XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Online gekocht maar ik koop en verkoop telkens weer dus maak bijna geen verlies. En zo kan ik telkens het nieuwste testen. Mooie hobby hoor naast BB

Online gekocht maar ik koop en verkoop telkens weer dus maak bijna geen verlies. En zo kan ik telkens het nieuwste testen. Mooie hobby hoor naast BB

Oke goed geregeld;) Met mijn ATi HD2900XT 512mb heb ik erg veel verlies gedraaid. Destijds (zie half jaar geleden) heb ik er €500,- voor betaald. Nu is dat takke ding zo'n €150,- waard.

@ luppie ziet er lekker uit. wilde een tijd geleden ook het nieuwste van het nieuwste, toch maar niet gedaan ;)
Zit nou op een 2160 en een p35ds3r V2.1 (i think).

Nieuwste voor mij is dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die trilfunctie is heerlijk:)

@ smink, spullen trouwens uit westervoort?, een vriend van me had precies het zelfde bankdrukgebeuren. met benending erbij
Ow ik zie nou dat het hele benending er niet bij zit dus laat maar:p

@ smink, spullen trouwens uit westervoort?, een vriend van me had precies het zelfde bankdrukgebeuren. met benending erbij

Euhm, nee ik heb ze uit Delden gehaald;) Benending zit er ook bij, staat alleen niet op de foto. (want die kun je verwisselen voor dat biceps bankje)

@ luppie ziet er lekker uit. wilde een tijd geleden ook het nieuwste van het nieuwste, toch maar niet gedaan ;)
Zit nou op een 2160 en een p35ds3r V2.1 (i think).

Nieuwste voor mij is dit:

Die trilfunctie is heerlijk:)

wat heb je aan dat trillen eigenlijk? krijg je het gladder?

die mesjes zijn trouwens wel erg duur

Hier het totaalplaatje met benending erbij:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier eindelijk mijn drukbank + gewichten. Op marktplaats gekocht voor €115,-. Gewichten zijn 2 X 20, 2 X 10 en 2 X 6.

Je had toch een halter met 50 mm uiteinden? Waarom koop je dan 30 mm schijven?
Bankje ziet er niet echt stevig uit.

Je had toch een halter met 50 mm uiteinden? Waarom koop je dan 30 mm schijven?
Bankje ziet er niet echt stevig uit.

Nee hoor, ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
Bankje is stevig genoeg voor mij. Ik kan toch nog niet zoveel gewicht gebruiken:)

wat heb je aan dat trillen eigenlijk? krijg je het gladder?

die mesjes zijn trouwens wel erg duur

Ik heb hem gekregen van mijn verjaardag, mijn ouders zagen schijnbaar een flinke baargroei (not) en de trilfunctie is vooral handig voor mijn vriendin:p

4,- per mesje plus kapmes op de achterkant.

Haha een minikettler deltaatje, ik heb de echte Delta:

Hahaha ik heb een hele gym en ik moet niks betalen.

vannacht deze besteld

"Cowon iAudio 7 MP3 Speler - 8 GB"

Zoek je de beste kwaliteit op het gebied van draagbare audio spelers dan moet je natuurlijk bij iAudio zijn. Deze prachtige Cowon iAudio 7 heeft alle eigenschappen die je van een top kwaliteit Multimedia Speler kunt verwachten. Met een intern geheugen van 8 GB kun je een flinke hoeveelheid songs of filmpjes met je meenemen. De iAudio 7 speelt niet alleen MP3 maar bijvoorbeeld ook de kwalitatief hoogwaardige OGG en FLAC bestanden. Daarnaast kun je dankzij het 260.000 kleuren OLED TFT scherm ook nog eens genieten van XviD en DivX filmpjes, JPG fotobestanden en zelfs tekstbestanden! Deze prachtige speler heeft bovendien een batterijduur van maar liefst 60 uur waardoor je hem dagen achter elkaar kunt gebruiken zonder dat je hem hoeft op te laden. En met een gewicht van slechts 53 gram neem je hem gemakkelijk overal mee naartoe. Dankzij een grote hoeveelheid equalizers kun je het geluid aanpassen naar je eigen smaak en kun je optimaal genieten van zowel pop, rock, dance, R&B als Klassieke muziek. De iAudio 7 komt in menige test als beste uit de bus en heeft een ongeëvenaarde geluidskwaliteit, beeldkwaliteit en batterijduur. Dus zoek je top kwaliteit in een handige strak vormgegeven behuizing dan zul je je Cowon iAudio voortaan nooit mer thuis laten liggen!

Merk: iAudio
Type: iAudio 7
Afspeelformaten: MP3 / WMA / OGG / FLAC / XivD MPEG-4 / JPG / TXT
Bestandsinformatie: MP3: ID3 / WMA: Tag info / WMV: DRM 10
Intern geheugen: 8 GB
USB 2.0 interface
Lithium Polymer Accu met 60 uur speeltijd
1.3 inch OLED scherm
Equalizers: Flat / Pop / Rock / Jazz / Classic / Vocal / User / BBE / Mach3 Bass / MP Enhance / 3D Surround Support
Output Power: 26 mW + 26 mW 16 Ohm
Signal to Noise: 95 dB
Frequentie: 20 Hz ~ 20KHz
Opname: Direct Encoding (line in) / Spraak en FM radio opnamen
Afmeting: 35.6 x 76.1 x 19 mm
Gewicht: 53 gram
Meegeleverd: Software / Stereo Earphones / USB Kabel / Handleiding / Line in kabel
Garantie: 2 jaar

99euro bij ibood:)

Vind je sms-en met deze telefoon niet ongelovelijk klote?!

Heb er pas 2 verzonden, eerste 5 uur vondt ik hem er vet uit zien etc. maar hoe die werkte gewoon 1 en al k*t. Maar dat kwam puur omdat ik dat niet gewent ben met touchscreen en de vele uitgebreidere menu. Nu ik alles in de gaten heb vindt ik smsjes sturen denk ik wel fijner. Ik kon nooit omgaan met een normaal toetsenbord en smsjes versturen, hiermee type ik dingen 2 keer zo snel in.

Terug
Naar boven