AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Er is een aardig potje geld nodig om HD te implemteren dus ze wachten de markt eerst af voordat ze dit gaan doen. Maar dat is altijd al zo geweest dus je kon er op wachten dat dit ook het geval zou zijn met HD.

Yff zei:
2 paar Allstars vers uit Amerika :)

geen zin in foto's maken :rolleyes:

wat betaal je qua verzending en waar koop je ze ergens?

m'n rode bikkembergjes wat beu en als je hier schoenen koopt heeft iedereen ze ook een week later :rolleyes: dus ik zoek wat nieuwe markten ;)

BoTo zei:
wat betaal je qua verzending en waar koop je ze ergens?

m'n rode bikkembergjes wat beu en als je hier schoenen koopt heeft iedereen ze ook een week later :rolleyes: dus ik zoek wat nieuwe markten ;)

Check reply op je PM ;)

thx karma :)

Koosjebram zei:
http://imageshack.us/

Mooie 32" CRT tv die ook overweg kan met HD 720p/1080i compleet met
HDMI aansluiting.
Top beeld,jammer dat het wk niet (echt) in HD wordt uitgezonden

Die Philips geeft het ook niet in HD weer volgens mij, dus dat maakt niet uit. Blijft verder prima beeld, CRT is nog steeds beter dan LCD of Plasma. Dit is de 9551 toch van Philips?

WK wordt overigens wel in HD uitgezonden, maar verkloot door de NOB en daarna de decoders.

Mikki zei:
oh mag ik dat ook weten misschien ? :o

Me moeder ging naar Amerika voor dr werk en heeft ze toen meegenomen Maar het is zeker wel mogelijk hoor.. voor allstars betaal je in de VS zo'n 40 dollar; terwijl je hier voor (nieuw assortiment) zeker 60 euro betaald.. Ik heb alleen geen idee hoeveel je meot betalen aan verzendkosten want zo vaak koop ik niet iets in het buitenland..

Ik weet niet of je aan Allstars zat te denken? op de site www.converse.com kan je iig bij shop kijken.. Boven de 75dollar is gratis verzending maar weet niet of dit ook geldt voor buitenland.

Hoop dat je er wat aan hebt.. Verder denk ik dat je gewoon bij online shops een beetje moet kijken en als je dan doet alsof je gaat bestellen kan je iig zien hoeveel je aan verzendkosten moet betalen..

Laat me even weten als je wat leuks hebt gekocht

xx

(Staan we leuke schoenen bij (de normale met sportieve look dan (sommige ervan ;p) voor mij persoonlijk ;) ) maar ga binnekort wel eens kijken overal op internet en kijken of er voordeel uit te halen valt.)

T

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag 2 van deze jongens gekocht voor mijn collega.

Kosten: €0,90 cent

EricR zei:
Die Philips geeft het ook niet in HD weer volgens mij, dus dat maakt niet uit. Blijft verder prima beeld, CRT is nog steeds beter dan LCD of Plasma. Dit is de 9551 toch van Philips?

WK wordt overigens wel in HD uitgezonden, maar verkloot door de NOB en
daarna de decoders.

Jep is de 9551,niet echt de goeie resolutie voor HD maar op 720p zou ie veel middensegment LCD's verslaan,op 1080i wordt t wat minder.
Ik zit hier met UPC,die hebben nog geeneens decoders om het WK te verkloten:D

Is een strakke TV, alleen weer een bakbeest. Dat vind ik dan het grote voordeel van een LCD-scherm. Heb hier ook nog zo'n bakbeest staan, die inderdaad beter beeld geeft dan mijn LCD-TV, maar ja mijn CRT kan geen HD aan.

EricR zei:
Is een strakke TV, alleen weer een bakbeest. Dat vind ik dan het grote voordeel van een LCD-scherm. Heb hier ook nog zo'n bakbeest staan, die inderdaad beter beeld geeft dan mijn LCD-TV, maar ja mijn CRT kan geen HD aan.

Bakbeest=goede diefstalbeveiliging,als mijne gestolen wordt moet t zeker een DBB'er zijn.
Welk normaal mens zou er nou met een 55 kilo zware tv een sprintje gaan trekken:D

jeej nieuwe notebook

t2500 proc
2gig aan ram
x1400
9 cell batterij
1680x1050 reso scherm 15.4" breedbeeld ubersnel scherm
80gig @ 5400 rpm

Die 9 cell batterij doet het hem Homer. Leuk schermpje er op, prettige resolutie om mee te werken.

Welk merk trouwens?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verdomme hoe werkt dat?:mad:

:shoot: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven