AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

weet niet, kwam het tegen op de afrika markt in de stad (A)

Vandaag deze binnen gekregen, nog best een klus om in elkaar te zetten.

41-30k9fPBL._SL500_AA280_.jpg

En vanochtend ook nog deze mogen ontvangen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bevalt een stuk beter dan de htc die ik hiervoor had.

Welke htc had je dan?

Ik heb een Touch en vind die perfect alleen jammer genoeg geen toetsenbord maar ik heb de iphone vaak genoeg getest en vind het zwaar overrated

Ja, dat jongentje die het verkocht zei dat het geluk zou brengen als ik het in de zon zou zetten en maanlicht vermeed, maar dat ga ik dus echt niet doen :S

Welke htc had je dan?

Ik heb een Touch en vind die perfect alleen jammer genoeg geen toetsenbord maar ik heb de iphone vaak genoeg getest en vind het zwaar overrated

Htc touch heb ik ook nog gehad, maar stap nu over van de Vox. Op zich geen verkeerde telefoon, maar in mijn optiek werkt het op de iphone allemaal wat makkelijker en fijner. Die Vox vertoonde ook wel vaak raar gedrag moet ik zeggen.

ik ga denk ik voor de diamond pro, dat lijkt me wel fijn toestel, bovendien zou het een iphone killer moeten zijn :P

iphone is ook relaxed, mar ik denk dat ik een echt toetsenbord gigantisch ga missen.

net ff wezen shoppen, thuisgekomen met een hugo boss shirtje en een met lange mouwen van jack and jones. beide simpel zwart zonder logo :)

ik ga denk ik voor de diamond pro, dat lijkt me wel fijn toestel, bovendien zou het een iphone killer moeten zijn :P

iphone is ook relaxed, mar ik denk dat ik een echt toetsenbord gigantisch ga missen.

Stap dus zelf ook over van een toetsenbord, typen gaat uiteraard iets langzamer. Maar kan niet echt zeggen dat ik het enorm mis.

nieuwe schoenen............merk Fubu.
;)

Had hiervoor een E-ten x650. De diamond is toch wel heel wat sneller, meer geheugen, snellere processor. Verder werkt de touch flow 3d interface prima. Iphone vind ik veel te duur en ook geen custom apps / tomtom / igo etc. Alleen de batterij gaat maar 1,5 dag / 2 dagen mee.

Ik kan niet zo goed kiezen tussen een blackberry, Iphone en die diamond pro. Ik ga denk ik toch weer voor een blackberry.

Was hoog tijd voor nieuwe pata's. Had nog maar 1 toonbaar paar schoenen..

Ik heb ook een nieuwe polo van Tommy Hilfiger.

Gisteren gekocht:

Terug
Naar boven