AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mighty zei:
Je kunt een tafel ook wit schilderen.;) Thanx iig!

Ze zijn wel allemaal vol van je tafel he Mighty? toch een goeie zet om hem hier te posten!!

En moet zeggen leuke tafel... kunnen mooi die voetjes van je op tijdens het tv kijken :D

Blijkt gewoon, dat er veel mensen met smaak zijn hier.:D
Thanx Peepz!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat auto speelgoed.

Je bent heel wat van plan Tongpo. Ga je het gewoon vervangen of ga je er iets grotere zuigers in plaatsen?:D

Ja geef eens wat meer info Tong

Idd kan ik je nu nog voorbij zien komen als ik op de surfplas zit? :D

Beestje terug gehad na 5 weken lassen/spuiten/uitbouwen enz...

[Link niet meer beschikbaar]

Wat voor blok ligt er in die Calibra?

Mighty zei:
Je bent heel wat van plan Tongpo. Ga je het gewoon vervangen of ga je er iets grotere zuigers in plaatsen?:D

Nieuwe zuigers zijn nodig vanwege een nieuwe turbo. De oude zuigers zouden door de hoge druk eruit knallen, dus vandaar deze lichte rakkers. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een project waar ik samen met een maatje mee bezig ben. Een corrado 2.0 16V die gaat rijden met bovenstaande turbo op 1,2 bar. Ook pas besteld trouwens, rechtstreeks uit de USA.

TongPo zei:
Nieuwe zuigers zijn nodig vanwege een nieuwe turbo. De oude zuigers zouden door de hoge druk eruit knallen, dus vandaar deze lichte rakkers. :D

Een project waar ik samen met een maatje mee bezig ben. Een corrado 2.0 16V die gaat rijden met bovenstaande turbo op 1,2 bar. Ook pas besteld trouwens, rechtstreeks uit de USA.
Nice!:cool:

Universal R zei:
Heb nu 250 Pk, 0 naar 100 duurt 5.7 Sec
Top weet ik niet exact, heb er een keer 270Km/u mee gereden.

maar er moet nog heel wat gebeuren aan dat ding :)
geez, monstercar :eek:

wanneer zijn de official DBB dragraces? :p

Peoples zei:
Wat voor blok ligt er in die Calibra?

Standaart Blok (C2.0LET)
met chip en volledige Groep A Lijn

Er gaat nog veel gebeuren eraan, ik wil misschien over naar een garret turbo, deze kkk turbo heeft het gehad bij 270/310 pk max

maar dat komt vanzelf wel :)

TongPo zei:

Geil man!! hoeveel pk verwacht je te halen?

Universal R zei:
Standaart Blok (C2.0LET)
met chip en volledige Groep A Lijn

Er gaat nog veel gebeuren eraan, ik wil misschien over naar een garret turbo, deze kkk turbo heeft het gehad bij 270/310 pk max

maar dat komt vanzelf wel :)

en dan 250 pk? 100 pk winst haal je niet alleen met een chip en A groepje ...
Wat heb je er nog meer aangedaan dan?

Peoples zei:
en dan 250 pk? 100 pk winst haal je niet alleen met een chip en A groepje ...
Wat heb je er nog meer aangedaan dan?

ja is echt zo, standaard al 204 pk, je kan met chips van vmax zelfs tot 310 pk, alleen of dat zo slim is zonder verdere aanpassingen is weer een ander verhaal...

Universal R zei:
ja is echt zo, standaard al 204 pk, je kan met chips van vmax zelfs tot 310 pk, alleen of dat zo slim is zonder verdere aanpassingen is weer een ander verhaal...

204 standaard met 20letje? :rolleyes:

tussen de 136 en 150 pk hebben die dingen standaard. De 2.5 v6 heeft maar 170 pk.

Terug
Naar boven