XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Euh nee, het is een vrouwtje. En hoe ik dat zie? Omdat het vrouwtje het mannetje geen 5 minuten gerust laat en staart- en nekbijt, terwijl hij er amper op reageert.

Ray Ban 3025
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En wat spelletjes voor de xbox.

51ik5wgbJfL._SL500_AA280_.jpg

Fifa had ik al, maar ik had hem verkocht...toen kreeg ik er spijt van dus weer teruggekocht :p

Vette bril bro
Als je paar maandjes had gewacht had je fifa 2010 ;)

Een polarisatiefilter werkt als volgt:

en wordt gebruikt om de volgende redenen:

1. ongewenste spiegelingen eruit filteren:

zo kun je bijvoorbeeld ook de reflecties in het water eruit filteren zodat je door het water heen kijkt en niet naar de oppervlakte ervan.

2. Doordat verstrooid licht eruit wordt gefilterd krijg je rijkere kleuren:

3: bescherming van je objectief (lens)

Een polarisatiefilter kun je draaien en daarmee de werking afzwakken of versterken. Je kunt het vergelijken met een polaroid zonnebril.

Kheb ook 2 baardagamen zitten. Willen alleen niet paren. Vrouwtje wil wel, mannetje ni. Kdenk dat het ne homo is ofzo. lol

lol, bij mij zit de man apart van de vrouwtjes (wil dit jaar niet kweken) maar 1 van de vrouwtjes kruipt nu maar bovenop een ander vrouwtje door gebrek aan wat dragonlove :p

Een polarisatiefilter is geen filter die je constant op je objectief wil laten zitten. De situaties die jij weergeeft zijn inderdaad situaties waar een polarisatiefilter uitkomst biedt maar in andere situaties is een polarisatiefilter een recept voor onderbelichte en niet kleurechte foto's. Als je overdag al stops wil verliezen omdat je gebruik wil maken van langzamere sluitertijden dan kan je beter een neutral density (ND) filter gebruiken.

Ter bescherming van je objectieven kan je een UV-filter gebruiken, ook al vind ik zelf ieder onnodig filter dat voor een kwaliteitsobjectief wordt geplaatst verspilling van het objectief.

Een polarisatiefilter is geen filter die je constant op je objectief wil laten zitten. De situaties die jij weergeeft zijn inderdaad situaties waar een polarisatiefilter uitkomst biedt maar in andere situaties is een polarisatiefilter een recept voor onderbelichte en niet kleurechte foto's. Als je overdag al stops wil verliezen omdat je gebruik wil maken van langzamere sluitertijden dan kan je beter een neutral density (ND) filter gebruiken.

Ter bescherming van je objectieven kan je een UV-filter gebruiken, ook al vind ik zelf ieder onnodig filter dat voor een kwaliteitsobjectief wordt geplaatst verspilling van het objectief.

Daarom is het ook zo makkelijk dat je de werking van een polarfilter kunt verzwakken of versterken dmv draaien. Verder zal je hooguit 2 stops verliezen, dus met een lichtsterke lens met Image Stabilisation (4 stops compensatie) zal het verlies van 2 stops overdag zelden een probleem zijn. Een ND filter zwakt gewoon alle golflengtes af zodat je in staat bent om lange sluitertijden te gebruiken zonder overbelichting te krijgen. Dat is dus een heel andere functie.

Edit: wat betreft bescherming met uv-filter; liever een kras op een filter van 15 euro dan op het objectief van enkele honderden ;)

Laatst bewerkt:
Een polarisatiefilter werkt als volgt:

en wordt gebruikt om de volgende redenen:

1. ongewenste spiegelingen eruit filteren:

zo kun je bijvoorbeeld ook de reflecties in het water eruit filteren zodat je door het water heen kijkt en niet naar de oppervlakte ervan.

2. Doordat verstrooid licht eruit wordt gefilterd krijg je rijkere kleuren:

3: bescherming van je objectief (lens)

Een polarisatiefilter kun je draaien en daarmee de werking afzwakken of versterken. Je kunt het vergelijken met een polaroid zonnebril.

Mooi uitgelegd!

Euh nee, het is een vrouwtje. En hoe ik dat zie? Omdat het vrouwtje het mannetje geen 5 minuten gerust laat en staart- en nekbijt, terwijl hij er amper op reageert.

Lijkt me eerder dominant gedrag want niet het vrouwtje maar het mannetje hoort bij paring in de nek te bijten! En verschil tussen man vrouw kun je het beste zien onder de staart:

Daarom is het ook zo makkelijk dat je de werking van een polarfilter kunt verzwakken of versterken dmv draaien. Verder zal je hooguit 2 stops verliezen, dus met een lichtsterke lens met Image Stabilisation (4 stops compensatie) zal het verlies van 2 stops overdag zelden een probleem zijn. Een ND <layer id="google-toolbar-hilite-0" style="background-color: Cyan; color: black;">filter</layer> zwakt gewoon alle golflengtes af zodat je in staat bent om lange sluitertijden te gebruiken zonder overbelichting te krijgen. Dat is dus een heel andere functie.

Edit: wat betreft bescherming met uv-<layer id="google-toolbar-hilite-1" style="background-color: Cyan; color: black;">filter</layer>; liever een kras op een <layer id="google-toolbar-hilite-2" style="background-color: Cyan; color: black;">filter</layer> van 15 euro dan op het objectief van enkele honderden ;)

Goed omgaan met je spullen en je krijgt geen krassen op welk objectief ook. Overdag een zonnekap gebruiken en 's avonds heb je toch al een statief nodig. Kleine kans dat er dan krassen op je objectief komen.

Ik wil zelf geen enkele stop verliezen, ook niet overdag. Komt nog bij dat ieder filter in principe een verstoring van het beeld betekent.

Goed omgaan met je spullen en je krijgt geen krassen op welk objectief ook. Overdag een zonnekap gebruiken en 's avonds heb je toch al een statief nodig. Kleine kans dat er dan krassen op je objectief komen.

Ik wil zelf geen enkele stop verliezen, ook niet overdag. Komt nog bij dat ieder filter in principe een verstoring van het beeld betekent.

Heb je in principe wel gelijk in, maar soms kies je daar bewust voor omdat het eindresultaat gewoon veel beter wordt. Geen enkel objectief geeft standaard het beste resultaat in elke situatie. Natuurlijk is alles afhankelijk van de kwaliteit van zowel filter als objectief en camera. En elke situatie vraagt natuurlijk om een eigen aanpak. Daar je weg in vinden is het verschil tussen fotograferen en 'kiekjes maken' ;)

Lijkt me eerder dominant gedrag want niet het vrouwtje maar het mannetje hoort bij paring in de nek te bijten! En verschil tussen man vrouw kun je het beste zien onder de staart:

Ik ben geen r*tard eh. Ik weet heus wel welk het vrouwtje en mannetje is ze, lol.

Bij paring bijten ze mekaar alletwee. Heb het nooit anders geweten. Vorig jaar zaten ze mekaar te bijten dat nimeer schoon was maar nooit veel paring gezien.
Vrouwtje kruipt ook regelmatig op de rug van 't manneke, grappig om te zien hoe ze erop plakt terwijl hij probeert voort te kruipen. haha

Maximum uitgangsvermogen MOSFET 50W x 4

Tuner AM, FM (24 vaste stations)

Plays • Uw CD-collectie (inclusief cd-r, cd-rw)
• MP3, WMA, WAV, AAC gecomprimeerde audio-bestanden op CD en USB
• Uw iPod en iPhone via een optionele kabel CD-IU50
• Uw USB-apparaat via de front-in USB-input
• Andere muziek apparaten via een front auxiliary input

Voorpaneel Afneembaar

Schermverlichting Licht blauw OEL (s192 karakters x 48 pixels)

Toetsverlichting Blauw

Rotary Commander Ja

Afstandsbediening Inclusief

Multi-Language Display Ja (Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Nederlands en Russisch)

Geluidsonderdrukking voor mobiele telefoon (+) Ja

THE SHIELD seizoen 1 tot en met 6 , seizoen 7 heb ik pre-order besteld , komt pas in juni uit

[afbeelding niet meer beschikbaar]

9qhfms.jpg

o6bp0j.jpg

Na heel wat geduld heb ik eindelijk eens een goede set op de kop weten te tikken.

Denon S-1000 (2x)
Gemini PS-626i

en 1 van me vele hoofdtelefoons :p

Niet gekocht maar wel een gratis dedicated server voor een jaar via http://www.ovh.nl/

Voor wie nog een jaartje een gratis server wil hebben :

http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=4

Er zitten geen addertjes onder het gras, ook al moet je logischerwijs wel betalen voor een Windows-installie.

Heb zelf Plesk laten installeren. Nu nog even een domein voor een paar euro registreren en draaien maar.

Terug
Naar boven