Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
Zoals in het plaatje, 3 playstations gekocht. Ga ze alleen niet gebruiken om te gamen.

Nee hoor, maar als je het echt wilt weten.
Er zitten best leuke CPU's in PS3's die ik ga inzetten om bepaalde calculaties uit te voeren, o.a. indexering en caching t.b.v. een search engine.
Goed plan, die Cell processors zijn voor rekenintensief werk uitermate geschikt.
![]()
Speakers nu Bi-wiring aangesloten, weet verder niet wat de voordeel is, kost alleen al 30 euro meer aan speakerkabels. Verder nu alleen denk ik nog een ipod dock, 2 keer betere audio kabels en mis nog standaard voor de speakers, gezien ze nu hangen op een vogels steun, maar mis vindt ik dat ook weer geld weg gooierij.
Zijn leuke speakers, eerst had ik grote zuilspeakers van 250 euro per stuk, alleen vondt ik beetje te voor op mijn kamer, die staan nu beneden. In de toekomst wil ik nog wel wat mooiere boekenplank speakers halen, maar voorlopig voldoen deze goed en is kwa prijs kwaliteit verrekes goed.Nee hoor, maar als je het echt wilt weten.
Er zitten best leuke CPU's in PS3's die ik ga inzetten om bepaalde calculaties uit te voeren, o.a. indexering en caching t.b.v. een search engine.
. ik heb er geen verstand van maar voldoet een gewone server niet? die heb je toch ook met meerdere processoren en cores?

Camera wou op een of andere manier niet scherp stellen, kwam vast door het licht van het aquarium ofzo.

Nee de batterijen van mn goede (voor jou matige) canon waren op, dus pakte nu voor mij afschuwelijke (voor jou afvalbakje) medion camera, wou geen flits gebruiken want die verdoete het licht van het aquarium zelf.![]()

Haha nice! Las er een tijdje geleden wat over. Het gaat dan toch met name om de krachtige GPU's die er in zitten?
http://www.wired.com/techbiz/it/news/2007/10/ps3_supercomputer
http://www.physorg.com/news92674403.html
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Juwel vision 260 aquarium
Zitten al behoorlijk wat vissen in.
Camera wou op een of andere manier niet scherp stellen, kwam vast door het licht van het aquarium ofzo.