Hudge
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oooh Thx is de Bomb!![]()
late we eerlijk zijn , is meer een marketingstrategie tegenwoordig dan een echt keurmerk![]()
overigens gaat het "keurmerk" over het geheel, en heeft niks te maken met de speaker of versterker kwaliteit zelf.
vooral bij 2.1 setjes is THX totaal uit zn verband getrokken en daardoor al helemaal irrelevant.
^^
SuperKnurft , waarom de I Pod? Zulke ondingen zijn het, overhyped en te hoog geprijsd.
) 

oooh Thx is de Bomb!![]()
late we eerlijk zijn , is meer een marketingstrategie tegenwoordig dan een echt keurmerk![]()
overigens gaat het "keurmerk" over het geheel, en heeft niks te maken met de speaker of versterker kwaliteit zelf.
vooral bij 2.1 setjes is THX totaal uit zn verband getrokken en daardoor al helemaal irrelevant.
Tegenwoordig staat er op elk setje van meer dan 150 eurie al "THX certified" idd. 4 jaar geleden heb ik zo'n 2.1 setje van Cambridge Soundworks gekocht met ong 300RMS Watt, daar heb ik toch veel plezier van gehad (feesten etc). Alleen liep ik dus vandaag door de mediamarkt en zag ik zo'n 2.1 setje van logitech waar ook doodleuk THX opstaat.. Enige wat er leuk aan was dat ie hard ging, alleen jammer genoeg een "dof" geluid en niet echt kwaliteit. Maarja goed waar gaat het de gemiddelde jongere om: "ja deze is thx kijk maar hoe hard hij kan"
Stuur er 300W in en je hebt een gesmolten plak plastic op je bureau liggen.Is nice, very nice
http://i251.photobucket.com/albums/gg284/HCCForums/Samsung201-2.jpg
Nu nog digitale tv![]()

300 WattStuur er 300W in en je hebt een gesmolten plak plastic op je bureau liggen.
Wattages zeggen praktisch NIETS. Meest useless gegeven van een speaker/versterker imo.
RMS staat voor het gemiddeld vermogen dat een box over langere periode kan leveren (een uur geloof ik).
Als er dus een vermogen in de specificaties staat zonder RMS is dit vaak een piekspanning. Stel dat een box 1000W kan leveren dan is dat hoogstens voor een seconde en dan nog maar een paar keer in de zoveel tijd. In de praktijk heb je er dus helemaal niks aan.
RMS is daarom een iets betrouwbaardere meting omdat het aangeeft wat een box kan leveren over langere periode.

Ah ok thanks, ik snap het
Klopt deze reactie dan wel op builderb?![]()
Valt heel goed mee hoor dat rood. Je ziet het eigenlijk amper.Nice, de 656 serie van Samsung. Ik zat een half jaar geleden te twijfelen tussen een 32" 656 en een 37" 552. Het is de laatste geworden, ook omdat ik dat rood niet zo mooi vind persoonlijk, maar de specs zijn natuurlijk wel beter. Ik moet zelf ook eigenlijk nog digitale (HD)tv nemen, maar is er nog niet van gekomen.