SynQ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh nee, het is een vrouwtje. En hoe ik dat zie? Omdat het vrouwtje het mannetje geen 5 minuten gerust laat en staart- en nekbijt, terwijl hij er amper op reageert.
Kheb ook 2 baardagamen zitten. Willen alleen niet paren. Vrouwtje wil wel, mannetje ni. Kdenk dat het ne homo is ofzo. lol

Een polarisatiefilter is geen filter die je constant op je objectief wil laten zitten. De situaties die jij weergeeft zijn inderdaad situaties waar een polarisatiefilter uitkomst biedt maar in andere situaties is een polarisatiefilter een recept voor onderbelichte en niet kleurechte foto's. Als je overdag al stops wil verliezen omdat je gebruik wil maken van langzamere sluitertijden dan kan je beter een neutral density (ND) filter gebruiken.
Ter bescherming van je objectieven kan je een UV-filter gebruiken, ook al vind ik zelf ieder onnodig filter dat voor een kwaliteitsobjectief wordt geplaatst verspilling van het objectief.

Een polarisatiefilter werkt als volgt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en wordt gebruikt om de volgende redenen:
1. ongewenste spiegelingen eruit filteren:
zo kun je bijvoorbeeld ook de reflecties in het water eruit filteren zodat je door het water heen kijkt en niet naar de oppervlakte ervan.
2. Doordat verstrooid licht eruit wordt gefilterd krijg je rijkere kleuren:
3: bescherming van je objectief (lens)
Een polarisatiefilter kun je draaien en daarmee de werking afzwakken of versterken. Je kunt het vergelijken met een polaroid zonnebril.
Euh nee, het is een vrouwtje. En hoe ik dat zie? Omdat het vrouwtje het mannetje geen 5 minuten gerust laat en staart- en nekbijt, terwijl hij er amper op reageert.
Daarom is het ook zo makkelijk dat je de werking van een polarfilter kunt verzwakken of versterken dmv draaien. Verder zal je hooguit 2 stops verliezen, dus met een lichtsterke lens met Image Stabilisation (4 stops compensatie) zal het verlies van 2 stops overdag zelden een probleem zijn. Een ND <layer id="google-toolbar-hilite-0" style="background-color: Cyan; color: black;">filter</layer> zwakt gewoon alle golflengtes af zodat je in staat bent om lange sluitertijden te gebruiken zonder overbelichting te krijgen. Dat is dus een heel andere functie.
Edit: wat betreft bescherming met uv-<layer id="google-toolbar-hilite-1" style="background-color: Cyan; color: black;">filter</layer>; liever een kras op een <layer id="google-toolbar-hilite-2" style="background-color: Cyan; color: black;">filter</layer> van 15 euro dan op het objectief van enkele honderden![]()
Goed omgaan met je spullen en je krijgt geen krassen op welk objectief ook. Overdag een zonnekap gebruiken en 's avonds heb je toch al een statief nodig. Kleine kans dat er dan krassen op je objectief komen.
Ik wil zelf geen enkele stop verliezen, ook niet overdag. Komt nog bij dat ieder filter in principe een verstoring van het beeld betekent.

Lijkt me eerder dominant gedrag want niet het vrouwtje maar het mannetje hoort bij paring in de nek te bijten! En verschil tussen man vrouw kun je het beste zien onder de staart:
Ik ben geen r*tard eh. Ik weet heus wel welk het vrouwtje en mannetje is ze, lol.
Euh nee, het is een vrouwtje. En hoe ik dat zie? (dus hoe jij ziet dat het een vrouwtje is) >>>>> Omdat het vrouwtje het mannetje geen 5 minuten gerust laat en staart- en nekbijt, terwijl hij er amper op reageert.
THE SHIELD seizoen 1 tot en met 6 , seizoen 7 heb ik pre-order besteld , komt pas in juni uit
[afbeelding niet meer beschikbaar]