MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nieuwe schoentjes

s6449.jpg

In de zoektocht naar de perfecte Martini en Gin-Tonic maar weer eens een andere gin gekocht. Goed spul maar wel vrij prijzig.

s6449.jpg

In de zoektocht naar de perfecte Martini en Gin-Tonic maar weer eens een andere gin gekocht. Goed spul maar wel vrij prijzig.

Ziet er idd wel goeie uit... waar heb je hem gekocht?? Denk niet dat je het zomaar in de supermarkt kan kopen? :)

Ziet er idd wel goeie uit... waar heb je hem gekocht?? Denk niet dat je het zomaar in de supermarkt kan kopen? :)

In Nederland kan je sterke drank niet kopen in de supermarkt en dit merk koop je ook niet bij iedere slijter. Heb deze fles gekocht bij een speciaalzaak die in principe bijna ieder merk kan leveren. Is wel een fijnproever gin, iets wat ook op het label nog een vermeld wordt.

dankzij het ****ingtrage en hopeloze internet hier een dubbelpost
:mad:

http://www.engadget.com/2008/06/09/iphone-3g-is-finally-official/
originele prijs in de USA ten tijde van levering was $199,-
( voor de 8GB, de 16GB ging dacht ik voor $299,- de deur uit, en de 32GB voor $399,-)

ik was destijds in de States en kan je zeggen dat dat de prijs was die je in de winkel moest betalen.

Ja oké, maar dat zijn de prijzen in combinatie met een abonnement. Ik neem aan dat hier een los toestel voor €599,- bedoeld wordt..

2d15mo9.jpg

Yamaha Blaster 200cc Limited Edition

Ja oké, maar dat zijn de prijzen in combinatie met een abonnement. Ik neem aan dat hier een los toestel voor €599,- bedoeld wordt..
hier op Curacao kun je een losse Iphone 3G krijgen voor Naf1550,-; vergelijkbaar met een dollarprijs van ongeveer $500 (32GB dacht ik)

in Europa zou die prijs dus lager moeten zijn, zeker als het een 8 of 16 GB betreft!

kostte me 33.95

Die is toch nog niet beschikbaar in Nederland en België.

Terug
Naar boven