Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

goede tip:

laat je vriendin ZELF haar schoenen/kleding uitzoeken, en als cadeau betaal jij het bij de kassa!
:thumbs:

Lol man wtf :P , ik heb men moeder ze laten uitkiezen. En mijn vriendin vindt ze mooi... ze draagt ze nu al iedere dag.

Jullie zijn zelf venten imo wat zitten jullie dan commentaar te geven op schoenen , laat vrouwen dat doen...

weet niet hoe oud je vriendin is, maar ruil het nu het nog kan

Ze kon ze inruilen , daar had ik wel voor gezorgd :P.
Dusjah don't blame me , zij vind ze mooi , en ze krijgt er alleen maar goede commentaren over... Mijn probleem niet meer :') .

Kent er hier iemand hier iets van plasma tv's en stereo-installaties? Ik alvast niet dus als iemand hier een advies kan geven, zou super zijn. ;)
Zou minstens een 42" inch moeten zijn, full hd, zwarte layout. Stereo moet met een versterker zijn en twee "staantorens", subwoover weet ik niet? Zal ook gebruikt worden voor muziek.
budget voor tv maximaal 1500-1700€, voor stereo-installatie let's say 1200-1500€ all-in.

nou?! :mad:

Lol man wtf :P , ik heb men moeder ze laten uitkiezen. En mijn vriendin vindt ze mooi... ze draagt ze nu al iedere dag.

Jullie zijn zelf venten imo wat zitten jullie dan commentaar te geven op schoenen , laat vrouwen dat doen...

:o Altijd een vriendin (niet je eigen vriendin dus) laten kiezen man...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe beagle:D

Ze houdt echt van je he...

Ipod touch 8 gb, had nog geen mp3 spelertje.

wel grappig, alleen batterij duur valt wat tegen, verder is het zeker een leuk pruts dingetje.

ipod-touch-hubbub.jpg

nou?! :mad:

:o Altijd een vriendin (niet je eigen vriendin dus) laten kiezen man...

Wij kunnen jou niks aanraden, niemand, beste manier is gewoon mediamarkt binnenstappen en kijken welke tv je het mooiste vindt die genoeg hdmi ingangen heeft en full hd is. Dat mag verder allemaal geeen probleem zijn, heb je je keuze gemaakt kun je alsnog kijken of je hem bijvoorbeeld online kunt kopen ergens, scheelt al gauw bij zo'n tv 200 euro.

Voor Geluidsinstalatie moet je nagaan wat je wilt, 5 speakers + sub of gewoon stereo. Maar voor die prijsklasse moet je toch bij de audiowinkels gaan kijken. Daar kun je ze gewoon beluisteren, en eventueel ook weer online kopen.

Dit is de enigste manier om zeker geen miskoop te maken;)

logitech_z2300_2.1_THX_speakers.gif

en

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net alles even geïnstalleerd.. Morgen maar even testen! Denk niet dat mijn buren het nu een goed tijdstip vinden daarvoor.. :D

waarom zo'n klein setje bij zo'n geluidskaart? :o

SuperKnurft , waarom de I Pod? Zulke ondingen zijn het, overhyped en te hoog geprijsd.

waarom zo'n klein setje bij zo'n geluidskaart? :o

Zoals Schaapiej inderdaad ook al zei, de z-2300 is THX gecertificeerd. In totaal 200 watt vermogen geloof ik. Ben hem nu wat aan het testen en moet zeggen.. Hij kan echt ongelofelijk hard. Al zet ik het geluid op 1/4 (met de bass op z'n laagst), dan gaat het al behoorlijk hard. Al zet ik de bass dan volledig aan (met geluid op 1/4) dan tril je al aardig weg.. Hoop dat mijn buren straks even wegzijn, wil er wel eens ff een bass-test tegenaan gooien. :D

Wel ben ik nog aan het kloten met de instellingen van de Creative Xi-Fi Extreme Music. Er zitten zoveel opties op! Ben er nog niet uit wat nu het beste klinkt. :rolleyes:

Zoals Schaapiej inderdaad ook al zei, de z-2300 is THX gecertificeerd. In totaal 200 watt vermogen geloof ik. Ben hem nu wat aan het testen en moet zeggen.. Hij kan echt ongelofelijk hard. Al zet ik het geluid op 1/4 (met de bass op z'n laagst), dan gaat het al behoorlijk hard. Al zet ik de bass dan volledig aan (met geluid op 1/4) dan tril je al aardig weg.. Hoop dat mijn buren straks even wegzijn, wil er wel eens ff een bass-test tegenaan gooien. :D

Wel ben ik nog aan het kloten met de instellingen van de Creative Xi-Fi Extreme Music. Er zitten zoveel opties op! Ben er nog niet uit wat nu het beste klinkt. :rolleyes:

Mooi setje zeker niet verkeerd, ik heb de Z5500 die is ook THX gecertificeerd.

oooh Thx is de Bomb! :roflol:

late we eerlijk zijn , is meer een marketingstrategie tegenwoordig dan een echt keurmerk ;)

overigens gaat het "keurmerk" over het geheel, en heeft niks te maken met de speaker of versterker kwaliteit zelf.

vooral bij 2.1 setjes is THX totaal uit zn verband getrokken en daardoor al helemaal irrelevant.

THX

.........ha ha ha........

Terug
Naar boven