MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooie cruise-apparaat.

sweet.

hoeveel kost hij?

moto rijbewijs voor nodig zeker?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de rechter :rolleyes:

Heb mij een nieuwe suzuki burgman 650 executive gekocht.

2009-Suzuki-Burgman650Execb.jpg

Mooie scooter! Waarom ben je eigenlijk niet voor de gilera gp800 gegaan? die zit in dezelfde prijsklasse. Hoe bedoel je trouwens van ik heb mijn rijbewijs al vanaf 82?

dat ie ze rijbewijs in 1982 gehaald heeft? :p

SP35-80F2dot8-3dot8_01A.jpg

Voor een paar tientjes opgepikt. Wel een krasje op de lens maar dat gaat niet ten koste van de optische kwaliteit.

High-end optiek voor een low-end prijs.

Zeg Eric, iedere keer als ik jou zie posten in dit topic lijkt het wel alsof je een nieuwe lens hebt gekocht. Hoeveel heb je er inmiddels en spaar je ze ofzo?

Zeg Eric, iedere keer als ik jou zie posten in dit topic lijkt het wel alsof je een nieuwe lens hebt gekocht. Hoeveel heb je er inmiddels en spaar je ze ofzo?

Stuk of 20 nu en inderdaad ik verzamel oude objectieven. Maar ik gebruik ze wel, ook al ga ik nu wel wat overlappende objectieven ruimen. Heb de klassiekers die ik wilde hebben inmiddels in bezit, wat minder is gaat in de verkoop.

Ik heb geen zin om dit hele topic door te spitten :P Wat voor camere heb je EricR?

Hippe camera hoor!

Ik heb vorig jaar de Sony Alpha 300 gekocht. Ben gelukkig nog niet verslaafd aan het kopen van nieuwe lenzen ;)

Nadeel en het voordeel van Pentax, er is veel oud glas voor verkrijgbaar en bij Pentax kan je (eventueel met adapters) kiezen uit een vrij grote reeks top-objectieven.

A300 is een puike camera, uitklapbaar schermpje mis ik wel bij de Pentax's.

Nadeel en het voordeel van Pentax, er is veel oud glas voor verkrijgbaar en bij Pentax kan je (eventueel met adapters) kiezen uit een vrij grote reeks top-objectieven.

A300 is een puike camera, uitklapbaar schermpje mis ik wel bij de Pentax's.

Ja liveview met uitklapbaar schermpje is erg handig om foto's dicht bij de grond te maken.

Volgens mij passen alle oude Minolta lenzen ook op mijn Alpha 300. Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet echt in verdiept, maar daar zit volgens mij ook wel leuk spul tussen.

Op mijn Alpha 300 zit nu nog de standaard kitlens, ik heb me toentertijd laten vertellen dat dit een uitstekende (kit) lens (18-70mm) is om mee te beginnen.

Volgens mij passen alle oude Minolta lenzen ook op mijn Alpha 300. Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet echt in verdiept, maar daar zit volgens mij ook wel leuk spul tussen.

Op mijn Alpha 300 zit nu nog de standaard kitlens, ik heb me toentertijd laten vertellen dat dit een uitstekende (kit) lens (18-70mm) is om mee te beginnen.

Alleen AF-lenzen maar dat zou voldoende moeten zijn. Het is echter wel zo dat veel van de betere objectieven te vinden zijn onder de manual focus objectieven. Optisch en mechanisch zijn deze vaak superieur aan de huidige AF-range. Of je moet de professionele AF-objectieven aanschaffen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
22inch

Terug
Naar boven