Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Woon jij in Amerika dan???

er staat toch marokko bij

Nee ik woon in Nederland. Tenminste wat er nog van over is. Heb h'm uit de v.s. laten komen. Het is een Volvo 240. Echt een prachtauto. Geen deukjes geen krasjes, alles ziet er uit alsof ie zo uit de showroom is gekomen. En dat geluid, heerlijk. Voor mij geen afgetrapt golfje waar iedereen al in rijd. Ik hou niet van speelgoed. Dit is tenminste een echt auto. Ik hou van klassiekers. Tegenwoordig gaat het alleen nog maar om milieu. Al die hysterie over het milieu is er alleen maar om het volk meer belasting te laten betalen. Waar zie je nog auto's met klasse, uitstraling. Mooie groote kwaliteitsauto's, die jaren en jaren meegaan.

Nee ik woon in Nederland. Tenminste wat er nog van over is. Heb h'm uit de v.s. laten komen. Het is een Volvo 240. Echt een prachtauto. Geen deukjes geen krasjes, alles ziet er uit alsof ie zo uit de showroom is gekomen. En dat geluid, heerlijk. Voor mij geen afgetrapt golfje waar iedereen al in rijd. Ik hou niet van speelgoed. Dit is tenminste een echt auto. Ik hou van klassiekers. Tegenwoordig gaat het alleen nog maar om milieu. Al die hysterie over het milieu is er alleen maar om het volk meer belasting te laten betalen. Waar zie je nog auto's met klasse, uitstraling. Mooie groote kwaliteitsauto's, die jaren en jaren meegaan.

Knap... zo'n benzinezuipende lijkwagen... :rolleyes:

Niet op deze pagina in ieder geval...

Ik ga em niet showen maar heb me gister ff een iPod Nano gekocht :P

9085064333.gif

De nagelaten fragmenten van Nietzsche over zijn wil tot macht, voor ieder een must om in huis te hebben, zelfs al lees je het niet!!

@schavuit1986

Heeft het veel gekost om hem hier te halen uit de USA ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@homer17: er zit een V8 hemiblok in dwaas
@kamikaza: 849 incl rompslomp

Mazda 323F (foto's van mijn auto zet ik er binnenkort op, bijlage precies dezelfde type).

Nieuwe lens voor mijn EOS 450 D :)

Diezelfde dag gelijk een tryout gehad en de volgende pics gemaakt:

Stukje hert op de loendermark

En nog wat hertenbiefstukjes :)

De tryout van deze lens kon niet beter :D

nieuw wagentje gekocht, vanavond heb ik 'm :

zu37h3.jpg

Terug
Naar boven