Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Deze moet ik even posten, 50kg kettlebell die ik vandaag binnen heb gekregen:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

20" Scherm voor op de slaapkamer. Zowel monitor als tv.

Deze moet ik even posten, 50kg kettlebell die ik vandaag binnen heb gekregen:
3238782951_6d0939ec86.jpg

Pas maar op dat je body craft bankje niet doorzakt ;)

Alleen dan is dat zwarte rood :P

Kan ik mijn ilegale praktijken in mijn woonwagen verder door zetten

Lol Nee geld verdienen met pokeren en niet goochelen

Edit

Setjes is bij de aldi verkrijgbaar voor 15 euro in de aanbieding.

15 euro zou ik niet een aanbieding noemen. Die dingen heb ik voor 5 euro ofzo in de winkels zien liggen.

15 euro zou ik niet een aanbieding noemen. Die dingen heb ik voor 5 euro ofzo in de winkels zien liggen.

Ach man, denk je nu echt dat dat mogelijk is dat je voor juist hetzelfde materiaal,doos, grootte enz 5 euro betaalt?

ik weet niet in welke winkels jij gaat, maar in Belgie heb ik dit setje niet gezien voor minder dan 12 euro hoor (ik zeg 12 voor de zekerheid maar ik denk eerder ook 15 euro)...

Ach man, denk je nu echt dat dat mogelijk is dat je voor juist hetzelfde materiaal,doos, grootte enz 5 euro betaalt?

ik weet niet in welke winkels jij gaat, maar in Belgie heb ik dit setje niet gezien voor minder dan 12 euro hoor (ik zeg 12 voor de zekerheid maar ik denk eerder ook 15 euro)...

maw jullie worden genaaid :D

deze heb ik net gekocht

122 pk diesel motor met maar 75000 km van 10/2006 met navi , pdc , auto airco ( dual zone ) , start stop , regen lichtsensor , etc...

groeten

Mooi auto hoeveel?

Ik heb het bij de Action gekocht voor iets van +- 5 euro ofzo. (wel nog nooit gebruikt :p)

jammer van die kleur die bmw

Nitro Pantera + Raiden blackhawk

2ev4029.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven