- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://static.vergelijk.nl/fotos/183x160/1/9/0/2/lg-w3000h-5441902.jpg
30" monitor. + zooitje hardware.
dat is mooi k*t dan, had je te maken met oplichters?
en met creditcard ben je daar toch ook tegen beschermd of niet?
Via bankoverschrijving. Weet niet of het een oplichter was maar het objectief donderde uit elkaar toen ik het probeerde op mijn camera. Zou kunnen dat het tijdens het transport is gebeurd maar gelet op de reactie van de verkoper wist hij er van.
Hij heeft in ieder geval nu een behoorlijk slechte score door mijn negatieve feedback en ook nog de fraude afdeling van Ebay op zijn dak. Daarmee krijg ik mijn geld alleen niet terug, kopersbescherming is beperkt tot Paypal-betalingen.
Gelet op het aantal aankopen dat ik via Ebay doe moest het wel een keer misgaan, ook al hoop je natuurlijk dat je altijd met nette verkopers te maken krijgt.
Ga nog wel eens sleutelen aan dat objectief om te zien of er nog wat te redden valt.
@Eric, kun je me een link geven van die verkoper zodat ik niet in zijn trucjes trap? Ben namelijk van plan om ook binnenkort een objectief te kopen. Was het een grote schade?
Waarom betaalde je trouwens niet met paypal? je bent beschermd en het gaat vaak ook nog sneller.
Een hugo boss phone
Dan sta je hoog in de superdude keten.