Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals in het plaatje, 3 playstations gekocht. Ga ze alleen niet gebruiken om te gamen.

en nu wil je dat wij vragen; waarom dan wel?

dat plaatje stamt uit de tijd van toen de ps3 nog niet uit was? Maar dat ding is kwa mediacenter zeker wel leuk en makkelijk.

Dit zijn 2 dingen van die ik de laaste tijd heb aangeschaft:

Dit pakket bevat:- Heroes of Might and Magic I
- Heroes of Might and Magic II
- The Succession Wars
- The Price of Loyalty
- Heroes of Might and Magic III
- The Shadow of Death
- Armageddon's Blade
- Heroes of Might and Magic IV
- The Gathering Storm
- Winds of War
- Heroes of Might and Magic V
- Hammers of Fate
- Tribes of the East
- Boek de Kunst van Might and Magic
- De Dark Messiah Map
- Exclusief poster
- Tarot Kaartspel
- T-shirt
- Soundtrack
- Fractiebrochure
- Bonus DVD
- Fan Encyclopedie

marantz-pm7000.jpg

Speakers nu Bi-wiring aangesloten, weet verder niet wat de voordeel is, kost alleen al 30 euro meer aan speakerkabels. Verder nu alleen denk ik nog een ipod dock, 2 keer betere audio kabels en mis nog standaard voor de speakers, gezien ze nu hangen op een vogels steun, maar mis vindt ik dat ook weer geld weg gooierij.

en nu wil je dat wij vragen; waarom dan wel?

Nee hoor, maar als je het echt wilt weten. ;)

Er zitten best leuke CPU's in PS3's die ik ga inzetten om bepaalde calculaties uit te voeren, o.a. indexering en caching t.b.v. een search engine.

Hij doneert er 1 aan het "help-keranos-de-winter-door" :D

Er zitten best leuke CPU's in PS3's die ik ga inzetten om bepaalde calculaties uit te voeren, o.a. indexering en caching t.b.v. een search engine.

Goed plan, die Cell processors zijn voor rekenintensief werk uitermate geschikt.

marantz-pm7000.jpg

Speakers nu Bi-wiring aangesloten, weet verder niet wat de voordeel is, kost alleen al 30 euro meer aan speakerkabels. Verder nu alleen denk ik nog een ipod dock, 2 keer betere audio kabels en mis nog standaard voor de speakers, gezien ze nu hangen op een vogels steun, maar mis vindt ik dat ook weer geld weg gooierij.[/QUOTE]

Bi-wiring aansluiten heeft 1 voordeel en dat is dat de lage tonen en de hoge tonen elkaar niet in de weg zitten, ik heb nog nooit verschil gehoord

http://en.wikipedia.org/wiki/Bi-wiring

ps welke speakers heb je?

marantz-pm7000.jpg

Speakers nu Bi-wiring aangesloten, weet verder niet wat de voordeel is, kost alleen al 30 euro meer aan speakerkabels. Verder nu alleen denk ik nog een ipod dock, 2 keer betere audio kabels en mis nog standaard voor de speakers, gezien ze nu hangen op een vogels steun, maar mis vindt ik dat ook weer geld weg gooierij.

Bi-wiring aansluiten heeft 1 voordeel en dat is dat de lage tonen en de hoge tonen elkaar niet in de weg zitten, ik heb nog nooit verschil gehoord

http://en.wikipedia.org/wiki/Bi-wiring

ps welke speakers heb je?[/QUOTE]

Mordaunt short avant 902:P Zijn leuke speakers, eerst had ik grote zuilspeakers van 250 euro per stuk, alleen vondt ik beetje te voor op mijn kamer, die staan nu beneden. In de toekomst wil ik nog wel wat mooiere boekenplank speakers halen, maar voorlopig voldoen deze goed en is kwa prijs kwaliteit verrekes goed.

Maar dat wil ik eigenlijk al een tijdje, maar komt er nooit van, aan de ene kant hoef ik ook geen betere, want zogauw ik betere heb wil ik weer een betere, dat probleem heb ik altijd. Ben nooit tevreden.

Maar jij weet dus een en ander van audio? Eerst wilde ik nog een cd-speler halen, maar het schijnt dat gewoon gedownloade muziek branden op cd en via cd speler afspelen geen geluidswinst oplevert. Klopt dat? Als dat klopt blijf ik bij de ipod en haal ik een ipod dock.

was al nieuwschierig ;). ik heb er geen verstand van maar voldoet een gewone server niet? die heb je toch ook met meerdere processoren en cores?

ik zou er liever op gaan gamen :D

een server met een processor zoals de Cell gaat toch wel wat meer kosten

Je mag er ook wel 1 aan mij geven hoor. Als jij ze toch niet gebruikt.;)

Juwel vision 260 aquarium :D

Zitten al behoorlijk wat vissen in.

Camera wou op een of andere manier niet scherp stellen, kwam vast door het licht van het aquarium ofzo.

Nee de batterijen van mn goede (voor jou matige) canon waren op, dus pakte nu voor mij afschuwelijke (voor jou afvalbakje) medion camera, wou geen flits gebruiken want die verdoete het licht van het aquarium zelf. :p

:roflol:

Ingebouwde flitser?
Knip een stuk wit papier uit en plak die over de flitser ;)

Juwel vision 260 aquarium :D

Zitten al behoorlijk wat vissen in.

Camera wou op een of andere manier niet scherp stellen, kwam vast door het licht van het aquarium ofzo.

De slechtste foto's die ik in tijden heb gezien, fijn dat je ze ook nog kan vergroten. Nikon zeker? :roflol:

Wel leuk zo'n aquarium, ik was vroegah helemaal gek van aquaria. Heb een paar jaar geleden ook zo'n Jewel gekocht maar die is inmiddels alweer lange tijd de deur uit. Misschien dat ik ooit weer een aquarium koop, maar dan wordt het wel een zonder lichtkap maar met van die hanglampen erboven.

Terug
Naar boven