Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een VW Scirocco 160 pk :booty:

@ Jeppe : De nieuwe? Die is super vet man:thumb:

Uiteraard de nieuwe :D :D

Nee geen foto tis te slecht weer. Google maar een beetje he ;)

Nope manuele bak

dan nog is de sport overbodig, zul je merken :D maar altijd leuk om te hebben voor als je later kids hebt :P

Je had gelijk. Sport krijg ik makkelijk dicht en denk dat ik voor reps genoeg heb aan de Trainer. #1 krijg ik ook zowel links en rechts dicht.

Toch sterker dan ik dacht maar #1,5 of #2 zal wel even duren.

mijn nieuwe aankoop: samsung f700, los toestel. niet heel duur en ik vind hem leuk:D

28kludc.jpg

rk6f44.jpg

@clein: wat is "niet heel erg duur"? Toevallig ben ik ook op zoek naar een nieuwe gsm. Tips buiten deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sowieso deze besteld, vrijdag schijnt de nieuwe collectie te komen dus komt er nog iets bij een vest of een trui! :D

sony-ericsson-c905-gerucht-groot.jpg

sony ericsson c905
lekker toestelletje

@clein: wat is "niet heel erg duur"? Toevallig ben ik ook op zoek naar een nieuwe gsm. Tips buiten deze?

Ik heb er ongeveer 300 euries voor betaald. niet heel duur toch:D. hmmm, ik weet natuurlijk niet naar wat voor mobiel je op zoek bent. maar de sony ericsson xperia x1 of de htc touch pro zijn ook leuke phones, maar als los toestel een stuk duurder en zo veel geld wil ik voor een mobiel ook niet neerleggen. deze phone heb ik gekozen omdat ik het een leuk design vind (anderen zullen het wel een lomp toestel vinden) en je naast het touchscreen ook gebruik kan maken van het qwerty toetsenbord, dus je bent niet geheel afhankelijk van het touchscreen. ik zou echt geen phone willen waar je alleen maar afhankelijk bent van het aanraakscherm zoals bij de iphone. wat ik tav f700 uit de reviews heb opgemaakt is dat het touchscreen soms wat ongevoelig is en dat het wat langer duurt om een foto te maken. maar ja elke telefoon heeft wel minpunten. dus voor een telly in deze prijsklasse zou ik voor f700 gaan. is tenminste ook weer eens wat anders:).

Same here, ik zie dat hij zo'n EUR300,- kost. Bevalt 'ie een beetje?

ik heb hem besteld en moet hem nog ontvangen, hopelijk deze week. ik heb een aanvraag gedaan voor een wit model (hoop dat ze die nog hebben). die ziet er best wel stylish uit. check anders voor reviews op youtube. (check ook de comments). je kan ook kijken onder samsung glyde (=VS versie, iets anders maar over het algemeen hetzelfde). in noord amerika gebruiken ze deze, omdat deze telly gebruik maakt van het cdma en wij in europa gebruik maken van gsm, waar deze versie dus niet werkt.

Je had gelijk. Sport krijg ik makkelijk dicht en denk dat ik voor reps genoeg heb aan de Trainer. #1 krijg ik ook zowel links en rechts dicht.

Toch sterker dan ik dacht maar #1,5 of #2 zal wel even duren.
never doubt the Jonkoman ;)
sony-ericsson-c905-gerucht-groot.jpg

sony ericsson c905
lekker toestelletje

ik heb de iets oudere c902, helaas is die gejat, mee gegooit, sim eruit gehaald, en teruggevonden. maar verder wel leuk toestel :p

@Jeppe: erg vet!!! now give me!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sinds gisteren in ijn bezit.

1500 € met véél moeite en de nodige kennissen. Tis op mijn naam. Het normale bedrag was onbetaalbaar...

Terug
Naar boven