- Waardering
- 4.400
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Online gekocht maar ik koop en verkoop telkens weer dus maak bijna geen verlies. En zo kan ik telkens het nieuwste testen. Mooie hobby hoor naast BB
Met mijn ATi HD2900XT 512mb heb ik erg veel verlies gedraaid. Destijds (zie half jaar geleden) heb ik er €500,- voor betaald. Nu is dat takke ding zo'n €150,- waard.Oke goed geregeldMet mijn ATi HD2900XT 512mb heb ik erg veel verlies gedraaid. Destijds (zie half jaar geleden) heb ik er €500,- voor betaald. Nu is dat takke ding zo'n €150,- waard.
Hier eindelijk mijn drukbank + gewichten. Op marktplaats gekocht voor €115,-. Gewichten zijn 2 X 20, 2 X 10 en 2 X 6.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

@ smink, spullen trouwens uit westervoort?, een vriend van me had precies het zelfde bankdrukgebeuren. met benending erbij
Ow ik zie nou dat het hele benending er niet bij zit dus laat maar![]()
Benending zit er ook bij, staat alleen niet op de foto. (want die kun je verwisselen voor dat biceps bankje)wat heb je aan dat trillen eigenlijk? krijg je het gladder?@ luppie ziet er lekker uit. wilde een tijd geleden ook het nieuwste van het nieuwste, toch maar niet gedaan
Zit nou op een 2160 en een p35ds3r V2.1 (i think).
Nieuwste voor mij is dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die trilfunctie is heerlijk
@ smink, spullen trouwens uit westervoort?, een vriend van me had precies het zelfde bankdrukgebeuren. met benending erbij
Ow ik zie nou dat het hele benending er niet bij zit dus laat maar![]()
Hier eindelijk mijn drukbank + gewichten. Op marktplaats gekocht voor €115,-. Gewichten zijn 2 X 20, 2 X 10 en 2 X 6.
Je had toch een halter met 50 mm uiteinden? Waarom koop je dan 30 mm schijven?
Bankje ziet er niet echt stevig uit.

wat heb je aan dat trillen eigenlijk? krijg je het gladder?
die mesjes zijn trouwens wel erg duur

chanel allure sporten een olympische stang van 1,5 meter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha een minikettler deltaatje, ik heb de echte Delta:
http://www.rhodos-shop.nl/component.../product/771909d1d3a2a3eb132ecc1d171f068b.jpg
Je bedoelt waarschijnlijk een halter met uiteinden, waar Olympische schijven aan gehangen kunnen worden.![]()

Alleen mijn halter is 30 mm
En daarbij heb ik idd ook 30mm schijven.Vind je sms-en met deze telefoon niet ongelovelijk klote?!