- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
akiraC zei:
2007?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
akiraC zei:
RubenSossa zei:
eduardjanssen zei:

Ja...Yzord zei:
Peoples zei:Voor Peoples is die natuurlijk niet zo duur... inkoopsprijs zeg maar
@ janssen... die tv is 42 inch... is wat moeilijk ongezien mee te nemen![]()

Mikki zei:
je liegt....
Peoples zei:
...Mikki zei:

Maus B zei:Voor m'n vriendin... Ze is gek van bloemen, en ze vindt Swatch coole horloges, dusja, wat koop je dan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dan maar hopen dat ze 'm mooi vindt.

jordy zei:
Peoples zei:Nog niet gekocht maar staat wel op zeer korte termijn op de planning.
Hiermee troeft ik jullie allemaal afGooi je HD, LCD of Plasma scherm maar in de prullenbak ik presenteer jullie: THE FUTURE!!
![]()
meer informatie: [Link niet meer beschikbaar]
Aangezien ik werk bij het enige bedrijf in de Benelux die deze verkoopt cq verhuurt heb ik al gezien wat deze tv kan. ITS AMAZING!!![]()
verkoopprijs: 15.000 euro...
Marijn zei:zojuist besteld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Filmpjes zijn ook MOOI, hij maakt 10 frames per seconde wat tegen viel (dacht ik) maar ook die zijn van goede kwaliteit.pat21 zei:Ziet er leuk uit. Jammer dat er de komende 10 jaar nog niets uitgezonden gaat worden in 3D dus zonde van het geld imo
Marijn zei:beetje gay die bloempjes maar was om te kijken hoe de kleuren waren.

Peoples zei:Binnen 2 a 3 jaar worden er zelf films opgenomen in 3d, tv programma's zullen snel volgen. Daarnaast is het ook een normale HD tv dus geen weg gegooid geld imo.