions and leg curls.
Chrome rotary cam for quick adjustments.
Angled seat promotes correct knee alignments.
Oversize pull pins.
Wrap around end caps.
Wheels for easy movement.
Our angled seat and telescoping back pad promote proper knee alignment.
The durable chrome rotary cam allows you to quickly find a comfortable starting position.
Adjustable thigh pads and fixed seat handles help isolate the target muscle group.
Our channeled seat and back pads provide firm support while reducing pressure points.
The oversized foam lever pad conforms to your leg for greater comfort throughout the movement.
A tough powder-coat finish is baked on for lasting protection.
Non-marking "wrap around" end caps ensure a solid base.
Stabilizer mounted wheels allow easy transport.

Het is de bedoeling erin te kunnen over paar maandjes... Heb een weddenschapje dat me dat gaat lukken in november en dan ga ik ermee naar een feestje. En natuurlijk staat er iets leuks tegenover.

Als het niet lukt pech. Maar dit is voor mij een leuk doel om over een tijdje weer goed aan de bak te gaan.

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie kikkertjes? hoe komt dit?
thx

ik denk dat die kikkers de plaatjes hebben opgegeten. Ze zullen wel honger hebben gehad.

Forumkikkers... altijd weer die forumkikkers. :mad: :mad: :mad:

gewoon even adres van kikkers in een nieuw window pasten en dan refresh, dan zie je het
purple waarom zou je daar nu niet in passen? je doet me denken aan me zus...die denkt ook dat ze een dikke reet heeft en toch zou geen man haar weigeren :D

zie hier digitale camera's, ik heb pas ook 1 gekocht

Samsung S85

[Link niet meer beschikbaar]

8,2MP
5x optisch en 5x digitale zoom
SDkaartje kan erin

samsung-s85.jpg

en zonnebril, Dolce & Gabbana DG8026

Haha al dat vista gebash. Vista is echt beter dan XP vind ik. Ik heb nog nooit een crash gemaakt, en bij de meeste systeemaanpassingen in XP waar een reboot moet, is bij Vista niet meer (voor mij een groot pluspunt).

En als je gewoon je theme's en al uitzet als je minder resources hebt dan is er ook geen probleem.

En het support DX10. Ik heb vista ultimate 64 bit trouwens. Ik ga niet meer terug op XP, het wordt onderhand primitief.

zo'n bril vind ik dus :gay:

ik heb sinds kort deze[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lian Li vind ik zelf een beetje saai. Ik heb een Antec Sonata II, die is ook wel vet.

lian li saai :o
tijdloze designs!! aluminium!!!, streelzachte schoonheid smekend om gekocht te worden (door mensen die geld hebben)
zelf heb ik ook een of ander oud antec kastje van plastic en metaal en daar geraak ik mn harde schijven niet allemaal in kwijt :(
Mijn volgende kast wordt een lian li, al kost zo een kastje 300 euro, gaat wel tientallen jaren mee denk ik dan maar :p

Heb nu twee werkloze Antec-kasten staan. Het zijn fraaie kasten maar qua ruimte valt er wel wat op aan te merken. Had wel een Antec-kast in bestelling staan maar die Gigabyte-kast is toch een stuk ruimer.

Heb nu twee werkloze Antec-kasten staan. Het zijn fraaie kasten maar qua ruimte valt er wel wat op aan te merken. Had wel een Antec-kast in bestelling staan maar die Gigabyte-kast is toch een stuk ruimer.

wat komt er in de kast?
en heb je ook waterkoeling ofzo? :D

Terug
Naar boven