Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

DutchVince zei:
Enige foto die ik heb: "Bij ons in de Betuwe" :D

Honda Civic Type-R
200 pk
0-100: 6,5 s
Top: 243 km/uur (GPS meting dashboardteller gaf 250 aan)
Nog niets aan gewijzigd.
Redelijk onopvallende auto: iedereen op de DBBQ is er langs gelopen, want hij stond pal voor je deur.
Een Corrado smoelt beter vind ik, maar deze heeft veel betere techniek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

midlife crisis?

Peoples zei:
Súpergeil ding. Design is een 10+, bediening is ook al zo gelikt, met de software was even prutsen omdat er geen uitleg bij zat, maar ook dat gaat nu prima. Het is dus wat, maar dat mag ook wel. Heb de 4gig versie.
akiraC zei:
Heb er ook eentje, vind jij dat ie wel hard genoeg gaat qua geluid?
Erg hard gaat-ie inderdaad niet, maar dat vind ik niet zo erg. Ik zet hem toch niet op max, mijn gehoor is me heilig. Maar menig speler kan inderdaad harder. Misschien als je van die in-ear dingen koopt dat je dan wel meer geluid lijkt te hebben. Maar ik raad het je niet aan, want hetzijnweljeoren.nl

D. zei:
Súpergeil ding. Design is een 10+, bediening is ook al zo gelikt, met de software was even prutsen omdat er geen uitleg bij zat, maar ook dat gaat nu prima. Het is dus wat, maar dat mag ook wel. Heb de 4gig versie.

Erg hard gaat-ie inderdaad niet, maar dat vind ik niet zo erg. Ik zet hem toch niet op max, mijn gehoor is me heilig. Maar menig speler kan inderdaad harder. Misschien als je van die in-ear dingen koopt dat je dan wel meer geluid lijkt te hebben. Maar ik raad het je niet aan, want hetzijnweljeoren.nl
Hmmm, je hebt ergens wel gelijk, maar in de auto heb ik dan wel van die irritante achtergrondgeluiden.

En gewoon het idee al dat ik er zoveel voor betaalt heb en dat ding kan nog eens niet harder kan dan het ventilatortje op mijn kamer geeft me rillingen.

vette shit tongpo..waar heb je hem besteld in amerika als ik zo vrij mag zijn..:) iets voor een fiat 500..:D

Ik houd het lekker simpel met me MP3 speler op me telefoon, super geluid en daar hoef ik niet appart een apperaatje voor te kopen.

Ik houd het lekker simpel met een telefoon zónder mp3-speler ;)

D. zei:
Ik houd het lekker simpel met een telefoon zónder mp3-speler ;)

Ach ja ieder zijn ding he, Ik vind het wel makkelijk een telefoon met alles er op en er in.

Kwaliteit wordt steeds beter. Mijn nieuwen telefoon heeft al een camera met 3,2 MP en een mp3 en 4 en radio en je kan er zelfs mee bellen.

Dan heb ik niet appart een MP3 player nodig.

DutchVince zei:
Mooi man! Is het jouw Corrado?

Ik had zelf een Corrado G60 met:
-kleiner pullywieltje
-gereviseerde en geflowde G-lader
-bijbehorende chip
-andere nokkenas (leverde nauwelijks pk's maar wel veel extra koppel)
-katvervanger
-Sebring uitlaat
-K&N luchtfilter
Totaal goed voor ca 210 pk.

Verder verlaagd en rondom (qua demping) verstelbare schokbrekers. Was wel een dure hobbie :D

Nope, hij is officieel niet van mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet in rij. ;)

Je wordt dood gegooid met snelle onderdelen voor een G60, dus die dingen zijn idd lekker op te voeren. Heb je geen specs van de nokkenas of een uitdraai van de rollerbank?

Zelf heb ik een opel kadet GSI en 2 golf GTI's gehad getuned en al. Het blijft toch leuk om aan zulke wagens te sleutelen. Mooi apparaat trouwens die Type-R :thumb:

Ik heb net op ebay een duitse zangeres incluis ferrari gekocht voor het kleine bedrag van 2,1 mijoen € :D

Sinds kort is dit schatje van mij, een 30Gig. Mp3 speler.

Prachtig en handig ding, je kan oa.de lay-outs,wallpapers etc veranderen. Films erop kijken is ook geen probleem met echt prachtig beeldkwaliteit, echt een aanrader voor mensen die twijfelen tussen een I-pod of een mp3 speler!

CitizenDildo zei:

Prachtig en handig ding, je kan oa.de lay-outs,wallpapers etc veranderen. Films erop kijken is ook geen probleem met echt prachtig beeldkwaliteit, echt een aanrader voor mensen die twijfelen tussen een I-pod of een mp3 speler!

Mooi hoor! Kost dat?

G21 zei:
vette shit tongpo..waar heb je hem besteld in amerika als ik zo vrij mag zijn..:) iets voor een fiat 500..:D

[Link niet meer beschikbaar]

Je moet kijken naar de dollar prijzen. De euro prijzen zijn nog (steeds) niet geupdate.

pat21 zei:

325, bij Mediamarkt.

Ook 1 van de redenen waarom ik deze heb gekocht en niet een I-pod, scheelt toch (ookal)is het maar iets, in prijs. En naar mijn mening is deze velen malen makkelijker,handiger en mooier.

logitech Z-4 voor op m'n 15m² kamer, sterk genoeg dus ^^

gekocht in mediamarkt samen met 5-tal dvd's en 1 cd..

owja, en een broek van g-star (geloof'k)

binnekort eens een 20+gb mp3-speler gaan halen, m'n 6gb ipod zit beetje proppevol : /

Koosjebram zei:
Lol,ken er eentje van 23 die rijdt in een Volvo V70.
Maar wel apart dat je auto me niet opgevallen is,meestal trekken dat soort dingen m'n aandacht wel.
Had ik toch zeker vriendelijk verzocht 'm ff een keertje flink op t gas te trappen.
Er zijn niet veel auto's die standaard 8000rpm trekken

ik ken er eentje van ongeveer dezelfde leeftijd die straks in een Lexus rx400h executive rijdt ;)

000903.1-lg.jpg

http://www.lexus.nl/lexus_cars/rx/rx400h/gallery/gallery/images.asp

Wel van de zaak dus niet zelf gekocht maar dat doet er niet toe. Hij staat nu nog bij de importeur te wachten om naar Spanje verscheept te worden.

conusmentprijs: 69.300 euro
voor ons bedrijf (dus ex bmp en ex btw): 44.969 euro

specificaties geef ik niet veel om (ik ga er toch niet meer racen) maar bij deze:

http://www.lexus.nl/lexus_cars/rx/rx400h/specifications/specifications.asp

Zelf had ik liever een wat sportievere wagen gezien (alfa romeo GT bijv. vind ik wel geinig, al hoewel ik deze ook super mooi vindt) maar ik moet er ook klanten in rond rijden dus een 4 deurs en wat extra ruimte en luxe is dan wel zo fijn.

CitizenDildo zei:

Creative is sowieso beter dan iPod ;)
Ik heb de ZenMicro Photo, ook al zo'n geweldig ding :D
Heb de iPod nano gewonnen, maar pak toch steeds weer m'n ZMP...

Trouwens over dat geluid: iPod staat erom bekend dat hun geluid het hardste kan van alle mp3spelers ??? vandaar ook de term iPod-doof........ als ik het ook vergelijk met m'n ZMP kan de iPod veeel harder :rolleyes:

ik heb vorig jaar ook eem mp3 speler van creative gekocht. ligt al bijna vanaf dag 1 in de kast en wordt nooit gebruikt. blijkbaar heb ik niks met die dingen.

Terug
Naar boven