Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

een paar uur kijkplezier:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik was in een mafiamood.. scarface had ik al gedownload, the godfather wou ik kopen vanwege het feit dat ik de dvds dan in een mooie dvdbox had.

Altec Lansing >>>>>>>> Logitech

SuperKnurft , waarom de I Pod? Zulke ondingen zijn het, overhyped en te hoog geprijsd.

Nou:

De ipod nano kost rond de 120 euro, de ipod touch kostte 180 euro bij de dixons.

Dat is 60 euro meer voor een apparaat wat veeeel meer kan. (internet etc)

Ik ga na het weekend 5 daagjes naar berlijn dus had even een ipodje nodig, en het internet is handig voor in het hotel even mail checken, nieuws etc. (dbb? :p)

Dus dat is de reden, na volgende week verkoop ik hem aan mijn pa en koop ik een iphone (ja had ik beter meteen moeten doen, maar dit was een soort halve inpulse aankoop, liep toevallig langs de dixons, en ik dacht: "he dat is wel makkelijk") :D

En ja 'onding' je bedoeld de grootte?, dat vrouwen hem niet in hun broekzak kunnen dragen met skinny jeans kan ik me voorstellen. Maar mijn broeken zijn ruim zat voor een ipod touch :p

Is nice, very nice :)

Samsung201-2.jpg

Nu nog digitale tv :p

oooh Thx is de Bomb! :roflol:

late we eerlijk zijn , is meer een marketingstrategie tegenwoordig dan een echt keurmerk ;)

overigens gaat het "keurmerk" over het geheel, en heeft niks te maken met de speaker of versterker kwaliteit zelf.

vooral bij 2.1 setjes is THX totaal uit zn verband getrokken en daardoor al helemaal irrelevant.

Tegenwoordig staat er op elk setje van meer dan 150 eurie al "THX certified" idd. 4 jaar geleden heb ik zo'n 2.1 setje van Cambridge Soundworks gekocht met ong 300RMS Watt, daar heb ik toch veel plezier van gehad (feesten etc). Alleen liep ik dus vandaag door de mediamarkt en zag ik zo'n 2.1 setje van logitech waar ook doodleuk THX opstaat.. Enige wat er leuk aan was dat ie hard ging, alleen jammer genoeg een "dof" geluid en niet echt kwaliteit. Maarja goed waar gaat het de gemiddelde jongere om: "ja deze is thx kijk maar hoe hard hij kan"

Voor mij nooit meer computersetjes, koop liever 2 bookshelf speakers van een deftig hifi merk. Kost iets meer maar het is het dubbel waard :)

Tegenwoordig staat er op elk setje van meer dan 150 eurie al "THX certified" idd. 4 jaar geleden heb ik zo'n 2.1 setje van Cambridge Soundworks gekocht met ong 300RMS Watt, daar heb ik toch veel plezier van gehad (feesten etc). Alleen liep ik dus vandaag door de mediamarkt en zag ik zo'n 2.1 setje van logitech waar ook doodleuk THX opstaat.. Enige wat er leuk aan was dat ie hard ging, alleen jammer genoeg een "dof" geluid en niet echt kwaliteit. Maarja goed waar gaat het de gemiddelde jongere om: "ja deze is thx kijk maar hoe hard hij kan"

300 Watt :roflol: Stuur er 300W in en je hebt een gesmolten plak plastic op je bureau liggen.

Wattages zeggen praktisch NIETS. Meest useless gegeven van een speaker/versterker imo.

Z-2300 is een leuk setje, ook een tijd gehad. Maar vergeleken met goede speakers zijn ze echt waardeloos. Heb nu een leuk studio monitor setje van m-audio en die ownt logitech zwaar en heeft een thx certificaat:D

Een vriend van mij heeft de z-2300 ook, heeft altijd de bass helemaal open staan, en het klingt voor geen meter:D

Dan nog......(even los van het feit dat je niet weet wat RMS betekend want je reactie slaat nergens op)

Belangrijk is hoe gevoelig je boxen zijn. 300 watt is niet interessant als de gevoeligheid zwaar onder de 70dB ligt. Een verdubbeling van het wattage geeft 3dB extra aan volume. Check maar eens hoeveel SPL het is voor de gein. Weet je welk volume je box geeft bij 1 watt.

Oh, over geluidskwaliteit zal ik maar niks zeggen.

Laatst bewerkt:

RMS staat voor het gemiddeld vermogen dat een box over langere periode kan leveren (een uur geloof ik).

Als er dus een vermogen in de specificaties staat zonder RMS is dit vaak een piekspanning. Stel dat een box 1000W kan leveren dan is dat hoogstens voor een seconde en dan nog maar een paar keer in de zoveel tijd. In de praktijk heb je er dus helemaal niks aan.

RMS is daarom een iets betrouwbaardere meting omdat het aangeeft wat een box kan leveren over langere periode.

RMS staat voor het gemiddeld vermogen dat een box over langere periode kan leveren (een uur geloof ik).

Als er dus een vermogen in de specificaties staat zonder RMS is dit vaak een piekspanning. Stel dat een box 1000W kan leveren dan is dat hoogstens voor een seconde en dan nog maar een paar keer in de zoveel tijd. In de praktijk heb je er dus helemaal niks aan.

RMS is daarom een iets betrouwbaardere meting omdat het aangeeft wat een box kan leveren over langere periode.

Ah ok thanks, ik snap het :thumb:

Klopt deze reactie dan wel op builderb? :o

Ah ok thanks, ik snap het :thumb:

Klopt deze reactie dan wel op builderb? :o

Ja gedeeltelijk wel. Hij zou die 300W dus wel makkelijk moeten kunnen leveren zonder te smelten. Builder heeft er wel gelijk in dat het feitelijk vrij weinig zegt over de kwaliteit van het geluid van de box en zelfs niet over hoe 'gaaf' de bass klinkt etc. Dat wordt veel meer bepaald door het materiaal van de speaker en de samenstelling van de kast.

Ok, weer een stukkie wijzer. :)

Nice, de 656 serie van Samsung. Ik zat een half jaar geleden te twijfelen tussen een 32" 656 en een 37" 552. Het is de laatste geworden, ook omdat ik dat rood niet zo mooi vind persoonlijk, maar de specs zijn natuurlijk wel beter. Ik moet zelf ook eigenlijk nog digitale (HD)tv nemen, maar is er nog niet van gekomen.
Valt heel goed mee hoor dat rood. Je ziet het eigenlijk amper.

Terug
Naar boven