Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Hahaha ik heb een hele gym en ik moet niks betalen.
Hoezo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ik heb een hele gym en ik moet niks betalen.

Kijk jij hebt popcorn gekocht, want het gaat tenslotte over wat je gekocht heb in de topic. Zou je bijna vergeten met die relletjes steeds![]()

vannacht deze besteld
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"Cowon iAudio 7 MP3 Speler - 8 GB"
Zoek je de beste kwaliteit op het gebied van draagbare audio spelers dan moet je natuurlijk bij iAudio zijn. Deze prachtige Cowon iAudio 7 heeft alle eigenschappen die je van een top kwaliteit Multimedia Speler kunt verwachten. Met een intern geheugen van 8 GB kun je een flinke hoeveelheid songs of filmpjes met je meenemen. De iAudio 7 speelt niet alleen MP3 maar bijvoorbeeld ook de kwalitatief hoogwaardige OGG en FLAC bestanden. Daarnaast kun je dankzij het 260.000 kleuren OLED TFT scherm ook nog eens genieten van XviD en DivX filmpjes, JPG fotobestanden en zelfs tekstbestanden! Deze prachtige speler heeft bovendien een batterijduur van maar liefst 60 uur waardoor je hem dagen achter elkaar kunt gebruiken zonder dat je hem hoeft op te laden. En met een gewicht van slechts 53 gram neem je hem gemakkelijk overal mee naartoe. Dankzij een grote hoeveelheid equalizers kun je het geluid aanpassen naar je eigen smaak en kun je optimaal genieten van zowel pop, rock, dance, R&B als Klassieke muziek. De iAudio 7 komt in menige test als beste uit de bus en heeft een ongeëvenaarde geluidskwaliteit, beeldkwaliteit en batterijduur. Dus zoek je top kwaliteit in een handige strak vormgegeven behuizing dan zul je je Cowon iAudio voortaan nooit mer thuis laten liggen!
Merk: iAudio
Type: iAudio 7
Afspeelformaten: MP3 / WMA / OGG / FLAC / XivD MPEG-4 / JPG / TXT
Bestandsinformatie: MP3: ID3 / WMA: Tag info / WMV: DRM 10
Intern geheugen: 8 GB
USB 2.0 interface
Lithium Polymer Accu met 60 uur speeltijd
1.3 inch OLED scherm
Equalizers: Flat / Pop / Rock / Jazz / Classic / Vocal / User / BBE / Mach3 Bass / MP Enhance / 3D Surround Support
Output Power: 26 mW + 26 mW 16 Ohm
Signal to Noise: 95 dB
Frequentie: 20 Hz ~ 20KHz
Opname: Direct Encoding (line in) / Spraak en FM radio opnamen
Afmeting: 35.6 x 76.1 x 19 mm
Gewicht: 53 gram
Meegeleverd: Software / Stereo Earphones / USB Kabel / Handleiding / Line in kabel
Garantie: 2 jaar
99euro bij ibood![]()
)klopt, ideaal zo'n onscreen toetsenbord en er zijn nog vele goede alternatieven. gebruik zelf touchpal, maar heb ook een qwerty toetsenbord. dat is ook waarom ik voor de touch pro wil gaan, deze heeft wel qwerty toetsenbord, met msn etc. is dat ideaal.Heb er pas 2 verzonden, eerste 5 uur vondt ik hem er vet uit zien etc. maar hoe die werkte gewoon 1 en al k*t. Maar dat kwam puur omdat ik dat niet gewent ben met touchscreen en de vele uitgebreidere menu. Nu ik alles in de gaten heb vindt ik smsjes sturen denk ik wel fijner. Ik kon nooit omgaan met een normaal toetsenbord en smsjes versturen, hiermee type ik dingen 2 keer zo snel in.
zag 'm, zeker een mooi dingetje, maar m'n ipodje doet het (nog) goed, heel misschien bestel ik 'm straks ook nog welvannacht deze besteld
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"Cowon iAudio 7 MP3 Speler - 8 GB"
Zoek je de beste kwaliteit op het gebied van draagbare audio spelers dan moet je natuurlijk bij iAudio zijn. Deze prachtige Cowon iAudio 7 heeft alle eigenschappen die je van een top kwaliteit Multimedia Speler kunt verwachten. Met een intern geheugen van 8 GB kun je een flinke hoeveelheid songs of filmpjes met je meenemen. De iAudio 7 speelt niet alleen MP3 maar bijvoorbeeld ook de kwalitatief hoogwaardige OGG en FLAC bestanden. Daarnaast kun je dankzij het 260.000 kleuren OLED TFT scherm ook nog eens genieten van XviD en DivX filmpjes, JPG fotobestanden en zelfs tekstbestanden! Deze prachtige speler heeft bovendien een batterijduur van maar liefst 60 uur waardoor je hem dagen achter elkaar kunt gebruiken zonder dat je hem hoeft op te laden. En met een gewicht van slechts 53 gram neem je hem gemakkelijk overal mee naartoe. Dankzij een grote hoeveelheid equalizers kun je het geluid aanpassen naar je eigen smaak en kun je optimaal genieten van zowel pop, rock, dance, R&B als Klassieke muziek. De iAudio 7 komt in menige test als beste uit de bus en heeft een ongeëvenaarde geluidskwaliteit, beeldkwaliteit en batterijduur. Dus zoek je top kwaliteit in een handige strak vormgegeven behuizing dan zul je je Cowon iAudio voortaan nooit mer thuis laten liggen!
Merk: iAudio
Type: iAudio 7
Afspeelformaten: MP3 / WMA / OGG / FLAC / XivD MPEG-4 / JPG / TXT
Bestandsinformatie: MP3: ID3 / WMA: Tag info / WMV: DRM 10
Intern geheugen: 8 GB
USB 2.0 interface
Lithium Polymer Accu met 60 uur speeltijd
1.3 inch OLED scherm
Equalizers: Flat / Pop / Rock / Jazz / Classic / Vocal / User / BBE / Mach3 Bass / MP Enhance / 3D Surround Support
Output Power: 26 mW + 26 mW 16 Ohm
Signal to Noise: 95 dB
Frequentie: 20 Hz ~ 20KHz
Opname: Direct Encoding (line in) / Spraak en FM radio opnamen
Afmeting: 35.6 x 76.1 x 19 mm
Gewicht: 53 gram
Meegeleverd: Software / Stereo Earphones / USB Kabel / Handleiding / Line in kabel
Garantie: 2 jaar
99euro bij ibood![]()

Weet iemand eigenlijk wat tegenwoordig kwalitatief gezien de betere mp3-spelers zijn?
Creative, iRiver
ipod heb ik totaal geen vertrouwen meer in (eigenlijk ook nooit gehad). Zodra hij uit is haal ik de nieuwe Zen X-Fi.
Ben nu ook in het bezit van een Creative, kwaliteit bevalt me erg goed. iPod heeft me nooit bevallen vanwege het minimale uitgangsvermogen. iRiver heb ik wel wat mooie spelertjes zien liggen, maar er zullen toch nog wel merken zijn die een stapje verder gaan wat kwaliteit, duurzaamheid, vormgeving betreft?
Ipod heeft genoeg uitgangsvermogen om te beluisteren via een koptelefoon. Je moet er alleen niet die standaard Applezooi op laten staan. Ik heb er Rockbox firmware op staan en dan kan je je oren toch echt totaal naar de klote helpen als je dat zou willen. Met Rockbox er op klinkt het geluid ook beter dan via de standaard firmware van Apple.
Grootste nadeel van de Ipod vind ik de lage accuduur, het geluid is verder prima. Mits je Rockbox gebruikt natuurlijk.

looking BIG Rene, ga je die hond trouwens ook NOS ether voeren? roer het een beetje door zen pedigree, merkt ie niks van!![]()