XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

haha ok hij ziet er dus niet uit maar 't is wel lachen :D

Niks gekocht, maar vanmorgen zag ik een parkeerboete onder mijn raam.. Dacht dat het vrij parkeren was in Dord centrum gisteravond tot 21.00 uur, bleek echter vanaf 22.00 uur het geval te zijn.. 52,50 euro en bedankt.. :o

Niks gekocht, maar vanmorgen zag ik een parkeerboete onder mijn raam.. Dacht dat het vrij parkeren was in Dord centrum gisteravond tot 21.00 uur, bleek echter vanaf 22.00 uur het geval te zijn.. 52,50 euro en bedankt.. :o

Je bedoelt vanaf 20:00?

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

on topic:
http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/12/monster-beats-dr-dre-tour-in-ear-headphones.jpg

Echt een helder geluid, en het snoertje is gemaakt zodat het niet in de knoop raakt, geniaal.

In thailand 200 tot 500 euro ongeveer, ligt eraan wat er allemaal aanhangt.
de duurste kan je ook wel een vouwfiets noemen, als je die helemaal uitklapt issie 2x zo groot hehe.

Die van mij kostte 300 ongeveer, in Nederland kosten ze dan weer 1200 tot 2000 dus ik vond het wel een mooi dealtje :D

Niet gekocht maar gekregen.

Is een leuk foltertuigje om je stretch te forceren :d
Moet je in gaan zitten en kan je met die sleutel helemaal opendraaien.

358pctx.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een packard bell kav60. Een mini laptop. Vind hem echt geweldig. Hij is echt super handig voor internet, powerpoint straks voor presentaties, typwerk, download en er zit 160 gb aan schijfruimte op!! Wtf, en hij is nog snel ook. Maar goed, ik ben dan ook een pentium 4 uit 2004 gewend met zo´n grote beeldscherm:rolleyes:

Ja kleine laptopjes zijn super chill, accu gaat ook lekker lang mee

:D
volgens mij heb je die niet gekocht :P
ofwel hij ziet er aardig gebruikt uit :D
is die ook heb hem gekocht bij een paintball centrum genaamd MDK Balls was in het franse deel van belgie , en ja heb er ook niet zo veel voor betaald .. omdat die al gebruikt was leuk om mee te beginnen vind ik:P:D

ik heb ook een paintbal geweer , je bent dat redelijk snel beu hoor ...
ik weet het maar is wel eens leuk dat als ik een weekendje niks te doen heb ff een plekje zoeken in het bos en daar wat beschieten, of zelf 1 x in de maand gaan paintballen:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]uiteraard mezelf cadeau gedaan :birthday:

bowflex 1090....verstelbaar van 5 tot 41 KG

2672249120_8ede4a6435.jpg

ik heb tog zoiets moois gekocht, een realdoll!

;)

Terug
Naar boven