AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is een toestel met HRC (hart rate control). Heb er een borstband bij gekocht die je hartslag draadloos doorstuurt naar de reciever op dat toestel zodat ik altijd op het vooraf ingestelde hartslag ritme blijf trainen. Ergometer, electronisch magneet systeem (EMS), verstelbare pedalen,... Men eerste cardio aankoop :)

wat kost zo'n speeltje ( zonder hartslagmeter ) nou?

Gisteren besteld.. over 2 weken in huis.. Panasonic TX-P50G10

Kan niet wachten :(

Xbox 360 met 2 k*tgames erbij, Live 3 maanden, Forza 2 en pre order voor street fighter 4 en Forza 3.

Al die shit voor maar 284 euro. Voor een ps3 zou ik boven de 500 uitkomen hiermee :D

Veel plezier met je aankoop...potje poppers bij genomen?

Nou, niet ik...maar mijn ouders:

2ikchms.jpg

Audi Q5 2.0 TFSI S-tronic
bomvol opties

Xbox 360 met 2 k*tgames erbij, Live 3 maanden, Forza 2 en pre order voor street fighter 4 en Forza 3.

Al die shit voor maar 284 euro. Voor een ps3 zou ik boven de 500 uitkomen hiermee :D

Tja, maar een PS3 is gewoon zijn geld dubbel en dik waart...
Is een veel stabielere console(geen problemen met crashes en RROD's aan de vleet...), mooi design, meer futureproof, gratis online + blu-ray speler die in de winkel op zichzelf al 350€ zou kosten.

Sennheiser HD435

Nou, net eindelijk de heavy grippers besteld van sportfood.nl semi-gevorderd pakket :P hopen dat het morgen binnen is voor 3 uur kan ik ze gelijk mee nemen voor de armen dag :D !

Tja, maar een PS3 is gewoon zijn geld dubbel en dik waart...
Is een veel stabielere console(geen problemen met crashes en RROD's aan de vleet...), mooi design, meer futureproof, gratis online + blu-ray speler die in de winkel op zichzelf al 350€ zou kosten.

Je snapt dat je hiermee weer het "360/PS3 is beter" gezeik start he :o:P

Ik ga er niet over discussiëren hoor. Iedereen weet gewoon dat een PS3 beter is, en diegéne die dat ontkennen zijn gewoon 360 fanboys. Mensen die bv exclusives van 360 beter vinden gaan mss ook zeggen dat een 360 beter is. Maar als je gewoon kijkt naar de console zelf, bouwkwaliteit, mankementen die eraan zijn, dan is er gewoon geen discussie over mogelijk dat een PS3 beter is. Als je zegt dat een 360 bter is maak je je imo gewoon belachelijk. De prijs van een PS3 is niet zo hoog omdat ze hem graag zo hoog houden, die is zo hoog omdat het gewoon de kwaliteit van die console weerspiegelt... En ik ben verre van een fanboy want ik heb met alles al gespeeld.

Een PS3 is zijn geld waart, zo simpel ist.

2vbtnh3.jpg

Het nieuwe album van DJ snipe.

ik heb overal gekeken maar is overal uitverkocht zelf de singels
dit is tonnen karma waard.
basic line powerrack strx effe bestelen bij fitness seller.

Ik ga er niet over discussiëren hoor. Iedereen weet gewoon dat een PS3 beter is, en diegéne die dat ontkennen zijn gewoon 360 fanboys. Mensen die bv exclusives van 360 beter vinden gaan mss ook zeggen dat een 360 beter is. Maar als je gewoon kijkt naar de console zelf, bouwkwaliteit, mankementen die eraan zijn, dan is er gewoon geen discussie over mogelijk dat een PS3 beter is. Als je zegt dat een 360 bter is maak je je imo gewoon belachelijk. De prijs van een PS3 is niet zo hoog omdat ze hem graag zo hoog houden, die is zo hoog omdat het gewoon de kwaliteit van die console weerspiegelt... En ik ben verre van een fanboy want ik heb met alles al gespeeld.

Een PS3 is zijn geld waart, zo simpel ist.

Hahahahaha wat ben jij een r*tard SynQ, de t*ring!

Terug
Naar boven