MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jazeker! Je brengt me op een idee. Makkelijker kan haast niet.
Je kan waarschijnlijk zelfs in de ochtend je vlees/groenten uit de vrieser pakken en in dat ding laten ontdooien.

Laat nog even weten hoe die bevalt svp(over 2 weken ofzo):D

kijk jij denkt zo ongeveer net zoals ik zei de gek (of zo gek nog niet) maar het broodje bapau smaakte goed zo beter als uit de magnetron het broodje was luchtiger..

Wat kost zo'n ding ongeveer?:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RF60C.jpg

composetje van 250w rms + platte subkist met ingebouwde versterker van pioneer + instalatie anti vibratiematten in de deurpanelen totale kostprijs 850 euro

Wat kost zo'n ding ongeveer?:)

die ik heb kost in de winkel 70 euro via internet een paar euro goedkoper ..maar je hebt er al vanaf een 40 euro ;maar ik dacht dat deze wat beter .makkelijker was en ik wilde er perse eentje met drie schalen ..

RF60C.jpg

composetje van 250w rms + platte subkist met ingebouwde versterker van pioneer + instalatie anti vibratiematten in de deurpanelen totale kostprijs 850 euro

Zal wel lekker gaan klinken in je auto.
Mooi setje ook

die ik heb kost in de winkel 70 euro via internet een paar euro goedkoper ..maar je hebt er al vanaf een 40 euro ;maar ik dacht dat deze wat beter .makkelijker was en ik wilde er perse eentje met drie schalen ..

ik heb er eentje voor 30euro gekocht ongeveer, ook 3 schalen, kwam uit de Blokker dacht ik...

Samsung 1Tb schijf.

m_g5.jpg

Logitech G5

coole muis ericr !

die muis heb ik ook;p

Ibood van de dag, speakerdock voor mijn Ipod.

gisteren deze gehaald voor in mn kamer:

37" (94 cm)

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=147577650

foto's zijn te klein om hier te plaatsen
Wou me eerst een oudere versie aanschaffen, maar er was altijd wel eens iets mis, beter deze, kost iets meer, maar ik heb 1jaar garantie/onderhoud en het is bij een betrouwbare garage:p

Patriot viper 2x2gb ddr3 1800mhz voor het extreme overkloken
Patriot_Viper_DDR3-1800.jpg

Werkt goed !!! Zelfs op een striker 2 extreme 790i chipset krijg ik hem op 2gig met 8-8-8-24 timings

x1htciph8.jpg
Vandaag ontvangen.

Sonyericsson Xperia X1. echt gaaf toestel.

Ik heb 2 jarig Vodafone 27.50 per maand voor 22,- per maand.

Inclusief 2 jaar zorgeloos internet voor 10 euro per maand (waarvan het eerste jaar maar 4.50 per maand).

moest 66,- bijbetalen.

los zo rond de 600 ballen.

Terug
Naar boven