Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nou dan douw je er toch nog 1Gig bij.. 3 = beter dan 2...

aangezien er toch niemand naar amerika gaat die mij verzendingskosten en btw kan besparen ga ik het maar bestellen via de website:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Good luck met die polos van A&F. Ik weet je stats niet maar de grootste maat past al niet lekker. Die mouwen zijn niet strechbaar :(

Good luck met die polos van A&F. Ik weet je stats niet maar de grootste maat past al niet lekker. Die mouwen zijn niet strechbaar :(

:D:D
ik ben ongeveer een ecto dus de tshirt en polos zijn een small en de broekjes size 30 :p
maar ik draag dan ook mijn kleren liever iets strakker dan wat los dus stiekem zou een XL mij wel nog staan als ik in een bad ass gangsta rappa mood ben :D

286l1z.jpg

aangezien er toch niemand naar amerika gaat die mij verzendingskosten en btw kan besparen ga ik het maar bestellen via de website:

Wel vette shirtjes, vallen die echt zó smal want dan hoef ik er geneens aan te beginnen.. En die broeken hoe zijn die?

Wel vette shirtjes, vallen die echt zó smal want dan hoef ik er geneens aan te beginnen.. En die broeken hoe zijn die?

ik heb ze gisteren besteld dus ze zullen hopelijk vrijdag binnenkomen
zal het dan eens zeggen.
ik ben zelf 1.78m bij ongeveer 71 kg op dit moment
hoeveel weeg jij dan?

Moet je nou over alle kleding, die je vanuit Amerika besteld, BTW en invoerrechten betalen? Of wordt er steekproef gewijs belasting over geheven?

Abercrombie stuurt het via FedEx, ALTIJD na heffing via FedEx. Wel super trace service en binnen 5 dagen binnen.

Terug
Naar boven