Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

4 nieuwe Yokohama A048's. 700 euro's armer, maar zouden toch minstens een 5k km moeten meegaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor m'n vriendin... Ze is gek van bloemen, en ze vindt Swatch coole horloges, dusja, wat koop je dan:

En dan maar hopen dat ze 'm mooi vindt.

Maus B zei:
Voor m'n vriendin... Ze is gek van bloemen, en ze vindt Swatch coole horloges, dusja, wat koop je dan:

En dan maar hopen dat ze 'm mooi vindt.

Nice :D

Als de batterij op is kan je 'm weggooien:)

Peoples zei:
Nog niet gekocht maar staat wel op zeer korte termijn op de planning.

Hiermee troeft ik jullie allemaal af :D Gooi je HD, LCD of Plasma scherm maar in de prullenbak ik presenteer jullie: THE FUTURE!!

Philips_3D_IntelligentDisplay.gif

meer informatie: [Link niet meer beschikbaar]

Aangezien ik werk bij het enige bedrijf in de Benelux die deze verkoopt cq verhuurt heb ik al gezien wat deze tv kan. ITS AMAZING!! :eek:

verkoopprijs: 15.000 euro...

Ziet er leuk uit. Jammer dat er de komende 10 jaar nog niets uitgezonden gaat worden in 3D dus zonde van het geld imo

Marijn zei:
zojuist besteld:

heb um vandaag gekregen, en kijk es wat ie mooie foto's kan maken.

beetje gay die bloempjes maar was om te kijken hoe de kleuren waren.

ik moet nog een beetje uitvogelen wat hij allemaal kan.
Ik ben maar een amateur op het gebied van foto's maken dus weet niet precies waar ik op moet letten.
Dit is mijn eerste digitale camera en de lat ligt al direct hoog. :D Filmpjes zijn ook MOOI, hij maakt 10 frames per seconde wat tegen viel (dacht ik) maar ook die zijn van goede kwaliteit.

pat21 zei:
Ziet er leuk uit. Jammer dat er de komende 10 jaar nog niets uitgezonden gaat worden in 3D dus zonde van het geld imo

Binnen 2 a 3 jaar worden er zelf films opgenomen in 3d, tv programma's zullen snel volgen. Daarnaast is het ook een normale HD tv dus geen weg gegooid geld imo.

Peoples zei:
Binnen 2 a 3 jaar worden er zelf films opgenomen in 3d, tv programma's zullen snel volgen. Daarnaast is het ook een normale HD tv dus geen weg gegooid geld imo.

Kijk eens naar breedbeeld tv. TV's worden al jaren verkocht maar nu nog zenden die klotezenders het uit in een normaal beeld. Ze zeggen telkens dat het er snel aankomt maar dat is nog nooit gebeurt. Dat gaat ook gebeuren met HD-tv. Ik geloof er niet in

Terug
Naar boven