- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
akiraC zei:
RubenSossa zei:
Yff zei:2 paar Allstars vers uit Amerika
geen zin in foto's maken![]()
dus ik zoek wat nieuwe markten 
BoTo zei:wat betaal je qua verzending en waar koop je ze ergens?
m'n rode bikkembergjes wat beu en als je hier schoenen koopt heeft iedereen ze ook een week laterdus ik zoek wat nieuwe markten
![]()

Yff zei:

Mikki zei:

Koosjebram zei:http://imageshack.us/
Mooie 32" CRT tv die ook overweg kan met HD 720p/1080i compleet met
HDMI aansluiting.
Top beeld,jammer dat het wk niet (echt) in HD wordt uitgezonden
BoTo zei:
Mikki zei:
Me moeder ging naar Amerika voor dr werk en heeft ze toen meegenomen Maar het is zeker wel mogelijk hoor.. voor allstars betaal je in de VS zo'n 40 dollar; terwijl je hier voor (nieuw assortiment) zeker 60 euro betaald.. Ik heb alleen geen idee hoeveel je meot betalen aan verzendkosten want zo vaak koop ik niet iets in het buitenland..
Ik weet niet of je aan Allstars zat te denken? op de site www.converse.com kan je iig bij shop kijken.. Boven de 75dollar is gratis verzending maar weet niet of dit ook geldt voor buitenland.
Hoop dat je er wat aan hebt.. Verder denk ik dat je gewoon bij online shops een beetje moet kijken en als je dan doet alsof je gaat bestellen kan je iig zien hoeveel je aan verzendkosten moet betalen..
Laat me even weten als je wat leuks hebt gekocht
xx
) maar ga binnekort wel eens kijken overal op internet en kijken of er voordeel uit te halen valt.)EricR zei:Die Philips geeft het ook niet in HD weer volgens mij, dus dat maakt niet uit. Blijft verder prima beeld, CRT is nog steeds beter dan LCD of Plasma. Dit is de 9551 toch van Philips?
WK wordt overigens wel in HD uitgezonden, maar verkloot door de NOB en
daarna de decoders.

EricR zei:Is een strakke TV, alleen weer een bakbeest. Dat vind ik dan het grote voordeel van een LCD-scherm. Heb hier ook nog zo'n bakbeest staan, die inderdaad beter beeld geeft dan mijn LCD-TV, maar ja mijn CRT kan geen HD aan.