Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

5vym4x.jpg

SP60-300F3dot8-5dot4_23A.jpg

60-300mm objectief van Tamron. Adaptall mount en daardoor universeel te gebruiken.

Dit keer maar weer met Paypal betaald. Laatste aankoop ging mis en omdat ik via een internationale overboeking had betaald kan ik naar mijn geld fluiten.

dat is mooi k*t dan, had je te maken met oplichters?

en met creditcard ben je daar toch ook tegen beschermd of niet?

dat is mooi k*t dan, had je te maken met oplichters?

en met creditcard ben je daar toch ook tegen beschermd of niet?

Via bankoverschrijving. Weet niet of het een oplichter was maar het objectief donderde uit elkaar toen ik het probeerde op mijn camera. Zou kunnen dat het tijdens het transport is gebeurd maar gelet op de reactie van de verkoper wist hij er van.

Hij heeft in ieder geval nu een behoorlijk slechte score door mijn negatieve feedback en ook nog de fraude afdeling van Ebay op zijn dak. Daarmee krijg ik mijn geld alleen niet terug, kopersbescherming is beperkt tot Paypal-betalingen.

Gelet op het aantal aankopen dat ik via Ebay doe moest het wel een keer misgaan, ook al hoop je natuurlijk dat je altijd met nette verkopers te maken krijgt.

Ga nog wel eens sleutelen aan dat objectief om te zien of er nog wat te redden valt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Via bankoverschrijving. Weet niet of het een oplichter was maar het objectief donderde uit elkaar toen ik het probeerde op mijn camera. Zou kunnen dat het tijdens het transport is gebeurd maar gelet op de reactie van de verkoper wist hij er van.

Hij heeft in ieder geval nu een behoorlijk slechte score door mijn negatieve feedback en ook nog de fraude afdeling van Ebay op zijn dak. Daarmee krijg ik mijn geld alleen niet terug, kopersbescherming is beperkt tot Paypal-betalingen.

Gelet op het aantal aankopen dat ik via Ebay doe moest het wel een keer misgaan, ook al hoop je natuurlijk dat je altijd met nette verkopers te maken krijgt.

Ga nog wel eens sleutelen aan dat objectief om te zien of er nog wat te redden valt.

maar eric, ff een serieuze vraag:"hoeveel online aankopen doe je gemiddeld in de week?

@Eric, kun je me een link geven van die verkoper zodat ik niet in zijn trucjes trap? Ben namelijk van plan om ook binnenkort een objectief te kopen. Was het een grote schade?
Waarom betaalde je trouwens niet met paypal? je bent beschermd en het gaat vaak ook nog sneller.

Niet gekocht.. wel leuk om te showen :D

@Eric, kun je me een link geven van die verkoper zodat ik niet in zijn trucjes trap? Ben namelijk van plan om ook binnenkort een objectief te kopen. Was het een grote schade?
Waarom betaalde je trouwens niet met paypal? je bent beschermd en het gaat vaak ook nog sneller.

Was een kleine particuliere verkoper. Normaal gesproken betaal ik via Paypal of creditcard maar deze verkoper bood alleen internationale overschrijving aan. Zie je wel vaker bij Duitse en Oostenrijkse verkopers en meestal gaat dat zonder problemen. Nu dus niet.

Schade is € 80,-, valt dus nog wel te overzien. Bespaar genoeg door via Ebay mijn spullen te kopen, als het dan een misgaat is dat jammer maar het gaat gelukkig niet omder honderden euro of meer. Dat soort aankopen zou ik toch alleen doen met creditcard of Paypal.

Laatst bewerkt:
Net binnen gekomen:

Ik ben niet dik genoeg voor die belt :(

Een hugo boss phone :roflol:

Dan sta je hoog in de superdude keten.

had em vorige week besteld en hij's eindelijk binnen. Dat wordt genieten deze vakantie:meal:

5mp camera? Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk... :roflol:

Maar serieus, altijd als ik die superdudes het hoor hebben over hun nieuwe telefoon weten ze vooral te zeggen hoeveel megapixels dat onding heeft, hoe komt dat? :scratch:

Terug
Naar boven