marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
[Link niet meer beschikbaar]
sinds gisteren in ijn bezit.
naar wens?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
sinds gisteren in ijn bezit.
Druk aan het uitproberen, maar ik krijg niet direct mijn email door. Moet verzenden/ontvangen en dan zie ik ze pas. Bij mijn HTC kreeg ik het wel direct door. Moet eens zien hoe ik dat kan verbeteren. ZIet er verder heel strak en degelijk uit.

Druk aan het uitproberen, maar ik krijg niet direct mijn email door. Moet verzenden/ontvangen en dan zie ik ze pas. Bij mijn HTC kreeg ik het wel direct door. Moet eens zien hoe ik dat kan verbeteren. ZIet er verder heel strak en degelijk uit.

1500 € met véél moeite en de nodige kennissen. Tis op mijn naam. Het normale bedrag was onbetaalbaar...

Ik krijg mijn Gmail gewoon binnen.Dat probleem heb ik dus ook en ik krijg het niet voor elkaar. Het schijnt wel te moeten kunnen. Dus als jij DE manier ontdekt, dan hoor ik het graag![]()
Ik krijg mijn Gmail gewoon binnen.
Vertel mij even welke mail je gebruikt misschien kan ik jullie verder helpen.
1500 € met véél moeite en de nodige kennissen. Tis op mijn naam. Het normale bedrag was onbetaalbaar...
hoeveel CC heeft je auto dan? ik dacht dat hier in belgië je verzekering niet op de pk's berekend werd maar op het aantal fiscale pk en het aantal fiscale pk wordt toch bekeken in een lijst met het aantal cc ??
of zijn die fiscale pk's alleen voor de inschrijving en wegenbelasting?
hoeveel CC heeft je auto dan? ik dacht dat hier in belgië je verzekering niet op de pk's berekend werd maar op het aantal fiscale pk en het aantal fiscale pk wordt toch bekeken in een lijst met het aantal cc ??
of zijn die fiscale pk's alleen voor de inschrijving en wegenbelasting?
Wat ik heb bij GMAIL:
email adres: jouwemailadres@mailprovider.com
Uw naam: Jouw naam
Weergavenaam voor account: bijvoorbeeld GMAIL
Inkomende mailserver: imap.gmail.com
Accounttype IMAP4
gebruikersnaam: Jouwemailadress@hotmail.com
wachtwoord: jouwwachtwoord
Wachtwoord opslaan aanvinken.
Uitgaande (SMTP) Mailserver: smtp.gmail.com
uitgaande server vereist bevestiging: aanvinken
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van email: aanvinken
Geadvanceerde serverinstellingen aanklikken
SSL vereisen voor inkomende mail: aanvinken
SSL vereisen voor uitgaande mail: Aanvinken
Netwerk verbinding: werk (weet niet of dit voor iedereen geld).
Bij Gmail moest ik het ook aanzetten op de website dat mijn mail doorgestuurd werd naar me mobiel.
Misschien moet dit ook bij hotmail.com

160pk is wss de 1.4 TSI als ik het juist heb.
Autoverzekering = aantal pk's, leeftijd etc.
BIV/Verkeersbelasting= fiscaal aantal pk's
dat zal dus ook niet doorgaan