Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze heb ik net gekocht :D gewoon simpel dingetje om wat cardio mee te verrichten

waar koop je zo'n fietsje voor niet teveel? voor af en toe beetje te fietsen..

270 knallers maar... ik vond het best gelopen :)Dit is btw de Puch Zero 2009

fietsenwinkel.nl ...tot nu de goedkoopste die ik heb gevonden. D

Ik loop meestal even door de stad voor een nieuwe fiets.

ja mn ouders hadden mn normale fiets opgetieft :)en aangezien je voor gewoon verharde weg toch geen dure nodig hebt...:D

Nou volgens mij zijn het beste goede fietsen ook nog voor in het bos wat te crossen hoor, ziet er allemaal prima uit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze heb ik net gekocht :D gewoon simpel dingetje om wat cardio mee te verrichten

Leuk fietsje en leuke kleur :D, als het goed is komt die van mij morgen :D, het is nog een verrassing..welke type.. maar weet wel al dat het een Stevens is in gebroken wit :D.

Dan ook eindelijk lekker af en toe het bos in de ochtend voordat het warm is :) heerlijk!

net mijn idee :D Ik laat m bezorgen...dus nog even wachten :P jij ook via die site?

is meer voor spellen enzo, filmpje ook eens maar dan moet je niet te ver weg zitten natuurlijk.

verder werkt zo'n breedbeeld gewoon lekker, ook in windows enzo.

sodemieter op man

net mijn idee :D Ik laat m bezorgen...dus nog even wachten :P jij ook via die site?

Nee dat niet, via een vriend van mijn vriend die voor zich zelf is begonnen na jaren lang in een zeer bekende fietsenzaak van hier in de omgeving te hebben gewerkt.

Die kon een leuke MTB regelen, mannelijk model in wit voor een leuk prijsje :cool:. Ik zie morgen de fiets, dus ben erg benieuwd. Was eerst van plan namelijk iets in de richting van cube overland te halen.

Wel nieuw, maar opgekocht van een fietsenzaak die in de fik was gegaan, dus had wat rookschade maar is helemaal weer opgeknapt.

Terug
Naar boven