AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Toetsenbord lijkt mij ook uber!
Daarom heb ik ook net de Sony Ericson Xperia besteld:cool:
(Zie de telefoon hierboven die Xto ook heeft)
Heb nog even getwijfeld tussen de Touch Pro en de Xperia maar toch voor de Xperia gegaan.
Kijk maar eens op deze site wat die allemaal kan:
http://www.sonyericsson.com/x1/index.aspx?nl-nl
hm ja, twijfelde er zelf ook tussen, maar xperia is vooral voor stylus, en touch pro voor je vingers, dus denk dat ik de toch pro neem.

zou ik ook doen, ik heb zelf de HTC diamond en ik vind die stylus best k*t. Heb 10x liever een toetsenbord.

doelde met stylus/vinger meer op de software zelf als de mediaplayer etc. etc. dat is bij de diamond wel op vingers gericht en bij xperia meer op je stylus.

onscreen toetsenbord is opzich te doen, maar niet als je veel typt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(voor mijn neefje)

(voor mezelf... dat worden weer hamburgertjes)

hm ja, twijfelde er zelf ook tussen, maar xperia is vooral voor stylus, en touch pro voor je vingers, dus denk dat ik de toch pro neem.
:roflol:

Je bedoelt dus de Touch Flo 3D software?
Die kun je ook op de Xperia installeren. via een panel. zodat je ook nog eens kunt kiezen of je het aan of uit wilt hebben staan.

doelde met stylus/vinger meer op de software zelf als de mediaplayer etc. etc. dat is bij de diamond wel op vingers gericht en bij xperia meer op je stylus.
.

Denk wel dat je gelijk hebt dat de touch pro meer op vingers is gericht dan stylus. Wat de filmpjes laten zien in ieder geval.
Maar heb ook al heel wat youtube filmpjes van de Xperia bekeken en iedereen vind hem met de vingers ook heel toegankelijk.
Heb je al wat reviews bekeken op youtube? Er zijn ook wel wat vergelijkingen te vinden tussen de Touch Pro en Xperia.
Ik heb in iedergeval voor de Xperia gekozen voor de Panels, vertrouwen in software, Batterijduur die bijna 2x zo lang is(intensief gebruik. Touch Pro 1 dag, Xperia 2 dagen), geluid van touch pro is erg laag.

200 Verbatim DVD+r

Nieuwe dvd koffer

2 USB sticks van 8 gb van Platinum

100 lege dvd doosjes

5 dvd-doosjes voor 2 dvd's

Externe HD 500 gb

Dit was het wel zo'n beetje geloof ik.. Lang leve Opus! :D

Denk wel dat je gelijk hebt dat de touch pro meer op vingers is gericht dan stylus. Wat de filmpjes laten zien in ieder geval.
Maar heb ook al heel wat youtube filmpjes van de Xperia bekeken en iedereen vind hem met de vingers ook heel toegankelijk.
Heb je al wat reviews bekeken op youtube? Er zijn ook wel wat vergelijkingen te vinden tussen de Touch Pro en Xperia.
Ik heb in iedergeval voor de Xperia gekozen voor de Panels, vertrouwen in software, Batterijduur die bijna 2x zo lang is(intensief gebruik. Touch Pro 1 dag, Xperia 2 dagen), geluid van touch pro is erg laag.
Als je wilt kun je dus dezelfde software erop installeren als HTC heeft.
Maar tegelijkertijd kun je ook kiezen tussen Sony Ericsson panels en SPB Shell panel.

Ideaal en voor elk wat wils.

touch hd werkt heel relaxed vind ik typen gaat snel genoeg voor mij
music speler is ook erg goed te noemen en de besturing met je vingers gaat helemaal makelijk.

je kan trouwens Sony Ericsson panels en SPB Shell panel ook op de hd zetten.
en je kan touchflo 3d ook op je X1 zetten.

vind tom tom vooral fijn op hd met zo'n groot scherm, alleen ik krijg msn niet aan de praat maar heb er nu fring erop gezet en werkt ook erg goed.

touch hd werkt heel relaxed vind ik typen gaat snel genoeg voor mij
music speler is ook erg goed te noemen en de besturing met je vingers gaat helemaal makelijk.

je kan trouwens Sony Ericsson panels en SPB Shell panel ook op de hd zetten.
en je kan touchflo 3d ook op je X1 zetten.
Jep. omdat ze beiden WM 6.1 hebben kun je inderdaad de software ook van elkaar overnemen.

Als ik het goed begrijp hoef je niet meer naar de software te kijken dus.
Op beidde modellen is alles mogelijk.

:roflol:

Je bedoelt dus de Touch Flo 3D software?
Die kun je ook op de Xperia installeren. via een panel. zodat je ook nog eens kunt kiezen of je het aan of uit wilt hebben staan.
ja, dat klopt, maar dat is best een gedoe (been there, done that)
en je kunt ook de xperia shit op de touch pro gooien ;)

verschil zit 'm dan voornamelijk in het toestel, beide toestellen zijn door htc gemaakt.

ja, dat klopt, maar dat is best een gedoe (been there, done that)
en je kunt ook de xperia shit op de touch pro gooien ;)

verschil zit 'm dan voornamelijk in het toestel, beide toestellen zijn door htc gemaakt.
Ja klopt inderdaad.

Ik laat het mooi zoals ik het nu heb.

Panels + SPB shell en ik vindt het lekker snel en stabiel werken.
Touch flo 3D komt er mss ooit nog wel op. maar vindt ik nu nog niet nodig.

Als ik het goed begrijp hoef je niet meer naar de software te kijken dus.
Op beidde modellen is alles mogelijk.
klopt, gaat vooral om de hardware specs, heb zelf ook wm6.1 op m'n htc wizard van 2005 :P had die touch software er ook op, maar nam veel ruimte in en vond het weinig speciaals.

Terug
Naar boven